Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیشکسوت پرسپولیس گفت: حریفان پرسپولیس که آسان نبودند و فکر نمی‌کنم هیچ یک از چهار نماینده ایران، بازی آسان داشتند.

به گزارش ایلنا، محمود خوردبین در گفت‌وگو با رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، اظهار داشت: پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا با اقتدار صعود کرد و حالا امیدواری‌ها نسبت به خود را بیشتر از گذشته هم کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بچه‌ها خیلی خوب کار کردند و به نظرم آن یک باخت هم حادثه بود. الوحده گل را زد و بعد دفاع کرد. من از همین‌جا به بازیکنان و کادر فنی خسته نباشید و دست مریزاد و به هواداران و باشگاه به خاطر این بازی‌های خوب تبریک می‌گویم.

وی درباره نکته بارز تیم در این رقابت‌‌ها که نظر او را بیشتر از سایر موارد جلب کرد، ادامه داد: برای من جالب‌ترین بخش کار تیم، فشاری بود که روی حریفان می‌‌آورد. حتی در همان بازی دوم برابر الوحده هم اماراتی‌ها تحت تاثیر بازی پرسپولیس بودند. یک برتری فردی و تاکتیکی مشهودی را می‌شد در هر بازی دید. پرسپولیس قوی و نترس بازی می‌کرد.

پیشکسوت و سرپرست پیشین پرسپولیس درباره مباحثی که درباره سطح مسابقات در گروه‌های مختلف مطرح می‌شود، اظهار داشت: حریفان پرسپولیس که آسان نبودند و فکر نمی‌کنم هیچ یک از چهار نماینده ایران، بازی آسان داشتند. گاهی قدرت یک تیم و برتری همه جانبه آن بر حریفانش، این احساس را به دیگران می‌دهد که حریفان دست و پابسته‌ای دارد. این از قدرت پرسپولیس بود وگرنه دیدیم یک تیم با امکانات الریان و برخورداری از آن مربی شناخته شده و کاربلد به مشکل خورد و این ثابت می‌کند گروه سختی بود. گوا را هم دیدیم که چطور کار کرد و بعد برخورد با پرسپولیس، دچار مشکل شد. یا الوحده که دیگر تیم ضعیفی نبود و توانست ۱۳ امتیاز جمع کند. پرسپولیس الان چند سال است قهرمان ایران می‌شود. اگر بگذارند، امسال هم قهرمان می‌شود. این که دلیل منطقی برای ضعیف خواندن دیگر تیم‌ها نیست. تیم‌های مطرح و مدعی ما در این چند سال خوب بودند. بعضا خیلی بیشتر از پرسپولیس هم هزینه می‌کردند. تیم های خوب و قدرتمندی بودند ولی پرسپولیس قدرتمندتر عمل کرد.

خوردبین درباره ارزیابی خود از شرایط جدید خط حمله پرسپولیس اضافه کرد: به نظرم شکی نیست که نفرات خیلی خوبی داریم. من قبل از این هم گفته بودم که مغانلو و آل‌کثیر زوج خوبی می‌شوند. هافبک‌های خوب و توپ‌رسانی هم داریم که بعضا شم گلزنی هم دارند. به نظرم حالا دیگر یک خط هجومی خوب توسط کادر فنی تشکیل شده است که دست یحیی را هم برای اجرای تاکتیک‌ها و برنامه‌هایش باز می‌گذارد.

وی درباره بازگشت تیم به لیگ و بازی با سپاهان با وجود ادامه شرایط قرنطینه و اردو گفت: الان شرایط برای بازیکنان خیلی سخت شد. به هر حال یک برنامه‌ریزی برای خودشان داشتند که ناگهان بر هم خورد. اگر از اول خودتان را برای اردوی مثلا ۳۰ روزه آماده کنید شرایط فرق می‌کند. به هر حال، آنها فشار بازی هر سه روز یک بار را در آن شرایط جوی تجربه کرده‌اند و حالا می‌خواستند کمی کنار خانواده‌های‌شان آرامش بگیرند که نشد. با این وجود من نگران بازی با سپاهان نیستم. تیم ما کاملا سرتر است. فقط امیدوارم حالا که پرسپولیس به قرنطینه فرستاده شد، امکانات لازم هم در اختیارشان باشد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس محمود خوردبین لیگ قهرمانان آسیا پرسپولیس پرسپولیس تهران لیگ برتر خلیج فارس لیگ خلیج فارس لیگ قهرمانان آسیا محمود خوردبین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۵۹۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید شب گذشته در چارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی بایرن مونیخ روبروی این تیم به میدان رفت و دو تیم در نهایت به تساوی 2-2 رضایت دادند تا همه چیز در بازی برگشت مشخص شود.

گل اول این بازی را وینیسیوس جونیور در دقیقه ۲۴ وارد دروازه حریف کرد که روی پاس گل تماشایی و فوق العاده کروس به ثمر رسید، پاسی که تاثیر بسیاری را برای او به همراه داشت و فوتبال دوستان و رسانه‌ها در سراسر اروپا از عملکرد خوب او در این بازی تقدیر کردند.

این ستاره آلمانی پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:« پاسی که ارسال کردم خیلی هم خاص نبود.  باید به خاطر این گل از وینیسیوس تشکر کرد. پاسی که من برای او فرستادم کاملا معمولی بود.

دیدم که مدافعان میانی بایرن به صورت مدام حرکات وینیسیوس جونیور را دنبال می‌کند و می‌دانستم که وینی همیشه توانایی نفوذ به فضاها را دارد. به همین دلیل است که باید از او به خاطر این گل تشکر کرد. در واقع او بود که این فضا را باز کرد.

بازی با کیلیان امباپه، جود بلینگام و وینیسیوس جونیور در فصل آینده؟ بعید می‌دانم که آنها قرار باشد در بازی برگشت برابر بایرن مونیخ در کنار هم قرار بگیرند، بنابراین این موضوع به من هیچ ربطی ندارد. بازی برگشت برابر بایرن بسیار خاص خواهد بود ون مهم‌ترین بازی فصل برای ماست.

آیا وینی بهترین بازیکن دنیاست؟ نمی‌دانم. این انتخاب سختی است و ممکن است هر هفته یا هر دو هفته یک بار عوض شود. بازیکنان خوب بسیاری هستند و مطمئنا وینی هم یکی از آنها است. یک هفته قبل همه می‌گفتند که بلینگام بهترین است و امروز این عنوان به وینی رسیده است. یعنی ما بازیکنان خوب بسیاری داریم.

احساسم از بازگشت به مونیخ؟ غدد طولانی از زمانی که مونیخ را ترک کرده‌ام گذشته است و احساسی که از بازگشت به این ورزشگاه داشتم صرفا برگزاری یک بازی خارج از خانه با رئال مادرید بود.»

دیگر خبرها

  • محمود کلهر: هر دقیقه‌ای که ترابی و اورونوف در زمین نیستند، پرسپولیس شانس گلزنی کمتری دارد
  • ادعای جالب کروس: احساسی به بایرن ندارم!
  • (عکس) پوستر جالب سپاهان برای دیدار با پرسپولیس بدون اشاره به جنجال امید نورافکن
  • خوشحالی مشکوک یک بازیکن پرسپولیس!
  • تلاش ناموفق جود: تمرکز کین به هم نخورد! (عکس)
  • واکنش جالب سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • ۷ نکته مهم برای آرام کردن کودکی که عصبانی و پرخاشگر است
  • چهره متفاوت بازیگر نقش علی در آینه عبرت بعد از ۳۵ سال
  • آقای گل پرسپولیس و پیش‌بینی جالب تیم قهرمان!