Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-30@09:52:30 GMT

هدفون Beats Solo Pro مناسب براي استفاده روزمره و ورزش

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۲۸۲۵

خبرگزاری آریا-Beats Solo Pro صدا و طراحی را جدی می گیرد و می توان گفت که از بهترین هدفون های موجود در بازار است. در این هدفون، فارغ از تمام ویژگی ها، راحتی حرف اول را می زند. حال وقت آن رسیده است که ببینیم که آیا این هدفون حذف نویز ارزش خرید دارد یا خیر. چه کسی باید Beats Solo Pro را بخرد؟

طراحی Beats Solo Pro پیچیده و مدرن به نظر می رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاربران آیفون به دلیل وجود تراشه H1 بیشترین بهره را از Beats Solo Pro خواهند برد. این تراشه امکان دسترسی آزادانه به Siri ، جفت شدن فوری و بهره وری بیشتر از انرژی را در مقایسه با دستگاه های اندرویدی فراهم می کند.این هدفون نگاه کاربران طرفدار مد را به سمت خود جذب می کند. هر رنگی از هدفون را که تهیه کنید باز هم طراحی فیزیکی هدست خوب و جذاب است و برتری آن را به رخ می کشد.مسافران قطعا به یک هدفون نویز کنسلینگ نیاز دارند و شما می توانید با طراحی روی گوشی حذف کننده نویز Beats Solo Pro به راحتی سفر کنید. تجربه استفاده از Beats Solo Pro چگونه است؟

هدفون حذف کننده نویز  Beats Solo Pro ظاهر چشم گیر و کاملی را به نمایش می گذارد. لولاهای پنهان طراحی ساده ای دارند و مکانیسم باز و بست سر بند تقریباً قابل مشاهده نیست. درجه چرخش محدودی در هر جهت وجود دارد. این طراحی برای افزایش راحتی هم راستا با زاویه طبیعی گوش های شماست.

این هدفون پر از ویژگی های جذاب است. یک شتاب سنج تشخیص گفتار، همزمان با میکروفون های تشکیل دهنده پرتو کار می کند تا زمان صحبت شما را تشخیص دهد. در حالت ایده آل، این فن آوری برای مقابله با صدای ناشی از حرکت سر، کاهش صدای پس زمینه و فقط برای انتقال صدای شما عمل می کند.

Beats Solo Pro در شش رنگ به بازار عرضه می شود: آبی روشن، آبی تیره، قرمز، مشکی، خاکستری و عاجی. مهم نیست که کدام رنگ را تهیه می کنید زیرا به طور کلی یک کیسه زیپ دار و یک کابل لایتنینگ در بسته بندی آن گنجانده شده است. Beats ورودی 3.5 میلی متری را حذف کرده است. و این کار در راستای سیاست های اپل در حذف جک هدفون است.

نحوه ایجاد دستورات و جابجایی بین حالت های شنیداری

در کاپ گوش چپ دکمه جدیدی برای جابجایی بین حذف نویز، شفافیت و حالت گسترش قدرت تعبیه شده است. حالت شفافیت باعث ورود سر و صدای محیطی به داخل هدفون می شود، بنابراین در این حالت می توانید از محیط اطراف خود آگاه باشید.

برای کنترل پخش یا تماس، باید کاپ گوش راست را فشار دهید. این دکمه لمسی بزرگ به راحتی با دست یا دستکش کار می کند. فشردن آرم Beats مانند یک دستور چند منظوره عمل می کند. فشردن لبه بالا یا پایین آرم میزان صدا را تنظیم می کند. اگر آیفون دارید می توانید برای دسترسی به دستیار مجازی هندزفری فقط بگویید "Hey Siri". کاربران گوگل یا الکسا باید آرم "b" را برای چند ثانیه به سمت پایین نگه دارند.

آیا قابلیت حذف نویز در Beats Solo Pro  عملکرد خوبی دارد؟

Beats با دور شدن از مدل های اولیه حذف نویز، با پرده برداری از فناوری ANC خود در Beats Solo Pro  دنیای این ویژگی را تغییر داده است. این هدفون از کالیبراسیون صوتی زمان واقعی برای تنظیم خودکار شدت حذف نویز استفاده می کند.

