Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیرین از توزیع۱۴۰بسته معیشتی بین نیازمندان ساروی خبر داد و گفت: نوزدهمین مرحله از توزیع احسان کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) ساری متبرک به نام ۱۳شهید مدافع حرم«شهدای خان طومان» بوده است.

«محمدعلی نیرین» به خبرنگار خبرگزاری شبستان از ساری، گفت: به مناسبت ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) و در آستانه لیالی قدر در ماه نزول قرآن با تأسی از مولی الموحدین مولای متقیان حیدر کرار علی بن ابیطالب (علیه السلام) و در اردیبهشت مقاومت شهدای خان طومان کانون فرهنگی هنری امام علی (ع) شهرستان ساری با همکاری صمیمانه خیریه 110، پایگاه های مقاومت سردار شهید «عباس شیراوژن» و پایگاه محبین اهل بیت (ع) و گروه جهادی شهید «عباسعلی نیرین» نوزدهمین مرحله از توزیع احسان را به اجرا درآورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری با بیان اینکه این طرح با هدف نشاندن لبخند بر روی ماه 140خانواده تحت پوشش خیریه110 در دستور کار قرار گرفت، یادآورشد: خیریه 110 زیر نظر کانون فرهنگی و هنری امام علی(علیه‌السلام) ساری فعالیت می کند و تلاش دارد با همکاری خیرین و خانواده‌های معظم شهدا و مردم خیرخواه به رفع مشکلات نیازمندان بپردازد.

 

وی با بیان اینکه این کانون به لطف پروردگار رزاق و با یاری مردم شریف و مهربان و قهرمانان واقعی عرصه همدلی و دستگیری از نیازمندان، توانست مجری نوزدهمین مرحله توزیع احسان باشد، افزود: خیریه 110 با کار میدانی و درک صحیح از وضعیت بغرنج مشیتی همنوعان با سازماندهی و ساماندهی مناسب ضمن جمع آوری کمک‌های مومنانه از دستان کریمانه خیرین و تبدیل آن و سایه تبدیل آن به بسته های غذایی، خانوارهای نیازمند را مورد چتر حمایتی خود قرار داده تا بدین وسیله بتواند گره کوچکی از مشکلات عدیده آنها بگشاید.

نیرین بیان کرد: مانند همیشه خانواده های معظم شهدا و جانبازان با حضور میدانی خود در این صحنه کمک های وافری را در پیشبرد این هداف مقدس داشته اند.

 

وی ادامه داد: در این مراسم با رعایت پروتکل های بهداشتی سردار «حمیدرضا رستمیان» از یادگاران دوران دفاع مقدس با بیان یاد، خاطره و دلاورمردی های شهدای خان طومان و نقش بسزای این شهدا در زانو در آوردن مزدوران استکبار جهانی در منطقه این عمل خداپسندانه را استمرار راه شهدا خطاب نمود و از تمامی دست اندرکاران این امر تقدیر و تشکر کرد.

 

نیرین اضافه کرد: همچنین حجت الاسلام رضاپور روحانی خیریه 110نیز در سخنانی کوتاه به تشریح ابعاد مختلف کار نیک در جامعه و توصیه به دعوت همگان برای تبلور یک همدلی بزرگ پرداخت.

وی اظهار کرد: حضور صمیمانه فرمانده های پایگاه مقاومت سردار شهید عباس شیراوژن، قرارگاه جهادی شهید نیرین و فرمانده پایگاه بسیج خواهران محبین اهل بیت(ع) در مراحل مختلف و تسهیل در انجام کارها قابل ذکر و تحسین می باشد.

نیرین گفت:این مرحله از توزیع احسان موفق به پوشش حمایتی 140خانواده با بسته های حمایتی شامل: برنج، گوشت، تخم مرغ، رب، ماکارونی، قند، چای، پنیر، نخود و لوبیا، عدس، پیاز، حلوا شکری، سیب زمینی، مرغ و... شده ایم.

