Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اقتصاد آنلاین»
2024-04-28@15:31:34 GMT

قیمت هر مثقال زعفران چند؟

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۳۱۰۱

قیمت هر مثقال زعفران چند؟

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران، غلامرضا میری نایب رییس شورای ملی زعفران  از افزایش ۱۰ درصدی قیمت زعفران در بازار خبر داد و گفت: هم اکنون حداقل قیمت هر کیلو زعفران ۷ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و حداکثر ۱۴ میلیون تومان است.

وی افزود: با توجه به رشد صادرات در سال گذشته امیدوار به افزایش قیمت زعفران به نفع کشاورزان بودیم که بعد از تعطیلات نوروز قیمت افزایش یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



میری درباره آخرین وضعیت صادرات زعفران بیان کرد: بنابر آمار ۱۲ ماهه گمرک ۳۲۵ تن زعفران صادر شد که نسبت به مدت مشابه سال قبل ۳۰ درصد رشد داشته است.

نایب رییس شورای ملی زعفران از کاهش ۷۰ درصدی تقاضا برای خرید زعفران در بازار داخل خبر داد و گفت: با توجه به وضعیت کرونا و اعمال محدودیت ها، کاهش برگزاری مراسم عروسی و عزاداری مصرف زعفران کاهش محسوسی داشته چرا که این کالا در اولویت سبد مصرفی خانوار نیست.

وی ادامه داد: با توجه به شرایط فعلی بازار به کشاورزان توصیه می شود که از عرضه یکباره محصول در بازار و فروش محصول به دلالان و واسطه ها اجتناب کنند و همواره زعفران تولیدی خود را به شرکت های صادراتی، بسته بندی و فروشندگان دارای پروانه کسب بفروشند.

میری قیمت هر مثقال زعفران را ۴۵ هزار تا ۷۰ هزار تومان در بازار اعلام کرد و گفت: علی رغم کاهش مصرف زعفران در داخل، اما پیش بینی می شود که روند صادرات ادامه یابد.

پربیننده ترین قیمت انواع زعفران در بازار (۱۴۰۰/۰۲/۰۸) + جدول قیمت انواع گوشت قرمز در بازار (۱۴۰۰/۰۲/۰۸) قیمت روز انواع شیر در بازار (۱۴۰۰/۰۲/۱۱) پیدا کنید پرتقال فروش را آخرین قیمت روغن در بازار اعلام شد

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت زعفران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۱۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری علم و فناوری آنا، هر قطعه سکه طرح جدید در معاملات هفته جاری بازار طلا و سکه تهران با ۴۰۹ هزار تومان کاهش نسبت به دیروز، به ۴۰ میلیون و ۷۹۲ هزار تومان رسید.

سکه بهار آزادی طرح قدیم نیز با ۴۸۰ هزار تومان کاهش نسبت به روز گذشته، به ۳۷ میلیون و ۵۱۰ هزار تومان رسید.

امروز نیم سکه کاهش ۳۰۰ هزار تومانی را تجربه کرد؛ بر این اساس نیم سکه در قیمت ۲۳ میلیون و ۹۰۰ هزار تومان داد و ستد شد و ربع سکه ۱۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت خورد.

سکه گرمی نیز با کاهش ۱۰۰ هزار تومانی، ۶ میلیون و ۴۰۰ هزار تومان به فروش رفت.

معامله گران همچنین امروز هر گرم طلای ۱۸ عیار را با ۱۷ هزار تومان کاهش قیمت به ۳ میلیون و ۴۱۸ هزار تومان به فروش رساندند؛ این در حالیست که نرخ هر اونس طلا در بازار‌های جهانی بدون تغییر نسبت به روز گذشته، ۲ هزار و ۳۳۸ دلار قیمت‌گذاری شده بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • ۲۵ درصد زعفران تولیدی در داخل مصرف می‌شود
  • تداوم ریزش قیمت دلار و سکه در معاملات
  • ریال عربستان در بازار آزاد ۱۶۵۶۰ تومان
  • مرغ؛ از «تولید و تامین بازار داخل» تا «ارزآوری و صادرات»
  • قیمت ساندرو در بازار امروز ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت‌ها در بازار طلا طی هفته اخیر
  • صادرات دام راهکاری برای ایجاد رونق صنعت دامپروری
  • جنگ جهانی نفت؛ بایدن در تنگنای تحریم‌ها، قیمت‌ها و انتخابات
  • قیمت مرغ زنده چقدر شد؟