یک مشکل بزرگ هدفون های روی گوشی، ناتوانی آن ها در جدا سازی منفعل صدای در حال پخش، از صدای محیط است، که در این هدفون این مشکل برطرف شده است. نیروی فشاری هدست به قدری است که به راحتی مهر و موم خوبی را فراهم می آورد.

این هدفون نویز محیطی را تا حد قابل توجهی از بین می برد. حتی فرکانس های باس، توسط Solo Pro مسدود می گردد. البته این هدفون روی گوشی با هدفون های داخل گوشی قابل مقایسه نیست، بنابراین سر و صدای خارج باز هم تا تا حدی از طریق شکاف بین بالشتک هدفون و کنار سر، به گوش شما می رسد.

چگونه Beats Solo Pro را متصل کنیم؟

Beats ورودی 3.5 میلی متری را حذف کرده است و تنها گزینه، اتصال هدست به صورت بی سیم است.

مانند AirPods و Beats Powerbeats Pro ، Beats Solo Pro از جدیدترین چیپست H1 اپل بهره می برد. با روشن نمودن هدست، جفت شدن با آیفون در کسری از ثانیه انجام می شود. اگر کاربر Android هستید، همچنان باید به صورت دستی تنظیمات بلوتوث تلفن خود را باز کرده و Solo Pro را انتخاب کنید. پس از جفت شدن اولیه، هدفون پس از روشن شدن در دفعات بعدی به طور خودکار به آخرین دستگاه مورد استفاده متصل می ‎شود.

این هدفون دارای بلوتوث 5.0 کلاس 1 از جریان AAC با کیفیت بالا پشتیبانی می کند. آزمایش ما نشان می دهد که کاربران آیفون بیشترین بهره را از این ویژگی خواهند برد.

نحوه بروزرسانی فریم ور چگونه است؟

هر کسی که دارای iOS 10.3 یا بالاتر است، به لطف تراشه یکپارچه H1، به طور خودکار متوجه بروزرسانی Beats Solo Pro خود می شود. همین قابلیت در دستگاه های دارای تراشه W1 نیز وجود دارد. با این حال، کاربران آندروید، باید بروزرسانی Beats را در ویندوز بارگیری کنند. شما باید این بروزرسانی را از طریق ویندوز 10 انجام دهید.

عمر باتری بسیار خوب است

Beats ادعا می کند که در حالت فعال بودن قابلیت حذف نویز، باتری دوامی معادل 22 ساعت دارد. به طور تجربی با یک مرتبه شارژ، میزان دوام 21 ساعت و 53 دقیقه ای را با حجم صدای 75دسی بل، ثبت کردیم. اگر بیش از این به روشن ماندن هدفون نیاز داشته باشید، می توانید با خاموش کردن ویژگی لغو نویز و حالت شفافیت، تقریباً 40 ساعت عمر باتری را در اختیار داشته باشید.

مانند سایر محصولات Beats ، Beats Solo Pro از شارژ سریع پشتیبانی می کند. با شارژ Solo Pro از طریق کابل Lightning موجود و به مدت 10 دقیقه، سه ساعت پخش مداوم را دریافت خواهید کرد که برای یک مرتبه رفت و برگشت معمول به محل کار کافیست.

صدای Beats Solo Pro چگونه است؟

Beats Solo Pro علی رغم اینکه هدفون روی گوشی پشت بسته ای است، اما در ارائه بازسازی واقع گرایانه فضای سه بعدی عالی عمل می کند. اگر می خواهید از صدای پیش فرض آن بیشترین بهره را ببرید: هیپ هاپ ، رپ و پاپ بهترین ژانرها برای گوش دادن هستند. همانطور که قبلاً بحث شد، عایق بندی منفعل عالی است. این مشخصه، بازتولید صوتی پایانی را افزایش می دهد و باعث می شود که فناوری حذف نویز فعال، عملکرد بهتری داشته باشد.

