Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@04:35:34 GMT

مراسم شب‌های قدر در مساجد گیلان برگزار می شود

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۱۶۷

مراسم شب‌های قدر در مساجد گیلان برگزار می شود

حجت الاسلام مهدوی گفت: مراسم شب‌های قدر با رعایت نکات بهداشتی در مساجد و محافل مذهبی سراسر استان برگزار می‌شود.

حجت الاسلام«سعید مهدوی» با اشاره به در پیش بودن شب‌های قدر و برگزاری مراسم احیا با توجه به فراگیری کرونا ویروس به خبرنگار خبرگزاری شبستان از رشت گفت: برنامه‌ریزی‌ها و تمهیدات لازم به جهت بهره‌مندی بیشتر مردم از معنویت ماه رمضان به‌ویژه شب‌های قدر اندیشیده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل تبلیغات اسلامی گیلان با بیان اینکه در شب‌های قدر تمام مساجد باز بوده و مراسم احیا در این مکان‌های مقدس و محافل مذهبی برگزار می‌شود افزود: این مراسم بر اساس دستورالعمل‌های تعیین شده از سوی ستاد ملی کرونا در تمامی مساجد برگزار می‌شود.

 

وی با تاکید بر رعایت توصیه‌های بهداشتی و استفاده از ماسک توسط شرکت کنندگان اظهارداشت: این مراسم حداکثر به مدت ۲ ساعت برگزار شده و برای رعایت سلامتی مردم باید از هرگونه پذیرایی پرهیز شده و نذورات به صورت بیرون بر توزیع می‌شود.

 

مهدوی از همراهی مردم و مسئولان در انجام امور مختلف در چارچوب مقررات و توجه به برگزاری مراسم معنوی ماه رمضان در استان قدردانی کرده و اعلام کرد: از ابتدای ماه رمضان جز خوانی قرآن در سراسر استان برگزار شده است.

 

 

پایان پیام/84

منبع: شبستان

کلیدواژه: کرونا و محافل مذهبی مراسم شب های قدر مساجد گیلان برگزار می شود شب های قدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۱۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، مردم مومن و ولایی استان یزد با حضور در مساجد، حسینیه ها، تکایا و امامزاده‌ها ضمن برگزاری آیین‌های ویژه سوگواری سالروز شهادت رییس مذهب جعفری با به راه انداختن دسته عزا، در سوگ امام ششم شیعیان امام صادق (ع) اشک ماتم ریختند.
همچنین مردم در یزد باحضور در هیئت ها، مساجد و مجموعه‌های فرهنگی منطقه صفائیه و شهر حمیدیا، در سوگ رییس مذهب شیعه امام جعفر صادق (ع) از میدان ابوذر به سمت چهار راه جانباز به عزاداری و سینه زنی پرداختند.

دیگر خبرها

  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • کج‌سلیقگی‌ مدیران فرهنگی نوجوانان را از مسجد فراری کرد
  • چرا دختران و پسران با مسجد قهر کردند؟/ تاثیر اجرای تئاتر در مساجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • مراسم تجدید میثاق با شهید «مرتضی غلامی» در گناوه برگزار شد
  • یزد عزادار صادق آل محمد (ع)
  • مراسم عزاداری امام جعفر صادق علیه السلام در لنگرود
  • برپایی دسته‌های عزاداری شهادت امام جعفر صادق (ع) در یزد
  • آیین های عزاداری سالروز شهادت «صادق آل محمد» در گیلان برپا است
  • برگزاری مراسمات عزاداری سالروز شهادت امام جعفر صادق (ع) در گیلان