Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@14:10:43 GMT

محدودیت های ترافیکی شب های احیاء در خراسان جنوبی اعلام شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۸۳۶

محدودیت های ترافیکی شب های احیاء در خراسان جنوبی اعلام شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ علیرضا عباسی صبح شنبه در جمع خبرنگاران بیان کرد: به منظور تسهیل در عبور و مرور، افزایش ضریب ایمنی برای عابرین به ویژه عزاداران و جلوگیری از مشکلات ترافیکی و بروز حوادث طی شب های قدر محدودیت ها و ممنوعیت های ترافیکی از ساعت ۲۱ تا پایان مراسم در محل برگزاری مراسمات اعمال خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مطابق با دستورالعمل های ستاد کرونا، مراسم های شب های قدر باید در فضای باز برگزار شود، گفت: از مسئولان هیئت های مذهبی خواستاریم از فضای های باز مساجد و هیئت ها استفاده کنند.

سرهنگ عباسی اظهار کرد: اگر هیئت های مذهبی به دلیل زیاد بودن جمعیت قصد استفاده از محیط اطراف را دارند از انسداد معابر به ویژه معابر اصلی که باعث مشکلات امنیتی، ترافیکی و نارضایتی سایر شهروندان می شود، جدا خودداری شود.

وی ادامه داد: از شهروندان خواستاریم از پارک وسایل نقلیه در ورودی و اطراف کلیه مساجد، تکایا، هیئت های محل برگزاری مراسمات عزاداری و مقابل پارکینگ منازل ساکنین اطراف خودداری کنند.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان جنوبی افزود: همچنین رانندگان خواستاریم طی این شب ها، با سرعت مطمئنه رانندگی کرده و مراقب عابرین پیاده باشند.

کد خبر 5201732

منبع: مهر

کلیدواژه: علیرضا عباسی محدودیت ترافیکی شب قدر ویروس کرونا شیوع کرونا آمار کرونا کرمانشاه واکسن کرونا گرگان انتخابات 1400 بوشهر انتخابات شورای شهر و روستا ماه مبارك رمضان عکس استانها اردبیل همدان کمک مومنانه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۸۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ جاور صفاری در تشریح این خبر اظهار کرد: با توجه به فرا رسیدن ایام تعطیلات شهادت حضرت امام جعفر صادق (ع) و به منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در امر عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت‌های ترافیکی در محورهای قدیم «رشت - قزوین» و «آستارا - اردبیل» و بالعکس اعمال می‌شود.

وی افزود: تردد انواع کامیون و تریلر به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه سال ۱۴۰۳ در محور قدیم «رشت - قزوین» ممنوع می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان گیلان تصریح کرد: همچنین در محور «آستارا - اردبیل» و بالعکس تردد کلیه تریلرها و کامیون‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد از ساعت ۷ الی ۲۴ روزهای ۱۳ و ۱۵ اردیبهشت ماه ممنوع است.

کد خبر 6094488

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • اعلام محدودیت ترافیکی در محورهای قدیم گیلان
  • آغاز محدودیت‌های ترافیکی ۵ روزه در جاده‌های شمال
  • اعمال محدودیت ترافیکی در تقاطع محور باغیک_تفرش
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در مازندران
  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی در جاده‌های مازندران
  • کشف انبار احتکار برنج در خراسان جنوبی
  • وضعیت ترافیکی شهر تهران/ توقف درحاشیه معابر بزرگراهی ممنوع  
  • آخرین وضعیت ترافیکی معابر و بزرگراه‌های تهران
  • ۱۱۰ فرصت اقتصادی خراسان جنوبی به ۲ زبان ترجمه شد