Web Analytics Made Easy - Statcounter

بالو با اشاره به تجلیل از ۷۰ معلم نمونه استانی، شهرستانی و مدیران جهادگر در عرصه کرونا گفت: در این راستا ۶ معلم نمونه استانی، ۴۴ معلم نمونه شهرستانی و ۲۰ مدیر جهادگر در عرصه مقابله با کرونا تجلیل خواهند شد.

«حسین بالو» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه‌سرا با گرامیداشت بزرگداشت هفته معلم اظهار کرد: با ارزیابی صورت گرفته و بر اساس معیارهای و ضوابط تعریف‌شده معلمان نمونه استانی و شهرستانی انتخاب و طی هفته معلم تقدیر می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیر آموزش و پروش صومعه‌سرا با اشاره به تجلیل از 70 معلم نمونه استانی، شهرستانی و مدیران جهادگر در عرصه کرونا افزود: در این راستا 6 معلم نمونه استانی، 44 معلم نمونه شهرستانی و 20 مدیر جهادگر در عرصه مقابله با کرونا تجلیل خواهند شد.

 

وی دیدار با خانواده‌های شهدا و ایثارگران و خانواده فرهنگیان متوفی در جریان ابتلا به کرونا را از دیگر برنامه‌های ایام هفته معلم برشمرد و گفت: با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی غبارروبی مزار شهدای شهرستان انجام خواهد شد.

 

بالو تصریح کرد: خدماتی که معلمان در این ایام سخت در ارائه برنامه‌های آموزشی انجام می‌دهند، جای قدردانی دارد چرا که برخی از همکاران ما راه روستایی زیادی را طی می‌کنند تا در فضای آزاد و رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی تدریس دانش‌آموزان را انجام دهند.

 

مدیر آموزش و پرورش صومعه‌سرا خاطرنشان کرد: با تشکیل ستاد بزرگداشت مقام معلم تمام برنامه ریزی‌ها در راستای تکریم هرچه بیشتر معلمان و برگزاری مطلوب آیین‌های تجلیل و گرامیداشت هفته معلم انجام گرفته است.

 

پایان پیام/526

منبع: شبستان

کلیدواژه: تجلیل از معلمان نمونه بزرگداشت هفته معلم هفته معلم معلم نمونه استانی جهادگر در عرصه هفته معلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۱۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی

مسئول جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی گفت: جهادگران گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ در چهار اردو جهادی که به مدت ۱۷ روز در مناطق حاجی پیرلو ارومیه و تخته پل خوی با مجموع ۶۸ دانشجو معلم جهادگر و ۳۵۰ دانش آموز به نیابت از شهیده فائزه رحیمی به کنشگری پرداخته است.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، معصومه راستگو مسئول جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو بیان کرد: گروه جهادی شهیده ابراهیمی آذر با هدف برقراری عدالت آموزشی در بین دانش آموزان و رشد و توانمندسازی و خودسازی درپرتو معنویت و آرمان خواهی دانشجو معلمان در راستای جهاد در تعیلم و تربیت قدم برداشته است.

وی افزود: از زمان شیوع ویروس کرونا این گروه جهادی با فعالیت جهاد تربیتی در مناطق مختلف شهرستان‌های ارومیه و خوی کنشگری خود را به صورت جدی پیش برده است.

راستگو اظهار کرد: مسئله گروه جهادی تعلیم و تربیت بوده و درهمین زمینه علاوه بر فعالیت در عرصه‌های آموزشی و افزایش سطح اطلاعات درسی دانش آموزان در ساحت‌های مختلف تربیتی و فرهنگی اعم از مناسبت‌های ملی و مذهبی به کنشگری پرداخته است.

مسئول جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی گفت: گروه جهادی با شبکه جهاد تربیتی فعال و با ابتکار رویکرد تحولی و باهدف قرار دادن مسائل مختلف تربیتی - فرهنگی دغدغه‌ی تربیت معلم تراز انقلاب و ارتقای شایسته سالاری معلمی درنظام توسعه پایدار آموزش و پرورش را دارد، اینکه بتوانیم تربیت معلم هم سطح با آرمان‌های انقلاب اسلامی و دغدغه‌مند در زمینه تحول در آموزش و پرورش داشته باشیم.

وی افزود: حضور دانشجو معلمان در اردوهای جهادی و ارائه راهکارهای عملیاتی به عنوان قشر انسان ساز با مهارت های کارآمد فرصتی برای تحول خواهی است، با این بینش که رسالت معلمی و تربیت نسل مومن و انقلابی و خواستار دانش و معرفت جز آوردگاه کلاس و خلق برنامه های جدید تربیتی و علمی میسر نمی‌شود.

