Web Analytics Made Easy - Statcounter

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: به نظر بنده همانند سال های گذشته شاهد شکل گیری دو قطبی رقابتی بین جریان اصولگرا و اصلاح طلب خواهیم بود و در سه روز پایانی رقابت ها هر کدام بر روی یک چهره متمرکز خواهند شد.

کمال حسین پور در گفت وگو با ایسنا، ضمن ارزیابی از فضای انتخابات ۱۴۰۰ در کشور، بیان کرد: فضای انتخاباتی تا به امروز به گونه ای بوده که گزینه های اصلی رقابت های انتخاباتی علی رغم سال های گذشته همچنان معلوم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که تنها چند روز به آغاز رسمی ثبت نام کاندیداها باقی مانده است در فضای رسانه ای و محافل عمومی جامعه هنوز گزینه های اصلی انتخابات نامعلوم است‌.

وی در ادامه اظهار کرد: این امر خود به ایجاد شور انتخاباتی در هفته های پیش رو و پس از ثبت نام کاندیداها کمک خواهد کرد. همواره در انتخابات گذشته شاهد رقابت بین چندین چهره شاخص بودیم اما امروز بحث چندین نفر مطرح است. علی رغم تلاش کشورهای غربی و برخی از کشورهای عربی به منظور حاشیه بردن انتخابات به نظر می رسد در هفته های آتی شاهد شکل گیری فضای پرشور رقابتی خواهیم بود.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: یکی از چالش های اصلی در برگزاری انتخابات ۱۴۰۰ بحث شیوع کرونا در کشور است که کنترل آن حائز اهمیت می باشد. باید اقدامات لازم برای کنترل این بیماری با جدیت دنبال شود. از نظر بنده مانند سالیان گذشته مشارکت مردم در انتخابات بالا خواهد بود و بار دیگر دشمنان ناکام خواهند ماند.

وی در ادامه تاکید کرد: اما در بحث رقابت های انتخاباتی نیز به نظر بنده همانند سال های گذشته شاهد شکل گیری دو قطبی رقابتی بین جریان اصولگرا و اصلاح طلب خواهیم بود و در سه روز پایانی رقابت ها هر کدام بر روی یک چهره متمرکز خواهند شد و رقابت اصلی در انتخابات بین این دو فرد صورت خواهد گرفت. حضور آیت الله رئیسی نیز می تواند باعث اجماع نیروهای انقلابی و اصولگرا شده و بنده حضور ایشان را مثبت تلقی می کنم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات رياست جمهوري

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • پرداخت ۶۰ درصد بودجه مصوب اشتغال مددجویان کمیته امداد اردبیل
  • درخشش کشتی گیر کهگیلویه و بویراحمد در رقابت‌های بین‌المللی جام تختی
  • کسب‌وکارهای دانش‌بنیان را نباید تعطیل کرد، باید به جریان‌های انقلابی، بسیج دانشجویی و مانند آن‌ها فرصت رقابت داد
  • ضعف جریان حوزوی و علوم انسانی اسلامی در به تصویر کشیدن اندیشه خود
  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • تمرکز بر افزایش جذابیت تولید با کاهش مالیات در لایحه اصلاح قانون مالیات های مستقیم
  • نقوی حسینی: طیف پایداری، شریان و مصاف برای ریاست مجلس، روی ذوالنور به جمع‌بندی می‌رسند
  • تمرکز شهرداری‌ها در ارزش‌افزوده تولید و ثروت باشد