Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس جمهور گفت: میزان مراعات مردم به‌صورت متوسط ۶۱ درصد است و این خطرناک است؛ این یعنی بیشتر در موج چهارم بمانیم. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس‌‌جمهور در جلسه امروز ستاد ملی مقابله با کرونا با اشاره به لیالی پرفیض قدر و برگزاری مراسمات مناجات و دعا، گفت: این شب‌ها عزیز و گرانقدر است ولی حتما پروتکل‌های بهداشتی به‌صورت حداکثری مراعات شود؛ حضور در یک مجلس ولو در شب قدر مستحب است اما مراعات پروتکل‌ها واجب است و همه باید این دستورالعمل‌ها را مراعات کنند تا هم واجب و هم مستحب را با هم انجام دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: امکانات دیجیتالی کشور باید مراسم این شب‌ها را به سمع و نظر مردم برساند تا نیازمند نباشد که از خانه بیرون بروند و صدا و سیما حتی‌الامکان کاری کند که این مجالس معطر به داخل خانه‌ها برسد و مردم بتوانند از معنویت این شب قدر استفاده کنند.

رئیس‌جمهور با بیان اینکه مراسم شب قدر در مناطق قرمز و نارنجی صرفا در فضای باز و با رعایت پروتکل‌ها مجاز است و خصوصا زمان ورود و خروج افراد دقت بشود، خاطر نشان کرد: امروز در آمار و ارقام دیدیم که مراعات مردم در کشور به‌صورت متوسط 61 درصد است و این خطرناک است؛ این یعنی بیشتر در موج چهارم بمانیم و این همه مشکلات به وجود می‌آید و از همه نیروهای ناجا، بسیج و هلال احمر و بازرسین می‌خواهم که نظارت‌ها را تشدید کنند تا در همین هفته نیز تا حدودی شاهد بهبودی شرایط باشیم.

این خبر تکمیل می‌شود...

انتهای پیام/

 

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ویروس کرونا ویروس کرونا پروتکل ها شب قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۷۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست

محمد مهاجری؛ فعال سیاسی در کانال تلگرامی خود نوشت: باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

متن پیام محمد مهاجری به این شرح است:

حضور گرامی رئیس جمهور محترم

با سلام.

در دیدار استانداران فرموده‌اید:

- کارگزاران دستگاه‌های اجرایی باید در عرصه عمل و با کار شبانه‌روزی امید مردم را ارتقا دهند.

- مردم باید این احساس را داشته باشند که دولت دارد کار می‌کند.

- باید ضمن گزارش کارها و اقدامات و تلاش برای گره‌گشایی از اذهان مردم، دلایل و علل ناکارآمدی‌های احتمالی را نیز به گزارش کرد.

- همه ی بخشها برای تحقق شعارسال باید برنامه داشته باشند.

-هیچ بخشی از تولید اعم از کارخانه‌های بزرگ وکارگاهها نباید بی‌برنامه باشند.

- استانها باید برای جهش تولید برنامه کلان و استانی و اقلیمی داشته باشند.

- بانکها باید در زمینه تامین مالی به موقع واحد های تولیدی کمک‌ کنند.

-  باید با عموم‌مردم سخن‌گفت، ارتباط با مردم را همواره به استانداران و مدیران تاکید کرده‌ام.

-باید پرداخت تسهیلات برای ازدواج و اشتغال ومسکن در اولویت قرار بگیرد.

- باید  استانهایی که بیشترین آمار بیکاری را دارند از این وضعیت خارج شوند. باید فکر ویژه برای این استان ها داشت و باید کار جدی در این زمینه کرد.

- باید نتیجه جلسات، رفع موانع تولید باشد.

- باید از  محصولات روستایی حمایت کنیم ومحصولاتشان به موقع خریداری شود.

- باید بهره‌وری را بالا ببریم.

- باید در یک سری مسائل کار فرهنگی کنیم. وزارت‌خانه های فرهنگ و ارشاد و آموزش و پرورش، سازمان صداوسیما، چهره ها و ... باید تلاش کنند.

- الگوهای مصرف  آب و برق و گاز و انرژی باید تبلیغ شود.

جهت‌استحضار جنابعالی عرض می کنم 34ماه از عمر دولتتان گذشته و شما هنوز دارید میگویید:"باید" فلان شود و "نباید" بهمان شود.

خدا عمر باعزت بدهد به حاج‌حسین‌آقای شریعتمداری که در چنین مواقعی خطاب به روسای‌جمهور پیشین (البته نه همه شان، بلکه به بعضی شان!) به درستی می‌نوشت: "الان زنگ انشا نیست، زنگ حساب است آقای رئیس‌جمهور! انشا خواندن مال روزهای تبلیغات بود"

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • محمد مهاجری : جناب آقای رئیسی! به‌قول حاج‌ حسین‌ آقای‌ شریعتمداری الان زنگ انشا نیست
  • ۸۰۰ روستای خوزستان آسفالت شد
  • دفتر حسن روحانی: موارد ردصلاحیت روحانی منتشر خواهد شد
  • رئیسی: شاهد انتخابات با شکوه خواهیم بود
  • ۴ نفر مبتلا به تب کریمه کنگو/مردم توصیه‌های بهداشتی را جدی بگیرند
  • صداقت با مردم می‌تواند اعتماد به دولت را افزایش دهد
  • رئیسی: مردم در اجرا و نظارت بر انتخابات دخیل هستند
  • رئیسی: مردم با حضورشان انتخابات باشکوه را رقم بزنند
  • دفاع رئیس جمهور کلمبیا از قطع روابط با رژیم صهیونیستی
  • یادواره ۲۴ شهید روحانی شهرستان‌های انار و رفسنجان برگزار شد