Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا؛ مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا به پایان رسید وتیم‌های استقلال، پرسپولیس و تراکتور جواز حضور در مرحله حذفی را پیدا کردند.

در این راستا، «شهاب‌الدین عزیزی‌خادم» رییس فدراسیون فوتبال ایران، پیامی را صادر کرده که متن آن بدین شرح است:

فوتبال ایران قطب غیر قابل انکار آسیاست.

با صعود تیم های پرسپولیس، استقلال و تراکتور به مرحله‌ی بعدی لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا هواداران فوتبال کشورمان شادان از این پیروزی‌های بزرگ، به استقبال رقابت پرشور لیگ برتر می روند و سپس بی‌صبرانه منتظر درخشش یوزها در انتخابی جام جهانی ٢٠٢٢ خواهیم نشست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این مسیر پرهیاهو آن‌چه در توان فدراسیون فوتبال بود را به کار گرفتیم تا بهترین نتیجه‌ها به دست آید.

از ابزار دیپلماسی بهره بردیم و با سفارتخانه‌ها در تعامل بودیم تا نمایندگان ایران خارج از زمین بازنده نباشند؛ هر جا لازم بود، نیروهای مجرب فوتبال را همراه نمایندگان مان کردیم؛ در بازگشت به درخواست‌شان جهت رعایت پروتکل‌ها احترام گذاشتیم و سعی کردیم همان جایی که خواسته بودند، بهترین ها فراهم شود.

باز هم تلاش خواهیم کرد تا اعتبار فوتبال ایرانی در قاره‌ کهن تقویت شود و این صعود ارزشمند را به مدیران، کادر فنی، بازیکنان، تمام کسانی که زحمت کشیدند تا این سه تیم در مرحله بعد باشند و البته هواداران شان تبریک می گویم.
سربلندی ایران مان زیر سایه مهر خداوندی آرزوی همه ماست.
 

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: استقلال استقلال باشگاه پرسپولیس تراکتورسازی شهاب الدین عزیزی خادم فدراسیون فوتبال ایران لیگ قهرمانان آسیا 2021

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۴۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور تاج: صدور بیانیه در لیگ ممنوع!

به گزارش "ورزش سه"، لیگ برتر به هفته های پایانی خود نزدیک می شود و طبیعی است که حساسیت ها در صدر و قعر جدول برای قهرمانی و بقا افزایش پیدا کرده و همین موضوع ممکن است منجر به بروز برخی جنجال ها در داخل و خارج از زمین مسابقه شود.

در همین راستا، مهدی تاج با نامه ای به روسای ارکان قضای فدراسیون فوتبال، دستور داده است تا صدور هر گونه اطلاعیه، بیانیه، مصاحبه های غیرتخصصی ممنوع شده و با متخلفان برخورد شود.

نامه ای که مهدی تاج، رئیس فدراسیون به روسای کمیته های انضباطی، اخلاق و استیناف نوشته، آمده است:

احتراما با عنایت به بند 10 از ماده 35 و همچنین بند 3 از ماده 78 اساسنامه فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران، وفق مصوبه شماره 140352124 مورخ 1403/01/28 هیات محترم رئیسه فدراسیون فوتبال، دستورالعمل پیشنهادی سازمان لیگ کشور درباره جلوگیری از حاشیه های غیرمتعارف، صدور اعلامیه، بیانیه، اطلاعیه و مصاحبه های غیرفنی و خارج از حوزه مسولیت مقامات و ارکان رسمی باشگاهها و اشخاص مرتبط با آنان در کلیه لیگ های کشور، قبل از مسابقه، حین مسابقه، پس از مسابقه، داخل یا خارج ورزشگاه که برخلاف مقررات جاری صورت پذیرد، تخلف محسوب می شود.

بدیهی است، ارکان محترم قضایی بر حسب گزارش های واصله از سوی مبادی ذیربط در اسرع وقت نسبت به رسیدگی در چارچوب صلاحیت های مقرر اقدام و طبق آیین نامه های مربوطه اتخاذ تصمیم خواهند کرد.

دیگر خبرها

  • دستور تاج: صدور بیانیه در لیگ ممنوع!
  • عزیزی: جادوگری در فوتبال ایران وجود دارد و برخی مدیران سکوت کرده اند
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی رضوی به خود می‌گیرد
  • تشریح برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان/ نصف جهان رنگ و بوی ضوی به خود می‌گیرد
  • چرا باید محصولات اسرائیلی را تحریم کنیم؟/حامی قاتلان نباشیم+ فیلم
  • بازنده‌های پاریسی؛ پاری سن ژرمن و ۶ باخت از ۷ بازی در نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا
  • عزیزی: فشار روی استقلال بیشتر است/ بوی جادوگری می‌آید!
  • شهرک صنعتی آبندانک نوشهر از محدوده محیط زیست خارج شد
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • «جنجال» کلیدواژه دیدارهای پرسپولیس و سپاهان؛ مارادونا، آب‌های آلوده، غش کردن و سرباز احمدی!