Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-04-30@08:09:31 GMT

تغییر برنامه تمرینی در دستور کار آلکنو

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۲۸۳

تغییر برنامه تمرینی در دستور کار آلکنو

بعد از اعلام برنامه تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های 2021، ولادیمیر آلکنو تاکید کرد برای حضور در این رقابت‌ها تغییر برنامه تمرینی را در دستور کار خود قرار خواهد داد.

به گزارش برنا، مسابقات لیگ ملت‌ها (2021) درحالی از تاریخ 7 خرداد تا 6 تیرماه به میزبانی شهر ریمینی ایتالیا برگزار می‌شود که تیم ملی والیبال مردان ایران از تاریخ 7 خرداد تا دوم تیرماه به ترتیب به مصاف ژاپن، روسیه، هلند، کانادا، ایتالیا، بلغارستان، آمریکا، صربستان، آلمان، استرالیا، برزیل، اسلوونی، فرانسه، لهستان و آرژانتین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولادیمیر آلکنو سرمربی تیم ملی در واکنش به برنامه ایران در جریان لیگ‌ملت‌ها گفت: با توجه به این‌که 8 بازی ایران در لیگ ملت‌ها طبق زمان محلی، صبح‌هنگام برگزار می‌شود، در یک هفته منتهی به اعزام تیم، برنامه تمرینی تیم ملی کاملا تغییر خواهد کرد.

بر این اساس، تمرینات تاکتیکی و توپی صبح‌ها برگزار می‌شود و تمرین با وزنه، بدنسازی و زمان‌ استراحت بازیکنان بعد‌ازظهر انجام خواهد شد تا بازیکنان با شرایط برگزاری مسابقات وفق پیدا کنند.

آلکنو همچنین معتقد است برگزاری 8 بازی ایران در لیگ ملت‌ها در زمان صبح، اتفاق خوبی است. آن هم از این جهت که در المپیک 2021 توکیو چند بازی ایران به وقت محلی در ساعت 9 صبح برگزار خواهد شد. بنابراین تغییر زمان برگزاری تمرینات تیم ملی، عاملی خواهد شد تا بازیکنان از حالا خود را با شرایط مسابقه در المپیک وفق دهند.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ایتالیا تیم ملی مردان لهستان آرژانتین سرمربی تیم ملی ایران المپیک بازی والیبال لیگ ملت ها تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۲۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها

تیم ملی ووشو کشورمان پس از قهرمانی در مسابقات انتخابی جام‌جهانی ووشو، اردوی مشترکی با تیم ملی چین برگزار کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون ووشو، تیم‌های ملی ساندا و تالو کشورمان پس از اتمام مسابقات انتخابی جام ‌جهانی که با قهرمانی مقتدرانه کشورمان همراه بود؛ جهت برپایی اردوی آماده‌سازی وارد کمپ تمرینی تیم‌های ملی چین در شهر خوخات شدند.

قرار است تیم‌های ملی کشورمان در این کمپ تمرینی با ووشوکاران چینی تمرینات آماده‌سازی را دنبال کنند.

ایران با کسب 20 مدال قهرمان انتخابی جام جهانی ووشو شد

 

تیم‌ ملی ووشو کشورمان خود را برای 3 رویداد بین‌المللی بازی‌های بریکس کازان روسیه در خردادماه، جام بین المللی پارس ایران در مردادماه و مسابقات قهرمانی آسیا ماکائو در شهریورماه مهیا می‌کند.

همچنین پس از ورود به محل این کمپ تمرینی، رئیس انجمن ووشو چین، با اعضای تیم‌ ملی کشورمان دیدار و گفت‌وگو کرد.

در این راستا تیم تالو کشورمان به همراه تالوکاران چینی ضمن حضور در مدرسه راهنمایی خوخات چین اقدام به آموزش نمادین ووشو به هنرجویان حاضر در این مدرسه کردند که این دیدار با استقبال پرشوری از سوی دانش‌اموزان این مدرسه همراه بود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • با دستور وزارت ورزش، انتخابات کمیسون ورزشکاران تجدید شد
  • ابراهیم رئیسی دوباره از «گشت ارشاد مدیران» گفت؛ در دستور باشد!
  • تمرین مشترک ملی‌پوشان ووشو با چینی‌ها
  • رئیسی: به صورت ویژه در دستور کار وزرا و مدیران دستگاه‌های اجرایی باشد
  • رئیسی : گشت ارشاد مدیران در دستور کار وزرا باشد
  • نام خلیج فارس همیشه ماندگار است
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها
  • تمرین مشترک ملی پوشان ووشو ایران با چینی‌ها در اردوی آماده‌سازی
  • بررسی پرونده صندوق پس انداز کارکنان راه آهن با ۷ هزار شاکی
  • نظارت ویژه بر پرونده‌های اقتصادی در دستور کار است