Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@13:02:57 GMT

فریب افکار عمومی با کلیدواژه «پول»

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۳۸۶

فریب افکار عمومی با کلیدواژه «پول»

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، صنعت نفت آبادان در ادامه نتایج ضعیف و بحران‌های مدیریتی و فنی خود، از تیم دسته اولی خیبر خرم آباد شکست خورد تا اصالت این باشگاه ریشه دار و صاحب نام فوتبال ایران زیر سؤال برود.

این تیم در حالی جام حذفی فوتبال کشور را آغاز کرد که پس از استراحت در مراحل ابتدایی، در چارچوب مرحل یک هشتم به مصاف نماینده خرم‌آباد رفت که این دیدار، برای شاگردان پورموسوی، عایدی جز شکست نداشت و زردپوشان آبادانی هنوز وارد این جام نشده با آن خداحافظی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گرچه قصد آنالیز فنی نماینده آبادان را در تک دیدار جام حذفی نداریم، چرا که اعتقاد بر آن است که باشگاه صنعت نفت به دلیل وجود مشکلات عدیده، توان حضور در دو آوردگاه مقارن را ندارد و فرض را بر آن می‌گذاریم که نفتی‌ها، این شکست را عمداً رقم زده‌اند تا در ادامه بر روی ۱۰ بازی باقیمانده در لیگ برتر تمرکز کنند، اما آیا این تیم با تمرکز بر روی لیگ برتر می‌تواند به نتایج دلخواه دست پیدا کند؟

این تیم کمتر از یک هفته دیگر باید در آبادان از تیم رده پنجمی آلومینیوم اراک پذیرایی کند، دیداری که می‌توان عیار واقعی صنعت نفت را برای ادامه حضور در لیگ برتر مشخص کند.

در حالی که فریاد بی پولی در این باشگاه، نتایج هشت هفته اخیر این تیم را توجیه کرده بود، حال عملکرد این تیم با تزریق پول به این باشگاه باید سنجیده شود!

اما به زعم کارشناسان، صنعت نفت در فصل نقل و انتقالات تنها به خدمت گرفتن نام‌ها بسنده کرده و از به کارگیری بازیکنانی که بتوانند در طول یک فصل فرسایشی کیفیت خود را حفظ کنند، بی‌بهره است. بازیکنان پا به سن گذاشته‌ای که در خط حمله این تیم، در ۹ هفته اخیر موفق به گلزنی نشده‌اند.

به نظر می‌رسد استعفاهای مکرر، فریاد بی پولی، تنها کلیدواژه‌ای برای سرپوش گذاشتن بر روی ناکامی های این باشگاه باشد چراکه قطعا، نفتی‌ها در حیطه مدیریت به این باور رسیده‌اند که انتخاب آنها در ابتدای فصل عجولانه بوده  و کادر فنی نیز به این علم دست یافته که نمی‌توان با نام‌ها، یک لیگ فرسایشی را پست سر گذاشت.

حالا و در حالی که لیگ برتر بیش از نیمی از فرآیند خود را پشت سر گذاشته است، کنارگذاشتن پورموسوی برای باشگاه صنعت نفت مقرون به صرفه نیست و پورموسوی هم برای جدایی از این باشگاه، فرصت پیوستن به تیم دیگری را از دست داده است.

پس نباید انتظار داشت که نفت آبادان در ادامه رقابت‌های لیگ برتر و حتی پس از دریافت بخشی از مطالبات اعضای این تیم، قدرت ثبت یک معجزه را دارد چرا که تمام توان تیمی که آبادانی‌‌ها به میان آورده‌اند، در ۱۰ بازی اخیر به نمایش گذاشته شده و از این نقطه به بعد، نفت تنها باید تلاش کند که اوضاعی بدتر از شرایط فعلی را تجربه نکرده و از سقوط به دسته پایین‌تر جلوگیری کند.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: صنعت نفت آبادان افکار عمومی لیگ برتر صنعت نفت لیگ برتر صنعت نفت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد

به گزارش "ورزش سه"، صنعت مس کرمان در دیدار معوقه هفته دوازدهم سی و ششمین دوره لیگ برتر هندبال مردان باشگاه‌های کشور، روبروی پیکان به میدان رفت که توانست با پیروزی برابر این تیم، هجدهمین برد خود را کسب و صدرنشینی خود را تثبیت کند.

عصر امروز صنعت مس در ورزشگاه شهید تجلی کرمان با درخشش علی رحیمی دروازه‌بان خود و همچنین مجتبی حیدر‌پور توانست با نتیجه 30 بر 26 پیکان را شکست دهد تا 2 امتیاز این بازی را در خانه نگه دارد.

با این پیروزی صنعت مس با 38 امتیاز صدرنشینی خود را تثبیت کرد. با این امتیاز فاصله مس با تیم دوم و سوم جدول رده‌بندی به 7 رسید. پیکان هم همچنان با 14 در رده هشتم قرار گرفت.

هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال مردان 10 اردیبهشت برگزار می‌شود که طی آن صنعت مس با زغال سنگ طبس و پیکان سبزوار با آلومینیوم اراک دیدار می‌کند.

دیگر خبرها

  • پیروزی خانگی صنعت‌نفت آبادان برابر استقلال خوزستان
  • انزجار افکار عمومی جهان از سرکوب دانشجویان آمریکایی معترض نسل‌کشی صهیونیست‌ها
  • رستگاری به افق فلسطین
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • افکار عمومی جهان مصمم به متوقف کردن جنایات جنگی در نوار ‎غزه است
  • کنعانی: افکار عمومی جهان بیدار شده است
  • مس کرمان یک گام تا قهرمانی درلیگ برتر هندبال
  • مس کرمان یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • شکاف بین دولتمردان صهیونیست‌زده با افکار عمومی در غرب غیرقابل‌انکار است
  • «بمبی که آمریکا در خاورمیانه نمی بیند»: واشنگتن در حال تکرار اشتباه نادیده گرفتن افکار عمومی جهان عرب است/ آمریکا دود برخاسته از آتش زیرخاکستر غزه را ندید/ انقلاب رسانه های اجتماعی در جنگ غزه