Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@22:22:03 GMT

خدمات‌رسانی کارگران شهرداری در شرایط سخت کرونایی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۰۲۳

خدمات‌رسانی کارگران شهرداری در شرایط سخت کرونایی

ایسنا/کردستان شهردار سنندج با بیان اینکه کارگران شهرداری همواره در تمام فصول خدمات رسانی مطلوبی به شهروندان ارائه می کنند؛ گفت: تلاش گارگران این شهرداری در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است.

حشمت اله صیدی در مراسم تجلیل از کارگران نمونه شهرداری سنندج، هفته کار و کارگر را به تمامی کارگران خدوم و زحمتکش به ویژه کارگران خدوم شهرداری تبریک گفت و اظهار کرد: بخش عظیمی از پرسنل شهرداری از جامعه کارگری هستند که همواره در طول سال و به صورت شبانه روزی در حال خدمات رسانی به شهروندان فهیم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

صیدی عنوان کرد: کارگران شهرداری همواره در طول سال و در زمان بحران‌ها در خط مقدم خدمات رسانی به شهروندان هستند.

وی گفت: تلاش کارگران خدوم و زحمتکش شهرداری در تمامی بخش ها اعم از پاکبان ها، کارگران آرامستان، فضای سبز و عمران در شرایط سخت کرونایی قابل تقدیر است.

صیدی افزود: انجام نظم بخشی، ساماندهی و تلاش در راستای رعایت عدالت نسبی از جمله اهداف و اقدامات مدیریت شهری در این دوره جهت رضایتمندی کارگران گرانقدر بوده است.

وی ادامه داد: خوشحالم که امروز شهرداری از لحاظ ساماندهی پرسنل و نیروی انسانی دارای ساختار قابل قبولی است.

شهردار سنندج در پایان عنوان کرد: بی شک رضایتمندی حاصل شده از فعالیت های شهرداری در این دوره مرهون تلاش و خدمات رسانی شایسته شما کارگران عزیز به شهروندان است.

در ادامه معاون توسعه مدیریت و منابع شهرداری سنندج نیز با گرامیداشت روز کارگر بیان کرد: در ابتدای ورود به مجموعه مشکلات و بی نظمی هایی در حوزه نیروی انسانی وجود داشت.

کمال کاظمی افزود: در همین راستا با همکاری حوزه سرمایه انسانی احیاء ساختار پرسنل شاغل در شهرداری سنندج بویژه پرسنل شرکتی که بخش عظیمی از نیروی انسانی را تشکیل می داد؛ در دستور کار قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: به همین منظور شوراهای کار تشکیل شده و طرح طبقه بندی مشاغل اجراشد.

وی اضافه کرد: علاوه بر این برای حل مشکل سنوات تجمیعی بازنگری های لازم انجام شد و گروه‌های شغلی  نیز پس ازبررسی اصلاح شد.

در پایان این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از کارگران نمونه شهرداری سنندج تجلیل بعمل آمد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی هفته کارگر شهرداری سنندج خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، محمد جلال ماب یکشنبه شب در دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه هفت کمیته زیر مجموعه ستاد اربعین فعالیت می‌کنند، گفت: کمیته‌های تغذیه و درمان جزو کمیته‌های با فعالیت گسترده محسوب می‌شود.

وی با اظهار اینکه سه هزار موکب زیر پوشش کمیته تغذیه ستاد اربعین سازمان دهی می‌شود می‌کنند، گفت: حدود دو هزار موکب در عراق مستقر می‌شوند و خدمات دهی می‌کنند و هزار موکب نیز در مسیر و مرزها و استان‌های مرزی فعالیت خواهند کرد.

وی با بیان اینکه بین ۹۰۰ تا هزار موکب نیز به صورت خودجوش و بدون اینکه زیر پوشش و سازماندهی قرار گیرند، خدمات دهی می‌کنند، افزود: این موکب‌ها در مناطق مختلف از جمله خوزستان فعالیت و از زائران حسینی پذیرایی می‌کنند.

جلال ماب یادآور شد: حدود ۷ هزار دستگاه کامیون و خودرو اقدام به انتقال تجهیزات موکب‌ها می‌کنند و بیشتر مالکان خودروها به صورت افتخاری خدمات دهی می‌کنند و طبق پروتکل خاصی و بر اساس همکاری بین گمرک ایران و عراق این خودروها منتقل می‌شوند.

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات با بیان اینکه حدود ۲۰۰ هزار نیروی داوطلب به اداره موکب‌ها می‌پردازند، یادآور شد: اتباعی که از خاک ایران برای اربعین حضور می‌یابند، پتانسیل بسیار خوبی برای تبلیغ هستند و باید از این ظرفیت برای تبیین اربعین حسینی استفاده کرد.

وی با اظهار اینکه که سال گذشته ۷۰ هزار زائر خارجی ازخاک ایران روانه اربعین شدند، تصریح کرد: باید از این دستاورد برای تبیین اربعین بهره گرفت.

کد خبر 6091523

دیگر خبرها

  • درددل‌هایی از جنس کارگری؛ دستانی که پاکیزگی را به شهر هدیه می‌کنند
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • مصوب نشدن بودجه شهرداری موجب اخلال در ارائه خدمات به شهروندان می‌شود
  • معضل بیرون گذاشتن زباله خارج از ساعات تعیین‌شده در قم
  • اقدام به موقع واحد پلیس برای نجات جان شهروندان
  • اقدام به موقع پلیس جان ۲ نفر را در سنندج نجات داد
  • تا رفع مشکل سیل‌زدگان، خدمات‌رسانی نیروی دریایی ارتش انجام می‌شود
  • ۴۰۰۰ موکب به زائران اربعین حسینی خدمات رسانی می کنند
  • لزوم ساماندهی وانت‌های میوه فروشی در سنندج
  • تصویب پاداش برای کارگران شهرداری تبریز