Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@02:38:49 GMT

ارائه تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۳۸۳۰

ارائه تسهیلات ۵۰ میلیارد تومانی به شرکت‌های دانش‌بنیان

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی از آمادگی این صندوق برای پرداخت تسهیلات تا سقف ۵۰ میلیارد تومان به شرکت‌های دانش‌بنیان خبر داد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ "علی وحدت" با اعلام این خبر اظهار کرد: برای رقم‌های بزرگتر هم، پرداخت تسهیلات به شرکت‌های دانش‌بنیان با کمک بانک‌ها و از طریق اتکایی امکان‌پذیر است؛ شرکت‌های متقاضی این تسهیلات و خدمات مالی می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه "غزال" از انواع خدماتی که در این سامانه وجود دارد استفاده کنند و در این سامانه پس از راهنمایی، خدمات به سرعت ارائه می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به اینکه این صندوق مسئولیت تامین خدمات مالی شرکت‌های دانش‌بنیان را بر عهده دارد گفت: در حدود دو سال گذشته بیش از 12 هزار میلیارد تومان خدمات مالی به این شرکت‌ها پرداخت شده است؛ شرکت‌های دانش‌بنیان تا 5800 شرکت در کشور افزایش یافته است و روند رو به رشد اقتصادی این شرکت‌ها باعث شده است تا صندوق نوآوری و شکوفایی هم به دنبال ایجاد شبکه تامین مالی از طریق تقویت صندوق‌های پژوهش فناوری باشد.

وی ادامه داد: اکنون در همه استان‌ها صندوق پژوهش فناوری وجود دارد که این صندوق‌ها غیردولتی هستند، ولی مسئولیت تامین مالی شرکت‌های دانش‌بنیان را برعهده گرفته‌اند؛ این شبکه تامین مالی می‌تواند کمک شایانی به رشد شرکت‌ها در استان‌ها کند.

 وحدت با اشاره به خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: سال گذشته نزدیک به 9 هزار میلیارد تومان و در سال 98 حدود 4 هزار میلیارد تومان خدمات مالی به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شد و امیدواریم امسال بتوانیم رشد چشمگیری را در ارائه این خدمات و تسهیلات شاهد باشیم؛ بازپرداخت تسهیلات در این صندوق متنوع است و به نوع طرح شرکت‌های دانش‌بنیان بستگی دارد.

درآمد 200 هزار میلیون تومانی شرکت‌های دانش‌بنیان در سال 99اختصاص 1000 کارگاه در شهرک‌های صنعتی برای فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان علم و تکنولوژی علمی صندوق نوآوری و شکوفایی معاونت علمی ریاست جمهوری شرکت های دانش بنیان علم و تکنولوژی علمی شرکت های دانش بنیان میلیارد تومان خدمات مالی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۸۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:«اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو،دهقانی فیروزآبادی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور در نشست خبری که امروز برگزار شد، در پاسخ به سوال دانشجودر خصوص ارزیابی شرکت های دانش بنیان و تاثیرات این ارزیابی گفت:در نظام جدید ارزیابی دانش‌بنیان‌ها، علاوه بر سطح فناوری، میزان اشتغال تخصصی و گردش مالی شرکت هم مورد مطالعه قرار می‌گیرد و شرکت‌ها بر این اساس به شرکت‌ها نوپا، نوآور و فناور تقسیم می‌شوند.

وی افزود: در چند جا شنیدم این همان سیستم تقسیم بندی نوع ۱-۲ و ۳ سابق است که مطلقا اشتباه است؛ نوع ۱-۲ و ۳ سابق بر اساس فناوری تقسیم بندی می‌شد، ولی الان اشتغال تخصصی و گردش مالی نوع تقسیم بندی را مشخص می‌کند.

دهقانی اضافه کرد: شرکت‌های بسیار نوع یک داشتیم که در بازنگری به شرکت نوپا تبدیل شدند و شرکت‌های نوع ۳ داشتیم که به شرکت‌های نوآور و فناور تبدیل شدند.ساز و کار‌های حمایتی از دانش بنیان‌ها در روش جدید متناسب‌تر شدند.

وی خاطرنشان کرد: ۱۰ پارک کشور به کارگزار شناسایی شرکت‌های نوپا تبدیل شده اند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر محصولی ازشرکتی دانش‌بنیان
  • پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه ۱۰ میلیون تومانی به مددجویان
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • سازمان اوقاف از جهش اقتصادی و مؤسسات دانش‌بنیان حمایت می‌کند
  • بازدید رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی از دانش‌بنیان‌های شهرک صنعتی هشتگرد
  • نقش‌آفرینی دانش‌بنیان‌ها در زمینه جهش تولید و رفع نیاز اساسی کشور
  • طراحی و ساخت برج‌های تقطیر توسط یک شرکت دانش‌بنیان
  • قدردانی وزیر ارتباطات از شرکت‌های دانش بنیان ارائه‌دهنده تجزیه‌گر مرسولات
  • «اشتغال تخصصی و گردش مالی» نوع تقسیم‌بندی دانش‌بنیان‌ها و حمایت‌ها را مشخص می‌کند/ سازوکار‌های حمایتی متناسب‌تر شدند + فیلم