Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:10:24 GMT

۳۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرز توزیع شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۱۹۹

۳۰۰ هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرز توزیع شد

سرهنگ پاسدار مهران طیران روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: طرح راه اندازی آشپزخانه های اطعام مهدوی با مشارکت کمیته امداد امام خمینی (ره) البرز انجام شده و ۱۴ آشپزخانه مرکزی در نواحی سپاه و بسیج استان به همین منظور اختصاص یافته است.

وی اظهار داشت: طبخ غذای گرم در این آشپزخانه ها با همت جهادگران و با حمایت خیران، مراکز نیکوکاری و ائمه جمعه انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد که با راه اندازی این آشپزخانه ها  روزانه سه هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان البرزی توزیع می‌ شود.

طیران گفت: همچنین در روز ولادت امام حسن مجتبی (ع) ۴۰ تن آش نذری توسط جهادگران هیات رزمندگان کرج طبخ و بین مردم و نیازمندان توزیع شد.

از دیگر اقدامات انجام شده در ماه مبارک رمضان اجرای یازدهمین مرحله رزمایش کمک های مومنانه با توزیع بیش از ۱۵۶ هزار بسته معیشتی تا نیمه ماه مبارک می باشد که تا پایان ماه این کمک ها افزایش می یابد.

برچسب‌ها سازمان بسیج سازندگی کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان بسیج سازندگی کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان سازمان بسیج سازندگی کمیته امداد امام خمینی ماه رمضان استان البرز اخبار کنکور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۱۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه

مهدی حاجیان فرمانده انتظامی استان کرمانشاه گفت : ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان پس از اطلاع از اینکه اعضای دو باند توزیع مواد مخدر قصد انتقال محموله‌هایی را به کرمانشاه دارند، رسیدگی به موضوع را در دستورکار قرار دادند.

وی ادامه داد: ماموران با انجام کار‌های اطلاعاتی و در تحقیقات گسترده خود موفق به شناسایی چهار دستگاه خودرو متعلق به قاچاقچیان دو باند مواد مخدر شده و آنها را در عملیات‌هایی جداگانه توقیف کردند.

حاجیان تصریح کرد: در بازرسی‌های انجام گرفته از خودرو‌های توقیفی، مجموعاً ۱۶۳ کیلوگرم تریاک کشف شد.

رئیس پلیس استان از دستگیری ۱۰ عضو باند‌های قاچاق مواد مخدر خبر داد و گفت: افراد دستگیر شده پس از تشکیل پرونده برای صدور احکام لازم تحویل مراجع قضائی شدند.

وی مبارزه با پدیده قاچاق مواد مخدر را از مهمترین برنامه‌های پلیس کرمانشاه عنوان کرد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • پخش و توزیع ۱۱۰ تن آسفالت درمنطقه۲ اراک
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • وعده‌های پوچ نمکی بر زخم اهالی شهرک ابریشم چهارباغ
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • از سرگیری فعالیت‌های «آشپزخانه مرکزی جهانی» در غزه
  • اجرای پروژه «نصب توری» جاده کرج_چالوس را مسدود کرد
  • انهدام دو باند توزیع مواد مخدر در کرمانشاه