Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-05-01@13:02:34 GMT

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در پایتخت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۹۴۴

دستگیری کلاهبرداران حرفه‌ای در پایتخت

رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری ۲ کلاهبردار که خودرو‌های مستعمل را به جای خودرو صفر می‌فروختند خبرداد.

 سرهنگ جلیل موقوفه ای اظهار کرد: در پی وقوع چند فقره کلاهبرداری خودرو تیمی از ماموران کلانتری سریعا بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

وی تصریح کرد: پس از انجام تحقیقات گسترده و به کار بردن شگرد‌های پلیسی، ۲ کلاهبردار توسط ماموران کلانتری شناسایی و بازداشت شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه متهمان با درج آگهی در سایت‌های خرید و فروش مجازی، خودرو‌های صفر را به خریداران نشان می‌دادند، ادامه داد: مال باختگان پس از معامله و هنگام تعویض پلاک خودرو، متوجه می‌شدند خودرو صفر نبوده و در دام کلاهبرداران قرار گرفته اند.
وی در خصوص نتیجه تحقیقات پلیسی توضیح داد: در این پرونده ۲ کلاهبردار بازداشت شدند و ۴ دستگاه خودرو شامل ۲ دستگاه صفر و ۲ دستگاه خودرو کارکرده کشف شده است.
سرهنگ موقوفه‌ای با بیان اینکه با تجمیع پرونده‌های مشابه تا کنون ۲۵ مال باخته از متهمان شکایت کرده اند، افزود: تلاش برای کشف سایر جرائم احتمالی ادامه دارد.
این مقام انتظامی عنوان کرد: کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را ۱۰ میلیارد ریال براورد کرده اند.صدا وسیما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۹۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ فرمانده انتظامی شهرستان فریدن گفت: در بازجویی‌های صورت گرفته این متهم به ۱۷ مورد سرقت از زمین‌های کشاورزی و اماکن خصوصی اعتراف کرد.


سرهنگ جواد افشاری بااشاره به فعالیت و رصد مستمر کارشناسان پلیس آگاهی این شهرستان افزود: وقوع سرقت در ایام نوروز و تعطیلات روند کاهشی داشته و همچنین در زمینه درون شهری آمار تصادفات جرحی و فوتی صفر بوده و در زمینه برون شهری آمار تصادفات جرحی ۶۶ درصد و مصدومان ۵۰ درصد کاهش داشته است.

دیگر خبرها

  • (تصاویر) دستگیری سارقان حرفه‌ای خودرو
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای در تهران توسط پلیس آگاهی
  • دستگیری ۵۷ سارق حرفه‌ای خودرو توسط پلیس تهران بزرگ
  • شبیخون پلیس آگاهی تهران به ۵۷ سارق حرفه ای خودرو
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی در دیواندره
  • دستگیری کلاهبرداران ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • دستگیری کلاهبردار ۲۰۰ میلیاردی با ۱۹ شاکی در کردستان
  • کلاهبردار میلیاردی دارای اعلام قرمز پلیس اینترپل دستگیر شد
  • دستگیری کلاهبردار میلیاردی بعد از ۷ سال ‌در شیروان
  • دستگیری کلاهبردار اینترنتی در شهرستان فریدن