 

وی با بیان اینکه این بسته های معیشتی با همت عالی رابطین با حفظ کرامت خانواده های تحت پوشش به دستشان رسید، اذعان کرد: با توجه به نزدیکی مرحله نوزدهم با مرحله هجدهم، جا دارد از همدلی و همراهی یکایک عزیزان و سروران گرامی از زن و مرد که دست یاری طلب ما را فشردند و آن را بی‌پاسخ نگذاشتند کمال تقدیر و تشکر داشته باشیم و در برابر این همه بزرگواری و مهربانی سر سجده به آستان رب العالمین فرود آوریم و از ایرانی بودن خود ببالیم.

مدیر مسئول کانون فرهنگی و هنری امام علی (ع) مسجد امیرالمومنین(ع) کوی طبرستان ساری یادآورشد: ارزش ریالی این بسته‌ها در مجموع ۶۰۰ میلیون ریال بوده است.

پایان پیام/286

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح توزیع احسان توزیع بسته غذایی شهدای خان طومان کانون فرهنگی و هنری امام علی توزیع احسان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۴۹۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی

ایسنا/هرمزگان معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد هرمزگان از اختصاص مبلغ ۴۸ میلیارد و ۷۰۶ میلیون تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در هرمزگان امروز (دهم اردیبهشت ماه)؛ احمد سالاری جائینی، معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان در این خصوص اظهار داشت: بر اساس وظایف ذاتی کمیته امداد، یکی از برنامه‌های حمایتی این نهاد، پرداخت کمک‌ هزینه خرید لوازم ضروری زندگی به خانواده‌های تحت حمایت است و در همین راستا کمیته امداد استان هرمزگان در سال ۱۴۰۲، ضمن انجام شناسایی اولیه و اجرای برنامه نیازسنجی از خانواده‌های تحت حمایت و واجد شرایط ، اقدام به تخصیص و پرداخت کمک‌ هزینه به خانواده‌های ایتام و نیازمندان تحت حمایت این نهاد به منظور تأمین و خرید تعداد ۳ هزار و ۷۱۷ دستگاه لوازم ضروری زندگی برای این عزیزان کرده است.

سالاری جائینی گفت: اعتبار اختصاص‌ یافته جهت تأمین لوازم ضروری نیازمندان در سال ۱۴۰۲ ، در مجموع ۴۸ میلیارد و  ۷۰۶ میلیون تومان بوده که از این میزان اعتبار مبلغ ۴۳ میلیارد و ۴۲۰ میلیون تومان از محل منابع دولتی کمیته امداد و مبلغ ۵ میلیارد و ۲۸۶ میلیون تومان آن نیز از محل کمک‌های مردمی و مساعدت‌های خیرین سخاوتمند و معزز تأمین شده است.

این مقام مسئول تصریح کرد: این اعتبارات به منظور خرید لوازم ضروری همچون یخچال، کولر، اجاق‌گاز، تلویزیون، بخاری، آبگرمکن و سایر لوازم خانگی برای خانواده‌های تحت حمایت این نهاد هزینه شده است.‌

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد استان هرمزگان با بیان اینکه در حال حاضر ۹۱ هزار و ۹۸۱ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان هرمزگان قرار دارند؛ افزود: با نیازسنجی دقیق و صحیح در کنار هم افزایی منابع دولتی و کمک‌های خیرین می‌توانیم در عرصه‌های مختلف، با خدمت رسانی هدفمند و زماندار به نیازمندان و محرومین، گام‌های مؤثرتری در راستای حل مسائل و مشکلات اساسی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت این نهاد برداریم.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • کمک میلیاردی یک موسسه خیریه به نیازمندان قزوینی
  • نگارش داستان امام قلی خان قهرمان مبارزه با استعمار در خلیج فارس
  • نوشتن کتابی درباره امام قلی‌خان برای بچه‌ها
  • توزیع 180 بسته لبخند مادری در خراسان جنوبی
  • توزیع ۴۰۰ بسته معیشتی در بین ایتام خراسان شمالی
  • ۱۱۰ دندانپزشک آماده ارائه خدمات به نیازمندان زنجانی
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارایه می دهند
  • ۱۱۰ دندانپزشک به نیازمندان زنجانی خدمات ارائه می دهند
  • پرداخت ۳۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به نیازمندان فارس
  • اختصاص بیش از ۴۸ میلیارد تومان اعتبار برای تأمین لوازم ضروری زندگی نیازمندان هرمزگانی