Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-02@08:20:38 GMT

توزیع ۱۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۴۰۱

توزیع ۱۱۵۰ بسته غذایی بین نیازمندان خراسان جنوبی

حجت الاسلام بخشی پور از توزیع یک هزار و ۱۵۰ بسته غذایی و ۱۲ هزار و ۳۵۰ پرس غذای گرم از محل درآمد موقوفات بین نیازمندان طی شب های مبارک قدر خبر داد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بیرجند، حجت الاسلام «پرویز بخشی پور» صبح امروز(11 اردیبهشت) در حاشیه طرح ضیافت همدلی و توزیع یک هزار و ۱۵۰ بسته غذایی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به اینکه اجرای نیات موقوفات تکلیف شرعی است و با توجه به فرارسیدن ماه مبارک رمضان و تکلیف نیاتی که در این ماه وجود دارد بسته غذایی به منظور کمک به نیازمندان تهیه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی با بیان اینکه ۲۳۹ موقوفه با نیات مربوط به ماه مبارک رمضان در استان به ثبت رسیده است، افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و محدودیت برای پهن کردن سفره افطار سازمان اوقاف تصمیم گرفته است تا در راستای اجرای نیات مرتبط به تهیه و توزیع سبدهای غذایی و غذای گرم بین نیازمندان بپردازد.

 

وی از تهیه و توزیع یک هزار و ۱۵۰ بسته غذایی در بین نیازمندان خبر داد و بیان کرد: در قالب طرح ضیافت همدلی بیش از یک هزار و ۱۵۰ بسته غذایی از محل درآمد موقوفات مرتبط تهیه و در بین نیازمندان طی شب های مبارک قدر توزیع می شود.

 

حجت الاسلام بخشی پور در ادامه گفت: برخی از نیات موقوفات افطاری است که باید غذای گرم تهیه شود و در این راستا نیز ۱۲ هزار و ۳۵۰ غذای گرم تهیه و در بین نیازمندان طی این شب ها توزیع خواهد شد. 

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی در پایان با بیان اینکه ارزش ریالی هر بسته غذایی ۳۰۰ هزار تومان است، اظهار کرد: این بسته های غذایی شامل قند، روغن، برنج ایرانی، رب، ماکارونی، خرما، حبوبات است.

پایان پیام/573

منبع: شبستان

کلیدواژه: توزیع بسته غذایی مدیرکل اوقاف و امور خیریه خراسان جنوبی درآمد موقوفات بین نیازمندان غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت: از سال گذشته نهضت تامین و توزیع وسایل کمک توانبخشی اولویت دار شامل ویلچر، تشک مواج و سمعک به تعداد 4 هزار مورد بین معلولان دهک یک تا 7 که دارای معلولیت تایید شده در کمیسیون پزشکی تشخیص معلولیت بهزیستی بودند توزیع شد.

شیخانی با بیان اینکه این اقلام براساس نیاز سنجی صورت گرفته و با توجه به اینکه بیشترین نیاز معلولان اعلام شده بود در اولویت بوده، افزود: پارسال حدود 8 میلیارد تومان تامین اعتبار دراین خصوص انجام شده که امسال پیش بینی می شود این مبلغ حدود 8 تا 10 میلیارد تومان باشد.

وی گفت: افرادی که تاکنون  وسایل کمک توانبخشی را دریافت نکرده اند و  جامانده اند برای  دریافت این اقلام می توانند با مراجعه به ادارات شهرستانها درخواست خودشان را مطرح و در صورت تایید کمیسیون و یا کارشناس مربوطه این اقلام را دریافت کنند.

معاون توانبخشی اداره کل بهزیستی استان گفت:  سال گذشته در مرحله اول برای این سه نوع اقلام توانبخشی  و امسال هم در صورت تامین اعتبار  برای تمام وسایل توانبخشی همچون وسایل کمک بینایی، کمک شنوایی، قطعات کاشت حلزون ، واکر ، کالسکه CP  برای معلولان برنامه ریزی شده است .

دیگر خبرها

  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در میان فقرا و نیازمندان کردستانی
  • ۱.۶ میلیارد ریال بسته معیشتی در شاهرود توزیع شد
  • توزیع ۵۰۰ بسته پوشاک در بین فقرا و نیازمندان کردستانی
  • توزیع ۳۱۳ بسته معیشتی در طرح «قرار دوازدهم» رودسر
  • نابودی یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران
  • بیش از یک تُن مواد غذایی غیربهداشتی کشف و جمع‌آوری شد
  • بیش از یک تن مواد غذایی غیرقابل مصرف در چناران نابود شد
  • توزیع 40 هزار اقلام توانبخشی بین معلولان خراسان جنوبی
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی