Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@12:40:28 GMT

وضعیت کرونایی شهرستان نگران کننده است

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۸۲۵

وضعیت کرونایی شهرستان نگران کننده است

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز، امینیان  فرماندار هشترود گفت: بر اساس آمار‌های ارائه شده وضعیت شهرستان  هشترود به لحاظ بیماری و مرگ و میر کرونایی چندان مناسب نیست هر چند رنگ آن نارنجی می‌باشد.

او  تداوم این وضعیت را بسیار نگران کننده دانست و گفت: بررسی‌های انجام شده نشان می‌دهد که متاسفانه کمتر از ۶۰ درصد مردم  ضوابط بهداشتی  را رعایت می‌کنند در حالی که جهت کنترل بیماری کرونا باید ۹۰ درصد ضوابط بهداشتی رعایت شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او گفت: نظارات بر اجرا و عمل به مصوبات ستاد مقابله با  کرونا باید کاملا سختگیرانه باشد و برابر قانون با متخلفان برخورد شود.

او تعداد کل موارد مبتلای مثبت کرونا در هشترود را تاکنون ۲ هزار و ۴۶۱ نفر اعلام کرد و گفت: تعداد موارد مبتلای مرد یک هزار و ۲۶۱ نفر و مابقی زن هستند، ضمن اینکه از مجموع مبتلایان یک هزار و ۴۸ نفر شهری و مابقی روستایی می‌باشند.

امینیان تعداد کل فوتی‌های کرونا در هشترود را تاکنون ۶۳ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد ۳۲ نفر زن و مابقی مرد هستند که ۳۵ نفرشان ساکن روستا و مابقی ساکن شهر بودند.

فرماندار هشترود مناطق آلوده و پرخطر شهرستان را مراکز سه گانه شهری و روستا‌های علی آباد، گلوجه محمدخان، اکیزگنبدی، بایقره رود، توپ آغاج، چراغچیو و وظیفه خوران عنوان کرد.

او افزود: مراسم مذهبی در شب‌های قدر در مکان‌های سرباز با رعایت ضوابط بهداشتی به مدت حداکثر دو ساعت برگزار خواهد شد.

او گفت: ورود خودرو‌های غیر بومی به شهرستان هشترود ممنوع و جریمه آن یک میلیون تومان می‌باشد.

امینیان گفت: مردم جهت حفظ سلامت خود و جامعه بایدضوابط بهداشتی و سه اصل اساسی استفاده از ماسک، شستشوی دست و فاصله گذاری را حتما رعایت کنند و از عادی انگاری بپرهیزند.

انتهای پیام/ک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ستاد مقابله با کرونا فرماندار هشترود

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۸۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک

طی این مراسم که با حضور دکتر عبدالجبار ذاکری معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان برگزار شد، از دکتر مجتبی مهترپور به پاس ۱۶ ماه حضور در شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک تقدیر و دکتر محمد رزانی به عنوان سرپرست جدید این مرکز معرفی شد.

در پایان با اهدای لوح یادبود از طرف معاون بهداشتی دانشگاه، از زحمات دکتر مهترپور تجلیل و ابلاغ دکتر رزانی بعنوان رئیس جدید شبکه بهداشت به وی تقدیم گردید.

باشگاه خبرنگاران جوان هرمزگان بندرعباس

دیگر خبرها

  • کشف و ضبط بیش از ۴ تن لبنیات سنتی غیربهداشتی در کرمانشاه
  • پلمب یک واحد قصابی به دلیل عدم رعایت ضوابط بهداشتی در رامهرمز
  • روستای رودریش شهرستان کهگیلویه درگیر اپیدمی بیماری تب مالت است
  • یک میلیون و ۹۰۰ هزار نوبت سر دام در اراک ایمن سازی سازی شد
  • مراسم تودیع و معارفه مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان سیریک
  • شمارش معکوس برای اتمام آزادراه مراغه- هشترود+ فیلم
  • تفرجگاه "دربند" صحنه از آب شرب سالم و بهداشتی برخوردار شد
  • جمع آوری ۱۰۰ معتاد متجاهر در چناران
  • دشمن با نشانه رفتن حجاب قصد ضربه به روح و روان جامعه را دارد
  • زنگ سلامت در مدارس دامغان به صدا درآمد