Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-04-29@22:06:46 GMT

۱۵ هزار قرص نان بین نیازمندان لرستان توزیع می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۸۰۹

۱۵ هزار قرص نان بین نیازمندان لرستان توزیع می شود

حجت الاسلام طباطبایی گفت: همزمان با شب های قدر ۱۵ هزار قرص نان در طرح "نان مهربانی" در بین نیازمندان خرم آباد توزیع می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام سید محمد طباطبایی در گفتگو با خبرنگار سفیرافلاک اظهار داشت: یکی از برنامه های ایام ماه رمضان، اجرای طرح «نان مهربانی» است که این طرح در چند نانوایی استان اجرا می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: روزانه بیش از دو هزار نان توسط این نانوایی ها تهیه و در مجموع ۱۵ هزار قرص نان بین نیازمندان توزیع می کنند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه لرستان تصریح کرد: این طرح از ۱۵ رمضان همزمان با ولادت امام حسن(ع) آغاز شده و تا ۲۱ رمضان ادامه دارد که هدف از اجرای این طرح، کمک به نیازمندان است.

طباطبایی عنوان کرد: همچنین در راستای رزمایش کمک مومنانه، همزمان با ایام ماه رمضان بیش از هفت هزار بسته معیشتی تهیه شده که در بین نیازمندان استان توزیع می شود.

وی با اشاره به برنامه های اوقاف در شب های قدر گفت: با توجه به شرایط شیوع کرونا و وضعیت قرمز استان، بسیاری از برنامه ها در قالب فضای مجازی از طریق کانال ها برگزار می شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: بین نیازمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام

به گزارش حوزه استان ها خبرگزاری تقریب، ناصر مرادی پویانی در گفت‌وگویی با اعلام این خبر اظهار کرد: این میزان مستمری به تعداد بیش از ۲۵ هزار و ۸۶۰ هزار  خانواده  در قالب حدود ۶۲ هزار نفر پرداخت شده است.

وی همچنین با بیان اینکه مستمری مددجویان این نهاد امسال نسبت به سال گذشته حدود ۳۰ درصد افزایش  داشته است، گفت: مستمری امسال مددجویان پس از افزایش ۳۰ درصدی برای خانوار های یک نفره یک میلیون تومان ، دونفره یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان ، سه نفره ۲ میلیون تومان، چهار نفره ۲ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و پنج نفره به بالا ۳ میلیون و ۱۵۰ هزار تومان است.

مدیرکل کمیته امداد استان همچنین گفت: پرداخت مستمری تنها یکی از خدمات کمیته امداد به خانواده های مددجو بوده و این خانواده‌ها در طول سال خدمات متنوع دیگری از این نهاد دریافت می‌کنند.

مرادی‌پویانی تصریح کرد: هم اکنون تعداد ۶۱هزار و ۸۰۸  نفر در قالب ۲۷ هزار و ۵۲۰  خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان ایلام هستند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی
  • ویژه برنامه تحویل سال رادیو ایران بالاترین امتیاز را کسب کرد
  • برنامه سازان صدا و سیمای خوزستان در ماه رمضان تجلیل شدند
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • اجرای بیش از ۴۰۰ برنامه همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در لرستان
  • اختتامیه مسابقات فوتسال جام رمضان در هیرمند