Web Analytics Made Easy - Statcounter

   از نظر طراحی، SF5 از ظاهری آراسته و تناسبات یک کراس اوور مدرن برخوردار است. در نمای جلو، مجموعه چراغ های با تکنولوژی DRL LED در ترکیب با جلو پنجره مشبک یکپارچه که برای کاهش ضریب آئرودینامیک که به زیبایی در سپرجلو ادغام شده اند وجه شاخص این نما محسوب می گردد. همچنین در نمای جانبی، حجم پردازی های سیال، دستگیره های پنهان در و ستون انتهایی تهاجمی عناصر طراحی اصلی SF5 را شکل داده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در انتها، چراغ های عقب باریک LED که توسط یک نوار عرضی به هم متصل می شوند نشانگر حضور این خودروی الکتریکی در کالس خودروهای لوکس- اسپرت است. توسعه بخش الکتریک پیشرانه این خودرو که از دو موتور الکتریکی و یک موتور 5.1 لیتری بنزینی تشکیل شده توسط Huawei صورت پذیرفته است. خروجی ترکیبی این سیستم حدود 550 اسب بخار (410 کیلووات) است که شتابگیری 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را در مدت زمان 7.4 ثانیه فراهم می کند. اما فاکتور تحسین برانگیز در این خصوص توانایی پیمایش این خودرو است که با تکنولوژی "Extender Range" Huawei  می تواند به صورت تمام الکتریک تا 180 کیلومتر مسافت را طی کند و البته با شارژ کامل باتری و کامل بودن مخزن سوخت، SF5  دارای برد بیش از 1000 کیلومتر است. Huawei و Sokon در صنعت خودروسازی به یک طراحی فوق العاده دست یافته اند و با تعبیه یک صفحه نمایشگر infotainment بزرگ با کیفیت تصویری بالا که امروزه به عنوان روند غالب در کابین خودروهای الکتریکی است، به چشم می آید و توجه ویژه به سیستم صوتی این کراس اوور که بهره مندی از 11 واحد صوتی برای ارائه "کیفیت صدای اپرا مانند" در داخل کابین، آن را از سایر رقبا در این زمینه متمایز ساخته است.     یکی دیگر از ویژگی های جالب SF5 عملکرد شارژ "خودرو به خودرو" است که می تواند شارژ وسایل نقلیه دیگر یا سایر وسایل خارجی الکتریکی مانند اجاق های القایی، استریوها و سایر تجهیزات کمپینگ مسافرتی را تأمین کند. پنج هزار دستگاه از این خودرو در روز نخست به فروش رسیده و با توجه به استقبال صورت پذیرفته از آن، ورود Huawei نوید دهنده ظهور رقیبی قدرتمند برای تسلا در سال های پیش رو خواهد بود.  

منبع: تابناک

کلیدواژه: ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هجدهم رمضان نمایشگاه خودرو شانگهای 2021 کراس اوور گروه بهمن ماه رمضان حسام الدین آشنا فایل صوتی جواد ظریف روز ملی خلیج فارس دعای روز هجدهم رمضان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود

چری از آغاز پیش فروش مدل Exeed Exlantix ET با قیمت ۲۷ هزار دلار از ۱۵ آوریل خبر داد. - اخبار بازار -

  به گزارش خبرگزاری تسنیم، پرچمدار  اکسید اکسلانتیکس ET با عنوان Sterra ET در بازار چین شناخته می شود و بر روی پلت‌فرم برقی E0X چری ساخته شده و در دو نسخه تمام الکتریکی و خودروی الکتریکی با برد وسیع (EREV) ارائه می شود.

شاید بتوان مهمترین ویژگی های ظاهری این‌خودرو را جلوپنجره ای بسته،  نوار LED در قسمت جلویی، دستگیره های پاپ اوت و چراغ های جلو و عقب نواری عنوان کرد.

کابین  اکسید اکسلانتیکس ET کاملا یک خودروی الکتریکی را القا می کند که در نگاه نخست یک صفحه نمایشگر بزرگ 15.6 اینچی به چشم می خورد و دارای حالت های کودک، حیوانات خانگی و کارائوکه یاخواندن خودکار است. تولیدکنندگان این خودرو تمام تلاش خود را به کار گرفته اند تا تمام ویژگی های کابین حس لوکس و راحت بودن را برای سرنشین ایجاد کند. صندلی های گرانش صفر با عملکرد ماساژ، گرمایش و تهویه گواه این موضوع است.
 
خودرو Exlantix ET مجهز به موتورهای الکتریکی دوگانه جلو و عقب است که حداکثر توان خروجی 183 کیلووات را برای موتور جلو و 230 کیلووات را برای موتور عقب فراهم می کند. باید اضافه کرد که شتاب 0 تا 100 کیلومتر بر ساعت را می تواند در 5.46 ثانیه طی کند. این خودرو از باتری جدید CATL LFP 2.0 Shenxing استفاده کرده و  طی آزمایش سرمای شدید در دمای منفی درجه‌‌ی سانتی‌گراد، شارژ باتری خودرو از 20 به 80 درصد تنها 24 دقیقه طول کشید. در شرایط عادی در دمای 25 درجه‌ی سانتی‌گراد، خودرو می‌تواند با 10 دقیقه شارژ 400 کیلومتر مسافت را طی کند.
ایمنی و قابلیت های پیشرفته کمک رانندگی خودرو Exlantix ET نیز قابل توجه است. این شاسی بلند سایز متوسط تا بزرگ مجهز به 30 سنسور و دو تراشه Orin-X از NVIDIA است که کمک رانندگی را برای سناریوهای شهری و بزرگراهی ارائه می دهد. این وسیله نقلیه از ویژگی هایی مانند کمک کروز سرعت بالا، کمک کروز شهری و عملکرد کمک پارک پشتیبانی می کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اطلاعات پروژه جدید بهمن دیزل لو رفت!
  • شاسی بلند Exlantix با قیمت ۲۷ هزار دلاری وارد بازار می شود
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • تبدیل شدن به شریک تجاری جدید نفتی با تکیه بر عرضه نفت به پالایشگاه های کوچک و سهامداری در پالایشگاه های فراسرزمینی
  • گاک آیون وی ؛ الگو طراحی این خودرو چینی یک دایناسور بوده است! (+تصاویر)
  • آرامکو عربستان شریک تجاری فیفا در جام جهانی ۲۰۲۶
  • (تصاویر) «چری» با طراحی متحول شده در نمایشگاه پکن رونمایی شد
  • خرید تجهیزات پزشکی برای بیمارستان ۲۲ بهمن مسجدسلیمان
  • این خودروی لاکچری رسما رونمایی شد
  • تیگو ۹ مدل ۲۰۲۴ رسما رونمایی شد