Web Analytics Made Easy - Statcounter

اخوت از اجرای طرح «همای رحمت» برای یازدهمین سال پیاپی در منصورآباد به همت کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) خبر داد.

«محمدابراهیم اخوت» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در لارستان، گفت: برای یازدهمین سال پیاپی، طرح «همای رحمت» در ماه مبارک رمضان به همت کانون قرآن و عترت مسجد امام خمینی(ره) در روستای منصورآباد اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد جنوب فارس اضافه کرد: در این طرح تعداد ۵۰ سبد کالا که شامل برنج، روغن، لوبیا، ماکارونی، سویا، رب‌گوجه و نمک بوده به مدیریت امیرحسین کامگارزاده بین ایتام و مؤمنین نیازمند توزیع شد که ارزش هر بسته ۱۵۰ هزار تومان بوده است.

 

وی در ادامه بیان کرد: پخت غذای گرم در شب‌های قدر و توزیع بین اهالی روستا با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی از دیگر اقدامات این کانون فرهنگی هنری در ماه مبارک رمضان است.

 

اخوت با اشاره به این طرح افزود: طرح «همای رحمت» هر سال به مناسبت ماه مبارک رمضان با هدف تأمین بخشی از اقلام غذایی و‌ جیره خشک خانوارهای نیازمند که تحت پوشش دستگاه‌های حمایتی و خیریه نیستند، اجرا می‌شود. سال گذشته و امسال هم با توجه به شرایطی که کرونا در زمینه معیشت و اقتصاد خانوارها به وجود آورده، این طرح با جدیت بیشتر و با تمرکز بر جامعه هدفی که معیشتشان به ویژه به علت شرایط کرونا تحت تأثیر قرار گرفته است، اجرا شده و می‌شود.

پایان پیام/715

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح همای رحمت کانون های مساجد جنوب فارس کانون های فرهنگی هنری مساجد ماه رمضان همای رحمت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۰۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود

سید‌صولت مرتضوی؛ امروز؛ دوشنبه در دیدار با نماینده، ولی فقیه در خراسان رضوی در گزارشی از آخرین وضعیت اشتغال و اجرای طرح فجرانه کالابرگ الکترو‌نیک در کشور با بیان اینکه ۱۹ میلیون خانوار و حدود ۶۰ میلیون نفر جمعیت به عنوان جامعه هدف طرح کالابرگ الکترونیکی در کشور محسوب می‌شوند، اظهار داشت: این طرح از اسفند ۱۴۰۱ آغاز شد، اما اجرای آزمایشی آن در برخی نقاط کشور، دولت را مصمم کرد تا ایرادات آن را رفع و به صورت ملی و سراسری اجرا کند.

به گزارش تسنیم، وی با برشمردن اهمیت اجرای این طرح و استقبال مردم از آن تصریح کرد: دستور رئیس‌جمهور نیز بر استمرار اجرای این طرح دلالت دارد، بنابراین طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا خواهد شد.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به کاهش قابل توجه نرخ بیکاری در کشور افزود: به تازگی سامانه‌ای در وزارت‌خانه تعریف شده که آمار کاملی از همه افراد بدون شغل در هر گوشه از کشور در آن گردآوری شده است؛ به گونه‌ای که به تفکیک هر شهرستان می‌توان استعلام گرفت که افراد زیرِ خط فقر یا بدون شغل چه کسانی هستند.

دیگر خبرها

  • اجرای ۲۷ سازه آبخیزداری در استان اردبیل
  • برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزی در یزد
  • شرکت دو میلیون و ۶۰۰ هزار دانش‌آموز در مسابقات قرآنی
  • اجرای دوازدهمین دوره طرح ملی دادرس در استان قزوین
  • رقابت دانش آموزان البرزی در مسابقات قرآن و عترت
  • مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان مقطع ابتدایی شهرستان بیضا
  • راه‌اندازی کانون نهج‌ البلاغه در دانشگاه‌ها تصویب شد
  • طرح فجرانه کالابرگ الکترونیک همچنان اجرا می‌شود
  • انتخاب وزارت علوم به میزبانی بخش دانشگاهی سی و دومین دوره نمایشگاه قرآن
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند