Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همایش مجازی کونگ فو به مناسبت روز ملی خلیج فارس برگزار شد.

مسلم عاشوری رئیس هیات کونگ فو و هنر های رزمی شهرستان بندرعباس در این‌خصوص ضمن تبریک روز ملی خلیج فارس اظهار داشت: کونگ فو کاران شهرستان بندرعباس با تمرینات منظمی که در منزل دارند از آمادگی کاملی برای برگزاری هرگونه همایش و مسابقات برخوردارند که به همین منظور این همایش مجازی را بین اساتید و مربیان کونگ فو شهرستان بندرعباس در منزل های آن ها به صورت انفرادی برگزار کردیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی  افزود: امیدوارم به زودی ویروس منحوس کرونا ریشه کن شود تا بتوانیم به صورت حضوری مانند قبل در سالن های بزرگ مسابقات را برگزار کنیم.

رئیس هیات کونگ فو در پایان بیان داشت: در این همایش شرکت کنندگان استاد نریمان بهمنی از باشگاه کونگ فو مدرسه پاکان سبک ( جنگاوران ) ، استاد چنگیز باقری از باشگاه انصار المهدی ( سبک توآ ) ، استاد اصغر نجفی از باشگاه حوزه مقاومت بسیج شهید محمدرضایی بندرعباس سبک ( کونگ فو آزاد ) ، استاد یاسین سفیدان زاده از  باشگاه کونگ فو بسیج شهید خضری ۲۲ بهمن سبک ( گرات سان )  ، استاد رضا سلیمی از باشگاه کونگ فو مدرسه پاکان سبک ( کمپو ) ، استاد پیمان شه بخش از باشگاه کونگ فو قلعه قاضی سبک ( توآ ) ، استاد ساسان مرادی از باشگاه کونگ فو پوریای ولی هدیش سبک ( توآ سنتی ) ، استاد علی رئیسی زاده از باشگاه کونگ فو مدرسه پاکان سبک ( توآ سنتی ) ، استاد علی رئیسی از باشگاه کونگ فو کانون غدیر سبک ( توآ ) و  استاد مجید رنجبری از باشگاه گل سرخ سبک ( جیت کاندو ) حضور داشتند.

انتهای پیام / 88071

 

منبع: فارس

کلیدواژه: کونگ فو ورزش هرمزگان شهرستان بندرعباس باشگاه کونگ فو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۲۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛ مدیر آموزش و پرورش بردسکن در اولین جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان بردسکن گفت: در برنامه ریزی‌های صورت گرفته در ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان بیش از ۴۰ عنوان برنامه در طول هفته مقام معلم برگزار می‌شود.

علی اکبر چراغیان افزود: تجلیل و تکریم از معلمان، حضور مسئولان در ۱۲ اردیبهشت ماه روز بزرگداشت مقام معلم در مدارس با اهداء شاخه‌های گل و شیرینی، دیدار با امام جمعه، سرکشی از خانواده‌های معظم شهدای معلم، دیدار با فرماندار، عطرافشانی مزار شهدا، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و مسابقه کتابخوانی از آثار شهید مرتضی مطهری از مهم‌ترین برنامه‌های این هفته در شهرستان بردسکن است.

وی با اشاره به موضوع مهم برگزاری امتحانات نهایی افزود: امسال با توجه به اهمیت امتحانات نهایی در ۵ حوزه به صورت تجمیعی برگزار می‌شود و این امتحانات از ۳۰ اردیبهشت ماه تا ۲۵ خردادماه ادامه دارد.

علی دهقان زاده فرماندار بردسکن هم در این جلسه با بیان اینکه آموزش و پرورش رکن توسعه هر جامعه‌ای است، گفت: جایگاه و منزلت فرهنگیان و معلمان در جامعه باید مورد تکریم قرار گیرد. وی گفت: معلمان همواره نقش سازنده‌ای در عرصه‌های علمی، فرهنگی و سیاسی ایفا کرده اند و جای تقدیر و تشکر دارد که در انتخابات یازدهم اسفندماه بیش از ۸۰ درصد عوامل برگزاری انتخابات فرهنگیان بودند.

دیگر خبرها

  • حقوق و مزایای کارگران مورد توجه قرار گیرد
  • خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • امام جمعه بندرعباس: خلیج فارس نقشی راهبردی در کشور دارد
  • برگزاری همایش پیاده روی خانوادگی به مناسبت هفته سلامت
  • دومین همایش بین‌المللی خلیج فارس دربوشهر برگزار می‌شود
  • برگزاری دومین همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس
  • برگزاری کلاس های آموزشی در مدارس شهرستان بوکان به مناسبت هفته زمین پاک
  • اجرای بیش از ۴۰ عنوان برنامه به مناسبت هفته بزرگداشت مقام معلم در بردسکن
  • همایش بین المللی تاریخ، فرهنگ و تمدن خلیج فارس برگزار می‌شود
  • بوشهر میزبان جشنواره موسیقی خلیج‌ فارس