Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گفته صفری، بیش از ۲۴هزار خیر و حامی طرح اکرام با کمیته امداد استان زنجان همکاری می کنند و یک هزار و ۲۷۴ یتیم و سه هزار و۴۷۹ فرزند محسنین از مراحم حامیان نیکوکار بهره مند می باشند.

به گزارش خبرگزاری شبستان از زنجان، مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در کنار پویش ایران همدل، پویش ایران مهربان نیز برای حمایت از ایتام بی سرپرست و فرزندان محسنین آغاز شده و در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام ثبت نام از حامیان طرح اکرام با شعار «من هم یک حامی هستم » وبا هدف هیچ یتیمی بدون حامی نباشد با شدت وسرعت بیشتری انجام می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه در حال حاضر بیش از ۲۴هزار خیر و حامی طرح اکرام با کمیته امداد استان زنجان همکاری می کنند، افزود:هم اکنون یک هزار و ۲۷۴ یتیم و سه هزار و۴۷۹ فرزند محسنین از مراحم حامیان نیکوکار بهره‌مند می باشند که با مشارکت حامیان عزیز  میانگین سرانه دریافتی ایتام ۹۶۰هزار تومان وسرانه دریافتی فرزندان محسنین ۳۱۱ هزار تومان رسیده و استان زنجان در این بخش جز استان های برتر کشور می باشد.

 

وی ادامه داد: میزان دریافتی ایتام وفرزندان محسنین تحت حمایت کمیته امداد استان زنجان از حامیان و خیران نیکوکار در سال گذشته ۲۴ میلیارد و۷۳۴ میلیون بوده که بصورت مستقیم به حساب ایتام ومحسنین واریز شده است.

 

صفری با اشاره به آغاز هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام گفت:هم استانی های علاقه مند برای ثبت نام درطرح اکرام ایتام می توانند با مراجعه به سایت ekram.emdad.ir  ،ارسال عدد یک به شماره پیامک ۳۰۰۰۳۳۳۳۲۴ و یا از طریق شماره گیری #۰۲۴*۸۸۷۷*،شماره گیری تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ و یا مراجعه به دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری سراسر استان در این دراین سنت حسنه سهیم باشند.

 

وی گفت: در حال حاضر۳۶ نفر از ایتام  و۲۶۴ نفر از فرزندان محسنین فاقد حامی نیازمند حمایت خیران وحامیان خیر اندیش هستند که امیدواریم در هفته اطعام نیازمندان و اکرام ایتام این تعداد نیز دارای حامی شوند.

 

مدیر کل کمیته امداد با اشاره به شیوع ویروس منحوس کرونا وعدم برپایی سفره های افطاری از هم استانی های نیکوکار خواست برای سهیم شدن در اطعام نیازمندان در قالب پویش ایران همدل، کمک های نقدی خود را به شماره کارت مجازی ۰۴۲۰-۵۰۰۳-۹۹۷۹-۶۰۳۷به ازای هر پرس غذای گرم ۲۵هزار تومان واریزکنند تا کمیته امداد به نیابت از خیران نسبت به تهیه غذای گرم وتوزیع آن با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی بین نیازمندان وایتام اقدام نماید.

 

پایان پیام/73

منبع: شبستان

کلیدواژه: طرح اکرام ایتام و محسنین حمایت از محرومان کمیته امداد استان زنجان کمیته امداد استان زنجان اطعام نیازمندان اکرام ایتام طرح اکرام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۷۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد

ابراهیم ابراهیمی رئیس کمیته امداد سردشت بشاگرد گفت: ۵۰۰ کیسه آرد به ارزش بیش از ۵۰ میلیون تومان از محل کفارات جمع آوری شده در روز عید فطر امسال تهیه و بین مددجویان بخش گافر و پارامون توزیع شد.

وی افزود: اکنون هزار و ۶۵۰ خانوار در سردشت از خدمات حمایتی کمیته امداد بهره‌مند هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • حمایت‌ ۲ هزار و ۱۰۰ معلم نیکوکار البرزی از ایتام
  • حمایت ۵۱۴۰ معلم لرستانی از ایتام
  • حمایت از ۵۱۶ هزار فرزند یتیم و محسنین در کشور
  • توزیع ۵۰۰ کیسه آرد در بخش گافر و پارامون بشاگرد
  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • ۲ هزار و ۳۵۷ معلم بوشهری حامی ایتام هستند
  • ۳۶۰۰ یتیم تحت پوشش معلمان اردبیلی هستند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری میان کمیته امداد و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی
  • مشارکت بیش از هزار معلم سمنانی در طرح اکرام ایتام و محسنین