Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-03@03:02:46 GMT

دستگاه قضایی مانع تعطیلی ۱۴ واحد تولیدی در اشتهارد شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۳۰۴

دستگاه قضایی مانع تعطیلی ۱۴ واحد تولیدی در اشتهارد شد

به گزارش روز شنبه روابط عمومی دادگستری البرز، علی بستامی افزود: امسال  با تدبیر حکیمانه مقام معظم رهبری تولید، پشتیبانی‌ها و مانع زدایی‌ها به عنوان شعار سال و راهبرد نظام قرار گرفته و جزو تکالیف مسوولان قرار دارد.

وی افزود: دادگستری شهرستان نیز در راستای عمل به منویات معظم له و اجرای محور اول«برنامه‌های مرتبط با حوزه اقتصاد» از برنامه های تحول قضایی دادگستری کلالبرز وارد عمل شده و به منظور پشتیبانی از تولید و رفع مشکلات و موانع تولید، از خلع ید و قلع قمع ۱۴ واحد تولیدی جدید با صدور تصمیم قضایی شایسته در شهرستان  جلوگیری بعمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بستامی ادامه داد: از این ۱۴ واحد تولیدی، ۲ واحد به بهره برداری رسیده بود که تعداد شاغلان آن حدود ۱۰۰ نفر بود و ۱۲ واحد تولیدی دیگر نیز در حال راه اندازی و بهره‌برداری بودند که می توانند زمینه اشتغال بیش از ۴۰۰ نفر را به صورت مستقیم فراهم کنند.

وی اظهار داشت: چنانچه خلع ید و قلع و قمع در خصوص این واحدهای تولیدی انجام می شد خسارت  جبران ناپذیری به این ۱۴ واحد تولیدی وارد شده و موجب از بین رفتن ظرفیت اشتغال مستقیم حدود ۶۰۰ کارگر در این شهرستان می شد.

وی در پایان بر حمایت‌های همه جانبه دادگستری شهرستان اشتهارد از صاحبان صنایع و توسعه اقتصادی شهرستان به عنوان قطب صنعتی استان و کشور تاکید کرد و گفت: صنعتگران، رزمندگان خط مقدم جبهه اقتصادی هستند لذا پشتیبانی و مانع زدایی در کنار سایر وظایف و تکالیف قانونی بیش از پیش مد نظر این مجموعه خواهد بود.

بیش از سه هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی و صنعتی در البرز مشغول به فعالیت هستند.

برچسب‌ها سال تولید، پشتیبانی‌ها و مانع‌زدایی‌ها البرز جهش تولید قوه قضاییه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز جهش تولید سال تولید پشتیبانی ها و مانع زدایی ها البرز جهش تولید قوه قضاییه اخبار کنکور ۱۴ واحد تولیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۳۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،در این دیدار که با هماهنگی دفتر ارتباطات مردمی دادگستری استان در راستای عمل به سیاست ارتباط بدون واسطه مسئولین دستگاه قضایی با مردم صورت گرفت، رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی و معاونین قضایی رئیس کل دادگستری استان ضمن دیدار چهره به چهره با بیش از۱۳۰ نفر از متقاضیان، درخواست‌های آنان را بررسی و در مورد هر یک دستورات لازم را صادر نمودند.
لازم به ذکر است ارتباط نزدیک و بی واسطه با مردم و مراجعین به دستگاه قضایی یکی از سیاست‌های دادگستری استان است که در قالب دیدار‌های مردمی سه شنبه هر هفته در مرکز استان با هماهنگی قبلی دفتر ارتباطات مردمی و دیدار با مراجعین در سفر به حوزه‌های قضایی و نیز در مناسبت‌های مختلف ملی و مذهبی از سوی مجموعه مدیریت استان پیگیری می‌گردد و هدف آن اطلاع از مشکلات و تدبیر و برنامه ریزی برای رفع آنهاست.

دیگر خبرها

  • رسیدگی به پرونده های رفع تداخلات ارضی از اولویت‌های دستگاه قضایی است
  • استفاده از همه ظرفیت‌ها برای توسعه و پیشرفت مازندران
  • اقدام ویژه دستگاه قضایی زرند در حمایت از طرح عفاف و حجاب
  • دیدار رئیس قوه قضاییه با خانواده‌های دستگاه قضایی هرمزگان
  • دیدار چهره به چهره رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با بیش از ۱۳۰نفر 
  • ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شدند
  • حمایت قضایی از تولید/ جلوگیری از بیکاری ۱۹۱ هزار ‌کارگر
  • حمایت دستگاه قضائی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • حمایت دستگاه قضایی از کار و کارگر/ ۲ هزار و ۱۵۱ واحد تولیدی در سال ۱۴۰۲ احیا شد
  • جلوگیری از تعطیلی ۲ هزار واحد تولیدی و بیکاری ۱۹۸ هزار نیروی کار