آیا باید Beats Solo Pro را بخرید؟

این بهترین هدفون Beats تا به امروز است و اگر طرفدار Beats باشید ارزش خرید بالایی دارد. شنوندگانی که به کیفیت، بودجه و راحتی میکروفون فکر می کنند، Beats Solo Pro را یک هدفون روزانه دوست داشتنی توصیف خواهند کرد. برای دریافت اطلاعات تکمیلی و پاسخ به سوالات خود میتوانید با کارشناسان تیم حرفه ای تهران اسپیکر در تماس باشید .

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هدفون روی گوشی حذف نویز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

سلام به همراهان همیشگی ما در این مقاله سعی کردیم به شما نکات لازم قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز را توضیح دهیم پس با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید :)

فایل های گرافیکی بخش مهمی از دنیای امروز هستند. آنها در همه جا از صنعت چاپ و دنیای وب گرفته تا طراحی گرافیک و ویرایش عکس استفاده می شوند. با درک انواع فایل های گرافیکی، کاربردها و نحوه انتخاب فرمت مناسب برای هر پروژه، می توانید از این ابزارهای قدرتمند برای ایجاد تصاویر و گرافیک های زیبا و قدرتمند استفاده کنید.

در دنیای پرشتاب طراحی امروز، فایل های گرافیکی لایه باز بیش از هر زمان دیگری از اهمیت زیادی برخوردار است. چرا که این نوع فایل ها به طراحان گرافیک آزادی عمل بیشتری می دهند و مزایای زیادی را برای طراحان به ارمغان می آورند که در ذیل به آن ها اشاره کرده ایم.

مزایای فایل گرافیکی لایه باز

یکی از مزیت‌های خرید فایل گرافیکی لایه باز، قابلیت ویرایش آن‌ها است. در ادامه به بررسی مزایای این نوع فایل‌ها پرداخته خواهد شد.

1- ویرایش آسان: فایل های گرافیکی لایه باز، اجازه ویرایش را به شما می دهند. این به معنای این است که شما می توانید تمامی جزئیات فایل را در نرم افزارهای گرافیکی مثل فتوشاپ، ایلاستریتور و… تغییر دهید. با این کار، شما می توانید طرح ها و شاخص های گرافیکی مورد نظر خود را به شکل دلخواه و تغییراتی که نیاز است، انجام دهید.

2- اصلاح‌پذیری: فایل‌های گرافیکی لایه باز، اصلاح‌پذیری بالایی دارند. این به معنی این است که شما می توانید در هر زمانی به فایل‌ها بازگردید و تغییراتی را اعمال کنید. این امکان باعث می‌شود تا شما قادر باشید به مشتریان خود، اصلاحاتی را پیشنهاد کنید و محصولاتی را با کیفیت به آن‌ها ارائه دهید.

3- انعطاف پذیری: با استفاده از فایل‌های گرافیکی لایه باز، شما به راحتی می توانید محصولاتی با انعطاف پذیری بیشتری تولید کنید.

4- صرفه جویی در زمان: شما بوسیله فایل گرافیکی لایه باز می توانید در سریع ترین زمان ممکن اقدام به طراحی و پیشبرد پروژه های گرافیکی خود کرده و در زمان خود صرفه جویی داشته باشید.

با در نظر گرفتن این مزایا، واضح است که فایل‌ گرافیکی لایه باز یک ابزار ارزشمند برای هر طراح گرافیکی هست.

نکاتی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید

خرید فایل گرافیکی لایه باز می تواند برای صرفه جویی در زمان و ارتقای کیفیت کار طراحی شما عالی باشد. با این حال، قبل از خرید این نوع فایل ها، نکاتی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید.

1. کیفیت فایل را بررسی کنید: اولین و مهمترین نکته این است که کیفیت فایل را بررسی کنید. مطمئن شوید که تصاویر با وضوح بالا هستند و هیچ نقصی در آنها وجود ندارد. همچنین، بررسی کنید که فایل ها در فرمت مناسب هستند و با نرم افزار طراحی شما سازگار هستند.

