Web Analytics Made Easy - Statcounter

استقلالی ها باید در اولین قدم خود بعد از صعود از کنفدراسیون فوتبال آسیا درخواست کنند در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا در تهران میزبان الهلال عربستان باشند.

به گزارش طرفداری، بعد از پایان مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا و مشخص شدن تیم ها در مرحله یک هشتم نهایی، تیم فوتبال النصر با ارسال نامه ای به AFC اعلام کرد فقط در عربستان از تیم فوتبال تراکتور میزبانی می کند، باشگاه استقلال تاجیکستان هم محل بازی خود با پرسپولیس را معرفی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

باشگاه استقلال هم باید همین امروز با AFC نامه نگاری کرده و اعلام کند فقط در تهران و ورزشگاه آزادی حاضر است از باشگاه الهلال عربستان میزبانی کند و اگر باشگاه عربستانی حاضر نشود به تهران بیاید نتیجه باید به نفع استقلال اعلام شود.

طبیعی است میزبانی حق باشگاه استقلال است و مدیران این باشگاه هرگز نباید از حق مسلم خود کوتاه بیایند چرا که آبی ها باید در بهترین شرایط خود را آماده صعود به جمع ۸ تیم پایانی لیگ قهرمانان آسیا کنند.

پیش از این بازی های تیم های ایرانی با عربستانی در کشور ثالث برگزار می شد اما با توجه به سفر استقلال و فولاد به عربستان برای برگزاری بازی های لیگ قهرمانان آسیا و البته نامه النصر برای حضور تراکتور در عربستان دیگر هیچ بهانه ای برای باشگاه الهلال برای سفر نکردن به ایران باقی نمی ماند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ چهارشنبه شب در دیدار برگشت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو روبروی رئال مادرید قرار بگیرد تا تکلیف تیم صعود کننده به فینال این مسابقات مشخص شود.

 شاگردان توماس توخل سه‌شنبه این هفته در ورزشگاه خانگی‌شان روبروی این تیم به میدان رفتند و پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی 2-2 رضایت دادند تا شرایط در بازی برگشت در زمین حریف و در حضور هواداران این تیم برای آنها کمی دشوار به نظر برسد.

مولر با انتشار پستی در صفحه رسمی‌اش در اینستاگرام درباره این بازی حساس نوشت:«من هنوز هم تحت تاثیر جو فوق العاده در ورزشگاه در دیدار لیگ قهرمانان برابر رئال مادرید هستم. یک تشکر ویژه از همه هواداران بایرن مونیخ برای این بازی می‌کنم.

شرایط در بازی برگشت مشخص است. تیم برنده صعود می‌کند. بنابراین این بازی در حد یک فینال است. ما چهارشنبه شب این فرصت را داریم که رویای کودکی را به واقعیت تبدیل کنیم و به فینال لیگ قهرمانان برسیم. با تمام وجود برای رسیدن به فینال بازی می‌کنیم.»

دیگر خبرها

  • نامه نگاری های ارتقای آبسرد به بخش انجام شده است
  • پاداش یک فصل تاریخی؛ ژیرونا برای اولین بار به لیگ قهرمانان اروپا صعود کرد!
  • صعود میلان به فینال لیگ قهرمانان اروپا در شب شکست 3-1 مقابل آیندهوون (4 می 2005) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا به پرسپولیس و استقلال
  • صعود رئال مادرید به فینال لیگ قهرمانان اروپا با برتری 1-0 مقابل منچسترسیتی (2016/5/4) / فیلم
  • صعود منچستریونایتد به فینال لیگ قهرمانان اروپا با کسب پیروزی 4-1 مقابل شالکه (2011/5/4) / فیلم
  • خبر مهم کنفدراسیون فوتبال آسیا برای پرسپولیس و استقلال
  • صعود تیم لژیونرهای ایرانی به فینال لیگ قهرمانان فوتسال اروپا
  • اولین حرف های آتیلا حجازی درباره استقلال | من خارج از کشور بودم اما ...|‌ با این شرایط قهرمانی آسیا صد درصد شدنی است
  • انگیزه ستاره بایرن: بازی با رئال فینال است!