Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-29@16:15:26 GMT

مزایای شیشه سکوریت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۹۳۶

مزایای شیشه سکوریت

شیشه سکوریت در صنعت ساختمان سازی جایگاه ویژه ای را به خود اختصاص داده است.در گذشته از شیشه ای سکوریت در ساخت پنجره استفاده می کردند،اما این روزها در جای جای ساختمان ها از این المان پرکاربرد بهره می برند.شیشه به خاطر ذات شفافی که دارد با هر دکوراسیونی هماهنگ می شود واین یکی از دلایل استفاده از شیشه سکوریت در دکوراسیون داخلی و خارجی خانه می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه توضیح مختصری در رابطه با جایگاه شیشه سکوریت در ساختمان ها صحبت خواهیم کرد.

شیشه سکوریت و درب اتوماتیک شیشه ای

دربهای اتوماتیک یکی از موارد استفاده از شیشه سکوریت در ساختمانها می باشد.دربهای شیشه ای اتوماتیک همانطور که از نامش پیداست از شیشه ساخته شده اند.همان طور که می دانید فرآیند سکوریت کردن درشیشه باعث مقاوم سازی شیشه در برابر هرگونه فشار وضربه می شود.به همین دلیل استفاده از چنین شیشه ای برای درب های برقی اماکنی که احتمال برخورد ضربه در آنها زیاد است بسیار مناسب می باشد.شیشه ی استفاده شده در دربهای اتوماتیک می تواند جهت هماهنگی با نمای ساختمان رنگی باشد.درب های شیشه ای برقی انواع مختلفی دارد به همین دلیل شیشه سکوریت استفاده شده در آن نیز ابعاد یکسانی ندارد،همچنین برخی از مدلهای درب اتوماتیک شیشه ای از نوع منحنی می باشد ،شیشه سکوریت استفاده شده در این مدل درب اتوماتیک باید از نوع شیشه خم باشد.لاز به ذکر است که هر شرکتی توانایی تولید شیشه های خم را ندارد، درتیس یکی از شرکت های تولید کننده ی شیشه سکوریت با ابعاد بزرگ و شیشه های منحنی می باشد.    

                                                                                     

شیشه سکوریت و نرده های شیشه ای                                                                     

نرده های شیشه ای به عنوان حفاظ در بالکن،تراس،پنجره،راه پله و..کاربری دارند.نرده های شیشه ای از شیشه ی سکوریت یا گاها لمینت ساخته می شوند زیرا این شیشه ها باید حفاظت جانی افراد را تامین کنند به همین دلیل باید مقاومت کافی را دربرابر ضربه و فشار داشته باشند.شیشه های نرده شیشه ای سکوریت می تواند بنا به سلیقه ی کارفرما شفاف،مات یا رنگی باشد.همچنین با توجه به اینکه نرده ی شیشه ای چه کاربردی دارد و در کجا نصب می شود از ضخامت های متفاوتی از شیشه سکوریت استفاده می کنند.قیمت نرده ی شیشه ای با توجه به میزان استفاده از شیشه سکوریت و یراق آلات استفاده شده در آن محاسبه می شود .

شرکت درتیس به عنوان یک از بهترین شرکت های تولید کننده محصولات شیشه ای از جمله دربهای اتوماتیک شیشه ای ونرده های شیشه ای ، توانسته رضایت مشتریان را در این زمینه کسب نماید،لیکن با توجه به تجربه کاری،تخصص مهندسین و رضایت مشتریان به عنوان یک برند تجاری موفق در این حوزه ی کاری بین کارفرمایان شناخته شده است.  برای دیدن نمونه کارهای ما وبرندهای تجاری مطرح در کشور که با درتیس همکاری کرده اند می توانید به سایت ما doortis.ir مراجعه نمایید، و یا با شماره ی 34 30 11 44 021 تماس حاصل فرمایید.                                                                                        

منبع: فردا

کلیدواژه: رپرتاژ آگهی شیشه سکوریت نرده های شیشه ای استفاده شده شیشه سکوریت ی شیشه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۹۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو

بازار خودرو طی یک هفته گذشته همزمان با کاهش قیمت دلار، در مسیر ریزشی حرکت کرد.

