Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-28@17:20:51 GMT

عامل قطع پای محیط بان گتوندی دستگیر شد / یکسال گذشت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۴۹۷۰

عامل قطع پای محیط بان گتوندی دستگیر شد / یکسال گذشت

مرد بی رحم که سبب شده بود پای محیط بان گتوندی قطع شود پس از یکسال زندگی مخفیانه شناسایی شد.

 فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر گفت : ضارب اصلی محیط بان گتوندی با تلاش نیروهای پلیس شوشتر دستگیر شد.

سرهنگ روح الله بیگدلی بیان کرد : این متهم حدود یک سال تحت تعقیب بود و شب گذشته در یک عملیات غافلگیرانه و با به کارگیری شگردهای خاص پلیسی دستگیر شد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش رکنا، وی افزود : از این متهم یک قبضه اسلحه جنگی کلاشینکف نیز ضبط شده که ظاهرا در حال فروش آن بوده است .

پایان فرار ضارب محیط بان گتوندی

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان شوشتر ادامه داد : متهم یک همدست هم دارد که دستگیری وی نیز در دستور کار پلیس قرار دارد .

وی افزود : این متهم از اراذل اوباش سابقه‌دار بوده و در یک عملیات پیچیده با تلاش افسران نیروی انتظامی به دام افتاد .

اردیبهشت پارسال افراد ناشناسی بعد از ورود به پاسگاه محیط‌بانی گتوند با مقاومت محیط بان سید امین هادی‌پور مواجه شدند، سپس وی را از ناحیه پا با سلاح گرم هدف تیراندازی قرار دادند.

این محیط بان به بیمارستان اهواز منتقل و اقدامات پزشکی بر روی او انجام شد، اما با توجه به عمق جراحت، ادامه درمان در تهران انجام ولی متاسفانه پس از مدتی نسبتا طولانی در نهایت پای وی قطع شد.آخرین قیمت های بازار ایران را اینجا کلیک کنید.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا محیط بان متهم اراذل اوباش اخبار حوادث اراذل و اوباش محیط بان ضارب دستگیر شد گتوند سهام عدالت قیمت خودرو کرونا ایران فیلم مرد دختر کرونا اینستاگرام بازیگر سینما و تلویزیون تلگرام باردار دوست محیط بان گتوندی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۹۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند

پوریانی رئیس کل دادگستری مازندران از بازداشت ۲ متهم به قتل در شهرستان آمل خبر داد و گفت: متهمان پس از تشکیل پرونده قضایی، با صدور قرار مناسب به زندان معرفی شدند.

او افزود: طبق تحقیقات انجام شده، متهمان، بامداد روز حادثه وارد ویلایِ شخصیِ مقتول در یکی از روستا‌های شهرستان بابلسر شده و مقتول که یک مرد ۵۲ ساله بوده را به قتل رساندند.

پوریانی گفت: متهمان در ادامه مقتول را با خودروی شخصی اش به یکی از مناطق جنگلی آمل منتقل و پس از رها کردن خودروی وی در پرتگاه از محل متواری شدند.

رئیس کل دادگستری مازندران افزود: پس از کسب خبر، مامورین پلیس آگاهی با بررسی محل و نحوه سقوط و محل قرار گرفتن جسد متوجه ساختگی بودن تصادف شده و دریافتند محل فوت در مکان دیگری بوده است.

پوریانی گفت: با پیگیری‌های ویژه دادستانی شهرستان آمل و تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی، خودروی متهمین با رصد دقیق اطلاعاتی و استفاده از سامانه‌های پلیس، شناسایی و در عملیات‌های جداگانه دو متهم به قتل و سه نفر دیگر که انگیزه‌های این قتل را فراهم نموده بودند، دستگیر شدند.

او با بیان اینکه متهمان صراحتاً به بزه انتسابی اقرار کرده اند، انگیزه عنوان شده از سوی متهمان را اختلافات خانوادگی و مالی عنوان کرد و افزود: امروز یکی از متهمین به اتهام مباشرت در قتل و متهم دیگر به اتهام معاونت در قتل، با صدور قرار مناسب قانونی به زندان معرفی شدند و جهت ادامه تحقیقات در اختیار پلیس آگاهی قرار گرفتند.

مقتول، ۱۵ سال پیش از دستگاه قضایی منفک شده و سال‌ها به عنوان وکیل رسمی مشغول به فعالیت بوده است.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • کشف ۷ کیلوگرم تریاک در شهرستان گناباد
  • دستگیری عامل ضرب و شتم در اتوبوس
  • عامل تیراندازی در کوار دستگیر شد
  • بازداشت عامل تیراندازی در گتوند
  • عامل کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس دستگیر شد | ویدئو
  • کتک زدن مردم با زنجیر در اتوبوس؛ متهم دستگیر شد
  • عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد
  • ۲۷ متهم متواری در اصفهان دستگیر شدند
  • عامل تیراندازی در منطقه فرحزاد تهران دستگیر شد
  • متهمان به قتل در آمل دستگیر شدند