Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-04@05:21:36 GMT

اتهام قطری‌ها به AFC بعد از حذف السد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۵۵۹

اتهام قطری‌ها به AFC بعد از حذف السد

بعد از باخت تیم فوتبال السد قطر به النصر عربستان و حذف از لیگ قهرمانان آسیا، قطری‌ها حالا پیکان انتقاد خود را به سمت کنفدراسیون فوتبال آسیا و چینش عجیب داوری‌ها گرفته‌اند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال السد قطر در آخرین دیدار مرحله گروهی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا برابر النصر عربستان با نتیجه یک به ۲ شکست خورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این بازی اشتباهات «مسعود طفیلیه» داور سوریه‌ای واضح بود و این داور باعث باخت السد و صعود تیم النصر عربستان به مرحله بعد شد.

روزنامه «استاد الدوحه» قطر با اشاره به حذف تیم السد به صورت غیر مستقیم کنفدراسیون فوتبال آسیا را به چینش عجیب داوری‌ها علیه این نماینده قطر متهم کرد.

بیشتر بخوانید:

ژاوی ناکام در آسیا به بارسلونا می‌رود؟

این روزنامه نوشت: « انتصابات AFC در تیم‌های داوری در رقابت‌هایش خصوصاً در بسیاری از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عجیب و جنجالی شده است که السد بیش از یک بار هزینه آن را پرداخت کرده است؛ آخرین بار در بازی با النصر که مانع از صعود السد شد. مسعود طفیلیه داور سوریه‌ای که بازی اخیر السد با النصر را قضاوت کرد، در لیگ قهرمانان آسیا سه مسابقه را سوت زده بود که دو بازی برای السد بود.»

در ادامه مطلب روزنامه استاد الدوحه آمده است: «در حالی که غلام عباس کمک داور دوم (بازی با النصر) در پنج بازی حضور داشت و سه مسابقه را برای السد کمک داور بود از جمله دو بازی متوالی با فولاد و النصر. اما در مورد علی محمود شعبان که انتقادت زیادی از وی در بازی با فولاد صورت گرفت، او هم به عنوان داور چهارم بازی با النصر انتخاب شده بود. این اصرار برای تکرار اسامی خاص چه دلیلی دارد؟»

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: کرونا فایل صوتی ظریف السد قطر تیم فوتبال فولاد خوزستان فوتبال النصر عربستان لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۵۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد

 آزمون درجه داوری (JB) آسیا در شهر سمرقند کشور ازبکستان برگزار گردید. در این آزمون ۱۸ داور از ایران در دو بخش کاتا و کومیته حضور داشتند و موفق به کسب درجه داوری (JB) آسیا شدند. از استان قم هم علیرضا جانقربان توانست در بخش کومیته به این مهم دست یابد.

خاطر نشان می‌شود مسابقات کاراته آسیا میانه از ۱۵ اردیبهشت ماه با حضور کشور‌های ایران، ازبکستان، قزاقستان، قرقیزستان، ترکمنستان، تاجیکستان و افغانستان در کشور ازبکستان برگزار می‌شود و داوران کشورمان که در این آزمون موفق شده اند در این رویداد قضاوت خواهند کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • داوران ایرانی دیدار فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا را سوت زدند
  • داور قمی موفق به کسب درجه داوری آسیا شد
  • قضاوت تیم داوری ایران در فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • تبریک معاون شمس‌آذر به داوران فینال زیر ۲۳ سال آسیا
  • کارشناس داوری فوتبال: قضاوت ضعیف حیدری، بازی پرسپولیس و سپاهان را بی‌کیفیت کرد!
  • اخراج عالیشاه درست بود/ بازیکنان قصد عصبی کردن داور را داشتند
  • تیم داوری ایران، قاضی فینال جام ملت‌های زیر ۲۳ سال آسیا
  • موعود داور فینال آسیا شد
  • بنیادی فر داور فینال جام ملت های آسیا زیر ۲۳ سال شد
  • تیم جدید و اروپایی اکرم عفیف مشخص شد؟