Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-30@22:08:40 GMT

پرداخت ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۱۰۲

پرداخت ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا

حبیبان گفت: ۱۶۹ میلیارد ریال تسهیلات در شهرستان میاندوآب به مشاغل‌ آسیب دیده از کرونا با همکاری بانک‌های عامل پرداخت شده‌است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا به نقل از اروم نیوز، علی حبیبیان در گفت و گو با خبرنگاران، گفت: همچنین در راستای ایجاد اشتغال پایدار روستایی از سال ۹۷ تا کنون ۷۹۵ طرح بررسی شده که به ۷۲۱ طرح با اشتغالزایی یک هزار و ۴۸۷ نفر  در مجموع ۳۲۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: این طرح‌ها در بخش‌های مختلفی از جمله تولید و فرآوری محصولات باغی، صنایع غذایی، پوشاک، سورتینگ و بسته بندی، حمل و نقل و بوم گردی بوده است.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میاندوآب اظهار کرد: از محل تسهیلات اشتغال فراگیر نیز در سال های ۹۷ و ۹۸  در مجموع ۳۴ طرح بررسی شد  که به ۲۷ طرح با اشتغالزایی ۲۸۶ نفر  در مجموع ۱۴۰ میلیارد ریال تسهیلات پرداخت شده است.

حبیبان تصریح کرد: در زمینه مشاغل خانگی نیز بر اساس شاخص های جمعیتی، سال گذشته چهار میلیارد و ۶۰۰ میلیون ریال اعتبار به شهرستان میاندوآب تخصیص یافته است.

وی با اشاره به فعال بودن چهار واحد کاریابی در سطح این شهرستان، افزود:از سال ۹۵ تا کنون  ۲ هزار و ۱۰۰ نفر در  سامانه کاریابی ثبت نام کرده و از این تعداد نیز ۲۶۶ نفر صاحب شغل شده اند.

رییس اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی میاندوآب با بیان اینکه هم اکنون ۴۰۰ نفر در شهرستان بیمه بیکاری دریافت می کنند، تصریح کرد: از اواخر سال گذشته با راه‌اندازی سامانه جامع، فرآیند ثبت‌نام جهت رسیدگی به اختلافات بین کارگران و کارفرمایان به این موسسه ها واگذار شده‌ است و افراد متقاضی بیمه بیکاری باید ابتدا در این سامانه ثبت‌نام کنند.

حبیبان با اشاره به طرح‌های حمایتی دولت از کارفرمایان برای پذیرش فارغ‌التحصیلان دانشگاهی در واحدهای تولیدی، گفت: در راستای اجرای این طرح و با عنوان مشوق بیمه‌ای تاکنون برای ۳۴ نفر قرارداد امضا شده است.

وی اظهار کرد: طرح پرداخت یارانه دستمزد کارگران از سوی وزارت کار تا سقف ۳۰ درصد بابت حمایت از کارفرمایان که برای اولین بار افراد را صاحب شغل کرده‌اند به مدت ۲ سال در حال اجراست و در این راستا نیز ۴۰ نفر در میاندوآب مشمول این طرح  شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: میلیارد ریال تسهیلات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم

ایسنا/لرستان معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: برای اجرای دیوار و پل روستای بیشه ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم.

سید علی رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در سیل سال ۱۳۹۸ در مجموع ۱۶ هزار و ۶۳۵ واحد مسکونی شهری و روستایی آسیب دیدند.

وی با بیان اینکه در آن مقطع، واحدهای آسیب‌دیده نیازمند کمک بیشتری بودند و بخشی از آنها به‌عنوان مصوبه هیأت دولت به لرستان در نظر گرفته شد، بیان کرد: در مجموع، از کل واحدهای یادشده، کار ۲۸۵۰ واحد از واحدهای آسیب‌دیده انجام شد.

معاون بازسازی بنیاد مسکن لرستان گفت: مصوبه هیأت دولت ۱۷ آبان ماه ۱۴۰۲ در قالب کمک به ۲۸۵۰ واحد نیمه‌تمام آسیب‌دیده از سیل سال‌های ۱۳۹۸ و ۱۳۹۹ تصویب شد و در نهایت در ۱۲ آذر ماه ۱۴۰۲ این مصوبه به بانک مرکزی ابلاغ شد و این بانک به عاملیت چهار بانک، کار پرداخت تسهیلات را برعهده گرفت.

وی اظهار کرد: تاکنون ابلاغیه استانی به بانک‌های ملت و صادرات ارسال و کار معرفی افراد به سیستم بانکی انجام شده و ۲۵ درصد پرونده‌های معرفی‌شده به بانک منجر به قرارداد شده است.

او با بیان اینکه نیازمند مساعدت بیشتر بانک‌های ملت و صادرات با متقاضیان تکمیل واحدها هستیم، ادامه داد: برای بانک‌های تجارت و سپه ابلاغیه‌ای به استان ارسال نشده است.

رحیمی افزود: برای روستای نظرآباد شهرستان دلفان که در بارندگی‌های پایان سال گذشته و فروردین ماه دچار رانش شده بود ۱۰۰ میلیارد تومان اعتبار پیشنهاد دادیم تا دیوار حائل بتنی آن را ایجاد کنیم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نقش۳۰۶هزارمیلیاردریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی
  • پرداخت ۵۰ میلیارد ریال کمک‌هزینه تحصیلی به دانش‌آموزان مددجوی سراوان
  • تسهیلات و نبود نقدینگی عمده مشکلات واحد‌های صنعتی در قوچان است
  • ۲۵۰ میلیارد تومان برای ساخت دیوار و پل روستای بیشه پیشنهاد دادیم
  • ۳مصدوم و ۳ حادثه دیده در حادثه واژگونی سواری پراید در محور میاندوآب _مهاباد 
  • عزم دولت برای تأمین مسکن جدی است
  • نقش ۳۰۶ هزارمیلیارد ریالی بانک کشاورزی در تامین گوشت سبد غذایی خانوارها در سال ۱۴۰۲
  • ۳۵ میلیارد ریال تسهیلات مکانیزاسیون جذب ششتمد خراسان رضوی شد
  • پرداخت ۱۲۰ درصدی تسهیلات مشاغل خانگی شهر همدان
  • سقف کاذب کناف برای پوشاندن سقف خراب