Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی مصطفوی رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه، گفت: داوطلبان انتخابات شورا‌ها که نسبت به رد صلاحیت خود ‏معترض هستند چهار روز برای اعلام اعتراض مکتوب به هیات‌های نظارت مهلت دارند.

او افزود: افرادی که صلاحیت آن‌ها توسط هیات‌های اجرایی و نظارت بر انتخابات تایید نشده است می‌توانند شکایت و اعتراض ‏خود را تا فردا دوازدهم اردیبهشت اعلام کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مصطفوی اظهار داشت: این افراد باید اعتراض خود را همراه با دلایل رد صلاحیتی که از سوی فرمانداری‌ها به آن‌ها اعلام شده ‏است به دبیرخانه هیات عالی نظارت بر انتخابات استان مستقر در استانداری تحویل دهند‎.

رئیس ستاد انتخابات آذربایجان غربی ‏یادآور شد: داوطلبان معترض به رد صلاحیت، باید دفاعیات خود را بر اساس مواردی که به ‏آن‌ها اعلام شده است تنظیم کنند و در موعد مقرر تحویل دبیرخانه هیات عالی نظارت استان دهند چرا که با اتمام این مهلت، هیچ ‏اعتراضی قابل بررسی نیست‎. ‎

او خاطرنشان کرد: در یک هزار و ۹۶۷ نفر از ۴۸ شهر استان آذربایجان غربی برای عضویت در شورا‌های اسلامی ثبت نام ‏کرده بودند که از این تعداد صلاحیت ۱۳۴ نفرتوسط هیات اجرایی و صلاحیت ۳۴۶ نفر نیز توسط هیات نظارت رد شده است و ‏در حال حاضر یک هزار و ۴۰۸ تایید صلاحیت شده اند. ‏

مصطفوی ادامه داد: در مجموع تاکنون ۷۹ نفر از داوطلبان انتخابات شورا‌های شهر استان نیز انصراف خود را اعلام کرده اند. ‏

ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا و سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ۲۸ خرداد امسال همزمان با سراسر کشور در لرستان برگزار می شود.

انتهای پیام/گ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: انتخابات 1400 انتخابات در آذربایجان غربی شوراهای اسلامی انتخابات ریاست جمهوری رد صلاحیت شورا ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۴۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ شرکت کنندگان نوبت‌های اول و دوم آزمون سراسری می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع آزمون سراسری به نشانی my.sanjesh.org سوابق تحصیلی خود را مشاهده و تایید کنند. در این مرحله، دانش آموزان سال تحصیلی جاری صرفا می‌توانند مشخصات هویتی خود را بررسی و تایید کنند. ثبت‌نام آزمون‌های نهایی نوبت خرداد ۱۴۰۳ برای ایجاد و یا ترمیم سابقه تحصیلی پس از مشاهده و تایید سوابق تحصیلی فعال خواهد شد.
گفتنی است پیش از این محسن زارعی، رئیس مرکز ارزشیابی و تضمین کیفیت نظام آموزش‌وپرورش گفته بود: تاکنون بیش از ۱۰۰هزار داوطلب به سامانه مشاهده و تایید سوابق تحصیلی مراجعه کرده‌اند که حدود ۶۰۰ نفر اعلام مغایرت و مابقی سوابق خود را تایید کرده‌اند. زارعی با اشاره به تاثیر ۵۰ درصدی سوابق تحصیلی در کنکور سراسری ۱۴۰۳ افزود: ۵۰ درصد آزمون سراسری از سابقه
تحصیلی در پایه دوازدهم محاسبه می‌شود که شامل تاثیر نمرات دروس عمومی و اختصاصی است که از طریق آزمون نهایی خرداد سال جاری تولید می‌شود. زارعی گفت: داوطلبانی که پیش‌تر از سال ۱۴۰۲ فارغ التحصیل شده‌اند نیز همه آزمون‌های نهایی آنها به عنوان سابقه تحصیلی لحاظ خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تمدید مهلت داوطلبان برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین مهلت داوطلبان کنکور برای تأیید سوابق تحصیلی
  • آخرین وضعیت شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک در تهران
  • آمار داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی / چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • اسلامی: شبیه‌سازی انتخابات الکترونیک یکشنبه در استان تهران برگزار می‌شود
  • تشریح چگونگی انتخابات الکترونیکی/چه کسانی واجد شرایط رای دادن هستند؟
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم در گنبدکاووس
  • نظارت ۴۰ نفر بر روند برگزاری انتخابات مرحله دوم؛ گنبدکاووس
  • آغاز تبلیغات داوطلبان دور دوم انتخابات مجلس از بامداد امروز