2. به نظرات خریداران توجه کنید: خواندن نظرات دیگران می توانند به شما در تصمیم گیری برای خرید یا عدم خرید یک فایل گرافیکی خاص کمک کنند. به دنبال نظراتی باشید که فایل های کیفیت، سهولت استفاده از آن و خدمات کلی ارائه دهنده را ارزیابی می کند.

3. قیمت را مقایسه کنید: قیمت فایل گرافیکی لایه باز می تواند به طور قابل توجهی متفاوت باشد. قبل از خرید، حتماً قیمت ها را مقایسه کنید تا بهترین گزینه را پیدا کنید.

4. از وب سایت های معتبر خرید کنید: هنگام خرید فایل گرافیکی لایه باز ، مهم است که از وب سایت های معتبر خرید کنید. این به شما کمک می کند تا از خرید فایل های بی کیفیت یا دارای مجوز نامعتبر جلوگیری کنید.

5- اکثر وب سایت های فروش فایل گرافیکی لایه باز به شما این امکان را می دهند تا نتایج را بر اساس ویژگی های مختلف مانند قیمت، مجوز و نوع فایل فیلتر کنید. از این فیلترها برای یافتن فایل هایی که به نیازهای خاص شما مطابقت دارند استفاده می کنند.

6- توضیحات محصول را با دقت بخوانید تا بفهمید ایا این فایل دقیقا همان فایلی هست که شما به آن احتیاج دارید یا خیر.

7- اگر سوالی ذهن شما را درگیر کرده و قصد دانستن جزئیات بیشتر درباره محصول را دارید از طراح یا فروشنده محصول بپرسید تا با دید بهتری بتوانید خرید کنید.

فروشگاه آنلاین فروش فایل کارینت

فروشگاه فایل کارینت (Karynet store)، یکی از بهترین و معتبرترین وبسایت های فروش فایل گرافیکی لایه بار با قیمت بسیار مناسب و ارزان است. این وبسایت با هدف ارائه محصولات گرافیکی با کیفیت بالا و با قیمت مناسب برای افراد و شرکت ها و سازمان ها تاسیس شده است.

از محصولات این وبسایت می توان به طرح های لایه باز، آیکون های سه بعدی، پوستر و بنر، بکگراند و تکسچر و... اشاره کرد.

یکی از مزیت های فروشگاه فایل کارینت، فروش محصولات با کیفیت بالا با قیمت ارزان است. علاوه بر این تمام محصولات فروشگاه فایل کارینت شامل گارانتی بازگشت وجه 7 روزه هستند که می تواند خیال شما را از بابت یک خرید مطمئن و با کیفیت راحت کند.

در کل، اگر به دنبال فروشگاهی هستید که محصولات با کیفیت و قیمت مناسب را ارائه دهد، فروشگاه فایل کارینت یکی از بهترین گزینه ها برای شماست.

در این فروشگاه اینترنتی، هر چیزی که برای ایجاد طرح‌های جذاب و حرفه‌ای نیاز دارید، قابل دسترسی است.

منبع: اخبار تکنولوژی کارینت

هدیه ویژه اولین خرید:

نصف مبلغ اولین خریدتو مهمون ما باش

کد تخفیف : WELCOME

کد خبر 749333

دیگر خبرها

  • نکات کلیدی که قبل از خرید فایل گرافیکی لایه باز باید بدانید
  • چگونه بهترین روش کاشت مو مناسب با خودمان را پیدا کنیم
  • بررسی علت ترک خوردن سیمان سفید و پودر سنگ چیست؟
  • رنگ‌های مناسب هر فصل رو بشناسیم (فیلم)
  • مشخصات خودروی برقی مناسب ناوگان تاکسیرانی اعلام شد
  • دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم)
  • چه پوششی مناسب افرادیست که حساسیت فصلی دارند؟
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بازدید سرزده فرماندار مهاباد از کارگاههای فنی و حرفه‌ای
  • گرده‌افشانی ۶۲۸ هکتار نخیلات لامرد پایان یافت