راستگو بیان کرد: فعالیت گروه جهادی شهیده ابراهیمی آذر در اردو های جهادی هر سال در دو بازه عید و تابستان پیگیری می‌شود، جهادگران گروه جهادی دانشگاه فرهنگیان در نوروز ۱۴۰۳ در چهار اردو جهادی که به مدت ۱۷ روز طول کشید و در مناطق حاجی پیرلو ارومیه و تخته پل خوی با مجموع شصت و هشت دانشجو معلم جهادگر و سیصد و پنجاه دانش آموز در عرصه‌های آموزشی، هنری، تربیتی و فرهنگی به نیابت از شهیده فائزه رحیمی به کنشگری پرداخته است.

مسئول جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی گفت: یاد و خاطره ی شهیده فائزه رحیمی بهانه‌ای بود برای ادای دین ما نسبت به زنده نگه داشتن نام این شهیده و شهدای حادثه کرمان، خانم معلم نمونه شهیده فائزه رحیمی عنوانی بود که برای معرفی شهیده گرانقدر انتخاب شد و اما به دلیل مصادف شدن بازه اول اردوجهادی با هفته درختکاری دانش آموزان منطقه حاجی پیرلو ارومیه به نیابت از بیست و شش دانش آموز شهید حادثه کرمان و باهمکاری یکدیگر هدیه به زمین درخت کاشتند.

وی افزود: در بازه دوم فعالیت گروه جهادی باتوجه به همزمان بودن اردوجهادی با ماه مبارک رمضان و شهادت امام علی علیه السلام برنامه‌هایی در راستای تشریح اوصاف امیرالمومنین و نحوه شهادت ایشان برگزار شد.

راستگو یادآور شد: در واپسین روزهای برگزاری اردوجهادی به مسئله اصلی این روزها رسیدیم و باید اتفاق مهمی را رقم می‌زدیم اتفاقی که دغدغه و یکی از مهم ترین مسائل تربیتی این ایام می‌باشد، مسئله فلسطین و درون مایه ایستادگی در آخرین جمعه ماه مبارک مسلمانان زمینه را برای القا و معنابخشی مقاومت فراهم کرد.

وی گفت: مقاومتی که باید درجهت افزایش بصیرت و ائتلاف آنها با دانش آموزان نوارغزه می‌شد، طوفان الاقصی و قصه‌ی چندین سال مبارزه حق علیه باطل برجسته ترین چالش هویتی است که باید با ادبیات ضدصهیونیستی به دانش آموزان منتقل می‌شد.

راستگو ادامه داد: ایجاد این اندیشه بلندمدت و روحیه ظلم ستیزی با انجام فعالیت‌های هنری و روایت و بازی مقاومت و ارائه دلنوشته‌ها و نقاشی‌های کودکانه تصویر زیبایی از این ارتباط موثر و مفید برجای گذاشت.

مسئول جهادی حوزه بسیج دانشجویی دانشگاه فرهنگیان استان آذربایجان غربی گفت: برنامه کارساز ما در زمینه‌های علمی و آموزشی مسئله پراهمیتی مثل روز سلامتی بود، در این روز برای افزایش آگاهی عمومی دانش آموزان در امر بهداشت و سلامت با جلب توجه آنها از طریق ماجراهای خلاقانه و دست سازه های مرتبط با آموزش های حفظ تندرستی به کنشگری پرداختیم.

وی در پایان بیان کرد: سرآخر ماجرای اردوجهادی نوروز ۱۴۰۳ گروه جهادی شهیده ابراهیمی آذر درکنار کودکان پرمهر و محبت منطقه حاجی پیرلو ارومیه و تخته پل خوی دستاوردی برای ادامه‌ی خدمت بی منت بود.

دیگر خبرها

  • فعالیت ۶۸ دانشجو معلم جهادگر به مدت ۱۷ روز در ارومیه و خوی
  • اعلام برنامه‌های هفته ملی خلیج فارس و روز معلم در قشم
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • شهید مطهری الگو و نمونه معلم تراز انقلاب اسلامی است
  • تجلیل از هزار و ۸۰۰ معلم نمونه در طرح سراسری «سپاس معلم»
  • تجلیل از ۲۴ معلم نمونه بیرجند
  • یک هزار معلم در مدارس استان سمنان تجلیل و تکریم می‌شوند
  • تقدیر از معلمان نمونه برتر استان مرکزی
  • البرز آماده بزرگداشت هفته معلم است/ تقدیر از معلمان نمونه
  • جمعی از کارگران خراسان جنوبی با رهبری دیدار می‌کنند