Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@18:48:39 GMT

توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در آذربایجان غربی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۵۹۴۳

توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در آذربایجان غربی

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده مرزبانی آذربایجان غربی از توزیع ۲۰۰ بسته کمک معیشتی در استان خبرداد.

سردار حسین خانی امروز ۱۱ اردیبهشت در آیین چهارمین رزمایش همدلی مومنانه(نذر علوی)در ستاد فرماندهی مرزبانی استان بااشاره به توصیه مقام معظم رهبری در خصوص کمک مومنانه به اقشار آسیب دیده از کرونا افزود: در همین راستا و عمل نمودن به فرامین معظم له ، برای جلب مشارکت کارکنان خدوم مرزبانی استان در اجرای این طرح ، کارکنان خدوم مرزبانی با مشارکت در اجرای این همایش که از ابتدای اجرای طرح و شیوع ویروس منحوس کرونا از سال گذشته تاکنون مبلغ یک میلیارد و ۸۹۰ میلیون ریال  جمع آوری شده و ما با این همدلی و مواسات سعی داریم تا امید را در دل کسانی که امید خود را از دست داده اند ، زنده کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام ارشد در مرزبانی استان  تصریح کرد: در راستای اجرای رزمایش همدلی مومنانه در سال جاری تعداد ۲۰۰ بسته کمک معیشتی از طریق کمکهای خداپسندانه کارکنان مرزبانی استان خریداری و در بین افراد نیازمند جامعه توزیع شده است.

وی اظهار کرد: مواسات یعنی کمک کردن به دیگران در تمام امور و مواسات را بطور  دقیق میتوان اینگونه معنا کرد .... مواسات یعنی اندوهگین شدن از مشکلات و دردهای دیگران و ابراز همدردی با آنان به گونه ای که خود را مانند آنان ببینیم و با دار و ندار خود ، مشکلات آنها را تا حدی درمان نماییم و مواسات تنها مربوط به کمک مالی نیست و بلکه مواسات به این معنی است که فرد در تمام مشکلات ، نیازها و خلاء های جامعه خود را سهیم بداند و سعی در برطرف کردن آن داشته باشد. 

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی بسته معیشتی مرزبانی استان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۹۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایرنا، در اطلاعیه مرزبانی کشور که شامگاه پنجشنبه منتشر شد، آمده است: بعدازظهر امروز (۶ اردیبهشت) تعداد ۶ نفر از کارکنان گروهان احتیاط مرزی استان خراسان جنوبی که برای رصد و پایش نوار مرز در نقطه صفر مرزی حضور یافتند، با نیروهای طالبان مواجه می شوند.

این اطلاعیه می‌افزاید: این افراد به دلیل جلوگیری از بروز هرگونه تنش مرزی و انجام درخواست نیروهای طالبان مبنی بر رفع سوتفاهم پیش آمده، به مذاکره می‌پردازند.

براساس این اطلاعیه، پس از چندساعت با ورود مرزبان درجه ۲ و انجام ملاقات مرزی با همتای کشور مقابل موضوع خاتمه یافت و کارکنان مرزبانی با کمال احترام و در صحت و سلامت کامل به خاک مقدس کشور عزیزمان بازگردانده شدند.

کد خبر 847187 برچسب‌ها خبر ویژه افغانستان طالبان

دیگر خبرها

  • بازدید جمعی از معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان فارس از واحد‌های مختلف شرکت توزیع نیروی برق آذربایجان غربی 
  • حبس و جزای نقدی بیش از ۷۴ میلیارد ریالی دو متهم پرونده اخلال در نظام توزیع دارویی آذربایجان غربی
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • ماجرای بازداشت مرزبانان ایرانی توسط طالبان چه بود؟
  • اطلاعیه مرزبانی درباره بازداشت ۶ مرزبان توسط طالبان
  • خبر‌هایی از توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان بیارجمند
  • کوهپیمایی کارکنان سپاه شهدای آذربایجان غربی
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی در شبانه روز گذشته
  • توزیع کالا درآذربایجان غربی نیازمند مدیریت است
  • رشد ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی هلال احمر استان زنجان