Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-27@23:16:05 GMT

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی در لرستان

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۷۷۴

پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات روستایی در لرستان

آشتاب، گفت: در سه سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی برای هزار و ۳۴۰ طرح پرداخت شده است.

به گزارش خبرگزاری شبستان از خرم آباد، «علی آشتاب»، امروز(11اردیبهشت)، امروز(11اردیبهشت) در نشست نمایندگان تشکل‌های کارگری و کارفرمایی و مدیران دستگاه‌های اجرایی زیر مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مناسبت روز کار و کارگر، با اشاره به مهاجرت معکوس به روستاها، اظهارداشت: طی سه سال گذشته ۳۰۰ میلیارد تومان وام اشتغال روستایی پرداخت شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان افزود: این مبلغ وام برای هزار و ۳۴۰ طرح در استان لرستان پرداخت شده است.

 

وی با اشاره به تعطیلی برخی مشاغل به علت شیوع ویروس کرونا، ادامه داد: در سال گذشته با توجه به شرایط شیوع کرونا و مشاغل متضرر از کرونا، ۱۹۵ میلیارد تومان تسهیلات برای حفظ اشتغال ۲۴ هزار و ۵۸۶ نفر، پرداخت حقوق، مطالبات کارگران و تأمین مواد اولیه مورد نیاز بنگاه ها پرداخت شده است.

 

آشتاب خدمات در اشتغال لرستان را حدود ۴۰ درصد عنوان و بیان کرد: حفظ اشتغال و صیانت از نیروی کار در اولویت قرار دارد.

 

وی با اشاره به اینکه سال گذشته ۹ هزار و ۷۰۸ مورد بازرسی از بنگاه‌ها انجام و ۶ هزار و ۹۱۲ ساعت نفر آموزش در راستای کاهش حوادث ناشی از کار ارائه شده است، گفت: این اقدام در سال ۹۹ نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۳۳ درصد کاهش داشته است.

 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی لرستان به اخراج ۴۶ نفر تبعه غیرقانونی از  واحدهای تولیدی استان و جایگزینی ۳۴ نفر بومی خبر داد و خاطرنشان کرد:  طی سال گذشته ۶ هزار و ۸۹۰ پرونده به مراجع قضایی کارگری استان ارجاع و سه هزار و ۲۵۰ پرونده با صلح و سازش ختم شد.

 

آشتاب به پرداخت تسهیلات در سال گذشته اشاره کرد و عنوان داشت: ۱۱۲ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت و پنج میلیارد تومان تسهیلات مشاغل خانگی به سه هزار و ۳۵ نفر فرزندان تحت حمایت بنیاد شهید، کمیته امداد و بهزیستی پرداخت شده است.

 

پایان پیام/666

منبع: شبستان

کلیدواژه: مشاغل آسیب دیده از کرونا مشاغل روستایی تسهیلات میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شده سال گذشته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید

به گزارش سرویس شهروند خبرنگار خبرگزاری صداوسیما،  طرح ملی مسکن یکی از طرح هایی است که دولت با راه اندازی آن سعی در کمک به افراد کم درآمد جامعه برای خانه دار شدن دارد.

متن پیام شهروندخبرنگار ما:

سلام از تسهیلات مسکن ملی و تسهیلات مسکن بافت فرسوده و ودیعه مسکن بافت فرسوده خبری نیست. سامانه شرکت بازآفرینی شهری هیچ اقدامی نمی‌کند اصلا پاسخگو نیستن .ممنون میشم پیگیری بفرمایید.

دیگر خبرها

  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان پرداخت شد
  • پرداخت ۸۰۰ میلیاردی تسهیلات اشتغالزایی به عشایر لرستان
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان غربی
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • گلستان جزء استان‌های برتر در زمینه پرداخت تسهیلات مسکن شهری و روستایی
  • پرداخت ۹۰۷ میلیارد ریال تسهیلات خود اشتغالی به جامعه ایثارگری آذربایجان‌غربی