Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-26@06:32:09 GMT

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم امروز گشایش می‌یابد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۴۱۲

نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم امروز گشایش می‌یابد

زارع از آغاز به کار نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم از ۱۱ اردیبهشت و فعالیت این نمایشگاه به مدت ۱۰ روز در فضای مجازی خبر داد و گفت: انتظار از جامعه بزرگ قرآنی استان مازندران حضور فعال در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن است.

«عباس زارع» در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، ضمن قدردانی از همراهی مردم شریف و ولایی استان مازندران از برنامه های مجازی حوزه فرهنگ و هنر در ایام محدودیت های کرونایی، اظهار کرد: سال گذشته شاهد برگزاری نمایشگاه مجازی کتاب بوده ایم و الحق و ولانصاف مردم فهیم و کتاب دوست استان استقبال خوبی از این رویداد فرهنگی داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران از آغاز به کار نمایشگاه قرآن کریم در فضای مجازی خبر داد و افزود: این نمایشگاه مجازی با شعار قرآن؛ کتاب رشد و رویش از ۱۱ اردیبهشت) ۱۸ رمضان( کار خود را آغاز و تا ۲۰ اردیبهشت( ۲۷ رمضان) به مدت ۱۰ روز به صورت تمام وقت( ۲۴ ساعته) ادامه فعالیت و ارائه خدمت خواهد داشت .

 

وی با بیان اینکه این نمایشگاه در دو محور خدمات فروشگاهی و خدمات محتوایی به بازدیدکنندگان و مخاطبان سامانه نمایشگاه مجازی ارائه و عرضه برنامه‌های قرآنی و دینی خواهد داشت، گفت: در بخش خدمات فروشگاهی آثار مکتوب منتشر شده متعلق به ۸ سال گذشته (ابتدای ۱۳۹۲ تا انتهای 1۳۹۹ ) در سه حوزه قرآن، دین و دفاع مقدس توسط ناشران عرضه و فروش خواهد رسید.

 

زارع  در خصوص تسهیلات پیش‌بینی شده برای ناشران و مخاطبان نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم، اظهار کرد: تخفیف قطعی ۴۰ درصد برای تمام آثارعرضه شده در بخش فروشگاهی برای خریداران و مخاطبان، تأمین هزینه ارسال بسته های خریداران به تمام نقاط کشور تا سقف ۵۰ هزار تومان از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و اعطای بن خرید از نمایشگاه به ۱۲ هزار فعال قرآنی و فرهنگی از جمله این تسهیلات می باشد.

 

وی بیان کرد: در بخش خدمات محتوایی، زمینه مشارکت و حضور تمامی موسسات، مراکز و فعالان قرآنی و دینی که امکان ارائه خدمات ممتاز و خلاقانه در حوزه‌های مختلف آموزش، مشاوره کودک و نوجوان، نگارخانه آثار هنری و ... به مردم را دارند فراهم شده است.

 

زارع به برگزاری 30 نشست علمی ترویجی(وبینار) با موضوعات روز حوزه فعالیت‌های دینی و قرآنی با حضور اساتید و صاحب نظران در بخش خدمات محتوایی این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: 10نشست(وبینار) نیز در حوزه بین‌الملل و با حضور کارشناسان و اساتید و صاحب‌نظران کشورهای مختلف اسلامی تشکیل می‌شود.

 

 وی با اشاره به حضور ۵۴۴ ناشر و ۴۷۰ موسسه، مرکز دینی و قرآنی در نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم،  علاقه مندان به بهره مندی از این نمایشگاه با مراجعه به پایگاه اینترنتی نمایشگاه به آدرس iQfa.ir اقدام کنند.

 

 زارع با تاکید بر این‌که انتظار از جامعه بزرگ قرآنی استان مازندران حضور فعال در زمان برگزاری نمایشگاه قرآن است، تصریح کرد: امیدواریم همانطور که شاهد استقبال خوب مردم در نخستین دوره نمایشگاه مجازی کتاب بودیم شاهد این مهم در نمایشگاه مجازی قرآن و عترت باشیم.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: نمایشگاه مجازی قرآن کریم عباس زارع نخستین نمایشگاه مجازی قرآن کریم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۴۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند

لشکری  مدیرعامل نمایشگاه بین المللی بیرجند گفت: پانزدهمین نمایشگاه گل و گیاه در نمایشگاه بین‌المللی بیرجند گشایش یافت.

او افزود: در این نمایشگاه شرکت کنندگانی از استان‌های خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، مازندران و محلات گل و گیاهان، گیاهان دارویی، محصولات گلخانه‌ای و ارگانیک را به نمایش گذاشتند.

لشکری بیان کرد: این نمایشگاه از ۳ تا ۷ اردیبهشت از ساعت ۱۷ تا ۲۲ در نمایشگاه بین المللی بیرجند برای علاقه‌مندان دایر است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان جنوبی بیرجند

دیگر خبرها

  • افزایش کیفیت خدمات به مردم با رویه واحد در دادسرا‌های سراسر گلستان
  • کمک ۳ میلیاردی شورای شهر قزوین برای بازسازی مهد قرآن کریم
  • توجه به قرآن، بسیاری از مشکلات امروز ما را حل می‌کند
  • حماسه قرآنی روستای چارک گویای ایمان استوار مردم استان بوشهر است
  • ۸ اردیبهشت، آخرین مهلت ثبت‌نام حضور در بخش مجازی نمایشگاه کتاب تهران
  • گشایش نمایشگاه گل و گیاه در بیرجند
  • ثبت نام ۱۹۸ کردستانی در آزمون اعطای مدرک تخصصی به حفاظ قرآن
  • ۲۰ هزار حافظ قرآن کریم در سطح استان خراسان رضوی وجود دارد
  • تربیت میلیونی حافظان قرآن کریم باید به یک مطالبه عمومی و گفتمان تبدیل شود
  • تجلیل از قاریان و عوامل اجرایی جمع خوانی قرآن کریم در بروجرد