Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@18:47:53 GMT

تازه ترین عناوین و مطالب رسانه های البرز

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۷۲۷

روزنامه پیام آشنا تیتر نخست شماره یک هزار و ۸۳۳ خود را به افتتاح جاده هشتگرد- طالقان اختصاص داد و نوشت: افتتاح جاده هشتگرد- طالقان مشروط به تکمیل ایمن سازی.

استاندار البرز گفت: در مدت ۲ سال پیگیری مجدانه و جلب توجه و اعتبارات ملی، شاهد ۳۷ درصد پیشرفت در پروژه معطل مانده هشتگرد - طالقان بودیم و اکنون نیز این پروژه مهم و حیاتی پس از ۲ دهه انتظار مردم آماده بهره برداری است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتخابات شرکت های سرمایه گذاری استانی سهام عدالت غیر قانونی است، دانش آموزان البرزی سواد رسانه ای می بینند، فاسد شدن ذخایر سیب و پرتقال به دلیل طمع کاری دلالان، دستگیری سارقان کابل برق بیمارستان امام علی(ع) کرج و المان فرش بهاری در پارک بانوان جهانشهر نصب شد از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه سپهر ایرانیان نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۳۲ خود به تلاش برای احیای برجام پرداخت و نوشت: تلاش برای احیای برجام تا پیش از انقضای توافق ایران- آژانس.

یک خبرگزاری آمریکایی مدعی است طرفین غیر ایرانی برجام خواهان آن هستند که این توافق تا قبل از تاریخ اول خرداد احیا شود حال آنکه این انتظار بلندپروازانه به نظر می آید.

بازار مسکن در کل کشور راکد است، سپاه و ارتش حرکات دشمن را در خلیج فارس رصد می کنند، زیر ساخت های اجباری شدن مشاوره پیش از ازدواج وجود ندارد، واکسن برکت کاملا ایرانی است، برای تزریق واکسن کرونا منتظر پیامک وزارت بهداشت باشید، بورس برای ۲۰۰ میلیون دلار صبر کند و راه اندازی سامانه اعلام بیمارستان های دارای تخت خالی از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه دنیای هوادار دیگر روزنامه البرزی نیز تیتر نخست خود شمازه ۷۳۴ را به لژیونر شدن یک ایرانی در آلمان اختصاص داد و نوشت: دومین ایرانی پس از فریدون زندی شایان نجات تیموری به VFBLUBECK آلمان پیوست.

شایان نجات تیموری بازیکن جوان ایرانی آلمانی با قراردادی یکساله به باشگاه VFBLUBECKپیوست.

از صدرنشینی گروه مرگ تا مقتدرانه ترین صعود کارستان نمایندگان ایران در آسیا از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

روزنامه پیام سپیدار نیز در تیتر نخست شماره یک هزار و ۶۵۱ خود به بهره برداری جاده هشتگرد طالقان اختصاص داد و نوشت: با توجه به عدم تکمیل ایمن سازی جاده هشتگرد - طالقان مشروط افتتاح می شود.

نماینده عالی دولت در البرز گفت: در مدت ۲ سال پیگیری مجدانه و جلب توجه و اعتبارات ملی، شاهد ۳۷ درصد پیشرفت در پروژه معطل مانده هشتگرد - طالقان بودیم و اکنون نیز این پروژه مهم و حیاتی پس از ۲ دهه انتظار مردم آماده بهره برداری است.

بازدید نمایندگان باشگاه رئال مادرید از ظرفیت های ورزشی البرز، ریشه کن کردن فساد در لواسان مستلزم همکاری مسوولان قضایی و اطلاعاتی است، صلاحیت ۷۲ درصد داوطلبان شوراهای البرز تائید شد و پیشرفت خط ۲ متروی کرج چشمگیر است از دیگر مطالب صفحه نخست این روزنامه است.

از مجموع ۱۸۱ رسانه‌ دارای مجوز که دفتر مرکزی آنها در استان البرز واقع شده، ۹۷ رسانه شامل هفت روزنامه، ۱۶ هفته‌نامه، پنج دوهفته نامه، ۲۵ ماهنامه، پنج  دوماهنامه، ۳۴ فصلنامه و چهار دوفصلنامه به صورت چاپی منتشر می‌شود.

استان البرز همچنین دارای ۶۶ پایگاه خبری الکترونیک - برخط است و سه  هفته نامه، ۶ ماهنامه، هفت فصلنامه و یک مورد ۲فصلنامه و یک مورد سالنامه الکترونیک - غیربرخط نیز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی مجوز فعالیت دارند.

برچسب‌ها برجام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: برجام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز برجام وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی اخبار کنکور جاده هشتگرد تیتر نخست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۷۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳

تصاویر صفحه نخست روزنامه‌های استان قم، امروز یکشنبه نهم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ را با تیتر‌ها و عناوین مختلف مشاهده می‌کنید.

 

 

 

 

 

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

دیگر خبرها

  • صفحه نخست روزنامه‌های قم سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌- سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه ها‌ی سه شنبه ۱۱اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها - سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت
  • عکس/ صفحه نخست روزنامه‌های سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های قم یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های یکشنبه نهم اردیبهشت ماه
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • صفحه نخست روزنامه‌ها _ یکشنبه ۹ اردیبهشت