Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-06@14:09:58 GMT

زمان تحویل جدیدترین آی پد اپل به تاخیر افتاد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۳۷۳۵

زمان تحویل جدیدترین آی پد اپل به تاخیر افتاد

زمان تحویل جدیدترین مدل آی پد پرو به دلیل تقاضای بالا و محدودیتهای تولید، تنها چند ساعت پس از آغاز فروش به ژوییه موکول شد.

طبق اطلاعات مندرج در وب سایت اپل، زمان تحویل تقریبا همه مدلهای آی پد پرو ۱۲.۹ اینچی بین ۲۴ ژوئن تا هشتم ژوییه (سوم خرداد تا ۱۷ تیر) است. اپل آی پد پرو را در دو رنگ، پنج ظرفیت  و حافظه داخلی و امکان اتصال فقط وای فای یا وای فای و ۵G می فروشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تنها مدلهایی که زودتر تحویل داده می شود مدلهای دارای حافظه داخلی دو ترابایت و بدون پشتیبانی از ۵G هستند.

مدل ۱۲.۹ اینچی آی پد پرو یک صفحه نمایش مینی LED دارد که اپل آن را نمایشگر لیکوئید رتینا XDR نامیده است. اپل در آوریل اعلام کرد تولید این صفحه نمایشها دشوار است و احتمالا مشکلاتی در تولید وجود خواهد داشت. مدل ۱۱ اینچی کوچکتر آی پد پرو که فاقد این فناوری جدید است، در ماه مه عرضه می شود.

اپل هفته گذشته هشدار داد به دلیل محدودیتهای تولید آی پد و مک که مربوط به کمبود قطعات است، در سه ماهه سوم سه تا چهار میلیارد دلار در درآمد ضرر خواهد کرد.

بر اساس گزارش بلومبرگ، این شرکت برای سه ماهه سوم دستوررالعمل مالی خاصی ارائه نکرد اما تحلیلگران انتظار دارند درآمد این شرکت به بیش از ۶۸.۷ میلیارد دلار برسد. درآمد اپل از مک در سه ماهه دوم مالی این شرکت ۹.۱ میلیارد دلار و از فروش آی پد ۷.۸ میلیارد دلار بود./ایسنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: میلیارد دلار آی پد پرو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۷۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳

شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در ۱ ماهه منتهی به فروردین ۱۴۰۳ حدود ۴۰۹۸ میلیارد تومان درآمد کسب کرد. - اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم،  شرکت معدنی و صنعتی چادرملو در 1 ماهه منتهی به فروردین 1403 حدود 4098 میلیارد تومان درآمد کسب نمود. 

این شرکت در فروردین سال مالی 1402 بالغ بر 3336 میلیارد تومان فروش به ثبت رساند. گفتنی است مبلغ درآمد این شرکت عمدتاً از محل فروش کنسانتره و فولاد بوده که نسبت به مدت مشابه قبل 23% رشد داشته است.

در فروردین  امسال متوسط نرخ فروش کنسانتره 40,710,045 ریال و نرخ فروش فولاد 215,136,143 ریال به ازای هر تن بوده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • رشد ۲۳ درصدی درآمد کچاد در فروردین ۱۴۰۳
  • جدیدترین قیمت دلار، یورو و درهم در مرکز مبادله ارز | دلار امروز چند شد؟
  • اتوبوس‌های تولید گروه بهمن به پایتخت رسید
  • رشد ۵ درصدی مبادلات تجاری ایران و هند
  • تجارت ایران و هند با رشد ۵ درصدی به ۳۷۷ میلیون دلار رسید
  • ۲۰ شرکت برتر تولید کننده تسلیحات نظامی در سال ۲۰۲۴؛ از Rheinmetall تا Leonardo
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۶ ارديبهشت
  • واردات ۱۳۴ میلیون دلار برنج هندی در ۲ ماه
  • کاهش فروش آیفون در چین و افت درآمد سالانه اپل
  • کاهش فروش آیفون در چین همزمان با شدیدترین افت درآمد سالانه اپل