Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شب های قدر به صورت مجازی برگزار می شود.

«نادر سقاء» به خبرنگار خبرگزاری شبستان در اردبیل، گفت: ویژه برنامه های کانون های فرهنگی هنری مساجد استان در شب های قدر به صورت مجازی برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل تصریح کرد: این آئین با مشارکت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و همکاری فعالان کانون های مساجد استان خواهد بود.

 

این مقام مسئول یادآور شد: این ویژه برنامه روزهای 18، 20 و 21 ماه مبارک رمضان از ساعت 10 شب با حضور قاریان، سخنرانان و مداحان برجسته استان برگزار خواهد شد.

 

سقاء خاطر نشان کرد: این تدبیر به دلیل جلوگیری از شیوع بیماری کرونا در مراسم های شب های قدر است و امیدواریم بتوانیم گامی مهم در راستای کمک به جامعه کادر درمان در این شب های عزیز برداشته باشیم.

 

وی اظهار داشت: علاقمندان می توانند از طریق پیج اینستاگرام به نشانی https://www.instagram.com/bakhish98?r=namtag مراجعه کنند و از برنامه های متنوع فرهنگی و معنوی در این شب های عزیز بهره مند شوند.

 

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان افزود: با دعا و استغاثه به درگاه خداوند متعال در این شب های عزیز و زمزمه دعای فرج امیدواریم زمینه ظهور امام زمان (عج) فراهم شود.

 

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: به صورت مجازی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل مراسم شب های قدر اردبیل کانون های فرهنگی هنری مساجد استان ویژه برنامه شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی، امروز دوشنبه در جلسه استانی ستاد گرامیداشت دهه کرامت که در استانداری لرستان و با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی برگزار شد، اظهار داشت: مردم ایران اسلامی ارادت ویژه‌ای به آقا و ولی‌نعمت خود حضرت علی ابن موسی‌الرضا (ع) و حضرت فاطمه معصومه (س) دارند و دهه کرامت بهترین زمان برای ابراز ارادت و ادای احترام به ساحت اهل‌بیت (ع) است.

وی افزود: در دهه کرامت امسال تمامی مساجد استان میزبان برگزاری برنامه‌های دهه کرامت و با محوریت خود مردم خواهند بود و برنامه ویژه‌ای برای تجلیل از دختران موفق و نام‌آور در سالروز ولادت حضرت فاطمه معصومه (س) در سطح استان برگزار خواهد شد.

سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی لرستان، گفت: پرداختن به فریضه عفاف و حجاب از مهم‌ترین رویکردهایی است که باید در این دهه موردتوجه و بازشناسی جدی قرار گیرد.

کد خبر 6090799

دیگر خبرها

  • مراسم دهه کرامت در لرستان با محوریت مردم برگزار می‌شود
  • برنامه‌های فرهنگی، هنری و تربیتی اوقات فراغت در محلات با محوریت مساجد گسترش می‌یابد
  • برگزاری ویژه برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • ‌پیگیری بیش از ۱۰۰ برنامه کانون‌های مساجد فارس برای ایام تابستان
  • برگزاری ویژه‌ برنامه‌های دهه کرامت در مساجد و حسینیه‌ها
  • برنامه «یه اردوی خاص» برگزار می‌شود
  • شهرستان‌های لرستان میزبان برنامه‌های شاخص شب میلاد امام رضا (ع)
  • جشن‌های دهه کرامت در همه مساجد و محله‌های لرستان برگزار می‌شود
  • میزبانی ویژه‌برنامه «یه اردوی خاص» از معلمان
  • مسجد پایگاه دین وکانون تقویت اندیشه ناب فرهنگ اسلامی