Web Analytics Made Easy - Statcounter

پاسخگویی تلفنی و آنلاین به سوالات شرعی در ایام ماه مبارک رمضان توسط مدرسه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) رازوجرگلان انجام شد.

به گزارش روابط عمومی مدیریت حوزه علمیه خراسان شمالی، حجت الاسلام و المسلمین شکیبا مدیر مدرسه علمیه باقرالعلوم(علیه السلام) رازوجرگلان از پاسخگویی روزانه بیش از ۱۰۰ سوال در قالب تماس تلفنی و انلاین با حضور اساتید و کارشناسان در این مدرسه خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تشریح اقدامات و بخشی از فعالیت های انجام شده این مدرسه در ماه مبارک رمضان گفت: از ابتدای آغاز ماه مبارک رمضان اوراق مربوطه به اعلام اوقات شرعی توسط طلاب در مناطق مختلف توزیع و نصب شده است و سامانه تلفنی پاسخگویی به سوالات شرعی و شبهات دینی در ساعات اعلام شده با نصب اطلاعیه و انتشار در فضای مجازی جهت برطرف شدن سوالات مربوط به احکام شرعی و شبهات دینی با شماره تلفن ۰۵۸۳۲۶۲۳۵۳۵ یکی از ارزان ترین و سریع ترین شیوه های پاسخگویی به سوالات مردم به شمار می رود که با کمک اساتید و کارشناسان این مدرسه در حال انجام می باشد و خوشبختانه این بخش با استقبال خوبی از سوی مخاطبین، خصوصاً جوانان مواجه شده است

منبع: حوزه

انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: پاسخگویی تلفنی سوالات شرعی ماه مبارك رمضان ماه مبارک رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۵۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حیاط دولت گفت: دولت وظیفه قانونی و شرعی دارد که محیط بانی کند تا بی‌عفتی و بی‌حجابی در جامعه رخ ندهد و گسترش پیدا نکند.

به گفته شهردار تهران، قرارگاه و کارگروهی شکل گرفته و تلاشی در حال انجام است و باید مضاعف شود.

زاکانی تصریح کرد: طرح‌هایی که پلیس انجام می‌دهد، کاملا مورد حمایت ماست و ما هم در جهت همکاری کاملا آماده هستیم.

کد خبر 848323 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها زنان - حجاب شهردارى تهران

دیگر خبرها

  • «مدیر مدرسه» به اکران آنلاین رسید
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • مصاحبه پذیرفته شدگان در آزمون بهزیستی استان برگزار می شود
  • ببینید | زاکانی: آماده همکاری با پلیس در طرح نور هستیم
  • زاکانی: شهرداری تهران از اقدامات پلیس در طرح نور حمایت می‌کند
  • اجرای اندیشه های شهیدمطهری فرهنگ کشور رادربرابرتهاجمات حفظ می کند
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • ضرورت پاسخگویی به مطالبات و دغدغه مردم خراسان جنوبی