Web Analytics Made Easy - Statcounter

رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا گفت، تصمیم جو بایدن برای تخلیه تمام نیروهای رزمی باقیمانده آمریکا از افغانستان تا یازدهم سپتامبر "مایه تاسف" است و احتمالا موجب می‌شود تا طالبان کل این کشور را به دست بگیرد.

 به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، سناتور میچ مک‌کانل، رهبر جمهوریخواه سنای آمریکا گفت: به اعتقاد من این تصمیم مایه تاسف است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما طی یک سال حتی یک شخص را هم در مبارزه در افغانستان از دست نداده‌ایم... آنچه من نگران آن هستم، این است که تا پایان سال طالبان کنترل افغانستان را به دست بگیرد.

مک‌کانل گفت که تصمیم بایدن در کوتاه مدت مطلوب به نظر می‌رسد، اما او درباره خروج تمام متحدان آمریکا در ایساف هم که کلا نیروهایشان را از این کشور در همان زمان خارج می‌کنند، هشدار داد.

رهبر جمهوریخواهان سنا گفت: رئیس جمهور در کوتاه مدت با تیترهایی مواجه میشود که همه دوست خواهند داشت.... اکنون دو برابر نیروهای آمریکایی، نیروهای متحدان در افغانستان حضور دارند اما همگی آنها هم میروند. من به شدت نگرانم که اوضاع در افغانستان شبیه به آن چیزی شود که قبلا بود.

مک‌کانل گفت: دولت بایدن به این نتیجه رسیده است که زیاد درباره جنگ علیه ترور تبلیغ شده و می‌خواهد تا منابع را از آن طرف به سمت رقابت با چین و روسیه بکشاند. با این حال، جنگ علیه ترور قرار نیست به سادگی تمام شود، چون دولت آمریکا آن را رها می‌کند./ ایسنا

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۳۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی

به‌گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، چند روزی‌ست که تعدادی از دانشجویان و استادان دانشگاه‌های آمریکا در اعتراض به کشتار مردم مظلوم غزه به‌دست صهیونیست‌های اشغال‌گر، دست به تحصن و اعتراض زده‌اند.

پلیس آمریکا ضمن ضرب و شتم معترضان تا کنون حدود ۶۰۰ دانشجو و استاد در ۶۰ دانشگاه آمریکا را بازداشت کرده است.

دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس بوشهر امروز حمایت خود را از این دانشجویان آزادی‌خواه اعلام کردند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نارضایتی مردم آمریکا از سیاست‌های بایدن در قبال جنگ غزه
  • فیلم| تجمع دانشگاهیان بجنورد در حمایت از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکا
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • عضو مجمع تشخیص: برجام و FATF همچنان در اولویت است / نباید روابط دیپلماتیک جمهوری اسلامی ایران به یکی دو کشور خاص محدود شود
  • حمایت دانشجویان دانشگاه خلیج‌فارس از دانشجویان آزادی‌خواه آمریکایی
  • خطر اعتراضات دانشجویی آمریکا بیخ گوش بایدن
  • سیل انتقادها به رئیس دانشگاه کلمبیا به دلیل سرکوب معترضان
  • واکنش وزارت خارجه به اعمال تحریم برخی از کشورهای غربی علیه نیروهای مسلح ایران
  • آغاز خروج نیروهای حافظ صلح از قره باغ
  • عملیات «وعده صادق» گوشه‌ای از اقتدار نیروهای مسلح کشور بود