به گزارش مشرق، آن‌طور که گزارش‌ها نشان می‌دهد، طی یک هفته گذشته پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۳ در بازار خودرو با کاهش ۴ میلیون تومانی با قیمت ۳۴۶ میلیون تومان و پراید ۱۵۱ SE مدل ۱۴۰۲ نیز با کاهش یک میلیون تومانی به قیمت ۳۲۲ میلیون تومان به فروش می‌رود.

در این میان، قیمت پژو ۲۰۶ تیپ ۳ پانوراما مدل ۱۴۰۲ در حدود ۵ میلیون تومان ارزان شد و ۶۷۰ میلیون تومان قیمت خورده است. پژو ۲۰۷ دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۸۱۵ میلیون تومان و پژو ۲۰۷ پانوراما اتوماتیک TU۵P مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۴۰ میلیون تومانی یک میلیارد و ۴۰ میلیون تومان به فروش رفت.

پژو ۲۰۷ تیپ ۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۸ میلیون تومانی، ۷۲۰ میلیون تومان قیمت پیدا کرد. اما پژوپارس ELX-TU۵ مدل ۱۴۰۲ در بازار ۵ میلیون تومان افزایش یافت و ۸۴۵ میلیون تومان شد. پژوپارس LX مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

بنا به این گزارش، تارا اتوماتیک V۲ مدل ۱۴۰۳ در بازار ۲۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و به قیمت ۹۹۰ میلیون تومان و تارا دنده‌ای V۱ مدل ۱۴۰۳ در حدود ۱۵ میلیون تومان ارزان شده و ۸۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است.

گزارش‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۳، در حدود ۳۰ میلیون تومان کاهش قیمت داشت و یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان قیمت خورد. دناپلاس اتوماتیک توربو آپشنال مدل ۱۴۰۲ اما ۲۰ میلیون تومان گران شده و یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون تومان قیمت خورده است.

راناپلاس مدل ۱۴۰۳ با کاهش ۵ میلیون تومانی در حدود ۶۴۵ میلیون تومان و راناپلاس مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۵ میلیون تومانی، ۶۱۵ میلیون تومان به فروش رفت. همچنین ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۳ در بازار ۴۵۵ میلیون تومان و ساینا S دنده‌ای بنزینی مدل ۱۴۰۲ هم ۴۲۵ میلیون تومان قیمت خورده است. اما سمند سورن پلاس EF۷ دوگانه‌سوز مدل ۱۴۰۳ در بازار با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۲۰ میلیون تومان فروخته شد. شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۳ هم با کاهش ۱۵ میلیون تومانی، ۸۶۵ میلیون تومان قیمت پیدا کرد.

شاهین G اتومات CVT مدل ۱۴۰۲ در بازار با کاهش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۸۳۰ میلیون تومان رسیده است. همچنین کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۳ با افزایش ۱۰ میلیون تومانی به قیمت ۴۵۰ میلیون تومان به فروش رفت. کوییک GX L دنده‌ای مدل ۱۴۰۲ هم با کاهش ۵ میلیون تومانی به قیمت ۴۲۵ میلیون تومان رسید.

منبع: خبرآنلاین

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز 10 اردیبهشت 1403
  • کشف بیش از ۲۵ کیلوگرم هروئین و شیشه
  • مزایای راه‌اندازی مسیر ریلی افغانستان- قزاقستان و امکان اتصال آن به ایران
  • متقاضیان خودرو دست نگه دارند
  • قیمت خودروهای داخلی و خارجی +جدول
  • مزایای بیمارستان سیار در موقعیت های بحرانی و اضطراری
  • مزایای کریدور حمل‌ ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟
  • ریزش قیمت‌ها در بازار خودرو
  • میمند شهر ملی شیشه گری
  • مزایای کریدور حمل‌ونقل سبز و دیجیتال دریایی چیست؟