Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-28@13:29:59 GMT

اهدای ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان البرزی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۳۹۷

اهدای ۱۵۰ هزار بسته معیشتی به نیازمندان البرزی

ایسنا/البرز دوازدهمین رزمایش مواسات و همدلی و کمک مؤمنانه با اهداء ۱۵۰ هزار  بسته معیشتی، ۳۰۰ هزار  پرس غذای گرم، کمک‌هزینه ۳۵ سری جهیزیه و آزادی ۵۰ زندانی در استان البرز برگزار شد.

محمد محمدی فرد مدیرکل کمیته امداد با اشاره به برگزاری دوازدهمین مرحله رزمایش مواسات و همدلی در ماه مبارک رمضان گفت: به همت اعضای قرارگاه مواسات و همدلی در استان البرز خدماتی چون توزیع بیش از ۱۵۰ هزار  بسته معیشتی، ۳۰۰هزار  پرس غذای گرم و ۳۵ سری کمک‌هزینه جهیزیه به ارزش بیش از ۴۴ میلیارد تومان به نیازمندان اهداء شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، وی با اشاره به اینکه تلاش در جهت آزادی زندانیان نیازمند غیر بزهکار در قالب خدمات حقوقی و قضایی این نهاد انجام می‌شود گفت: همچنین در این رزمایش ۵۰ زندانی نیازمند غیر بزهکار با کمک خیران به آغوش گرم خانواده بازگشتند.

محمدی فرد به روش‌های مشارکت در این طرح اشاره کرد و گفت: مشارکت در پویش از طریق مراجعه حضوری به ۱۳ دفتر کمیته امداد امام خمینی (ره) و بیش از ۳۰۰ مرکز نیکوکاری در سطح استان و یا واریز به شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۳۰۵۸۰ نزد صندوق امداد خواهد بود.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی محمد محمدی فرد كميته امداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۳۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان

به گزارش خبرنگار مهر، اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان اسکواش ایران به همت هیأت اسکواش آذربایجان شرقی، به میزبانی تبریز با حضور ۲۲ ورزشکار دختر از ششم اردیبهشت ماه در خانه اسکواش تبریز آغاز شده و تا ۱۰ اردیبهشت ادامه دارد.

یسنا ولیزاده بازیکن کمتر از ۱۳ سال البرز تنها نماینده دعوت شده به اردوی تمرینی تیم‌های ملی است که برای دومین بار متوالی در تمرینات حاضر شده است.

مستانه کرم پور و سوسن طوفانی به عنوان مربیان تیم ملی نوجوان و جوانان و حنانه حقیقی و نیره هاشمی از آذربایجان شرقی به عنوان دستیاران مربی منصوب شدند.

کد خبر 6090923

دیگر خبرها

  • حضور اسکواش باز البرزی در اردوی تیم ملی دختران جوان و نوجوان
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • حمایت دانشجویان البرزی از مردم مظلوم غزه
  • زاخارووا: در دام ناتو برای محدودکردن توان رزمی روسیه نمی‌افتیم
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت
  • همدلی مردم ایران با تیم ملی فوتسال
  • رزمایش جهادی بسیجیان مخابرات گلستان بمنظور بازسازی شبکه مخابراتی گنبد کاووس
  • حل مشکلات حقوقی بیش از ۳هزار مددجوی البرزی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند