Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-27@11:20:21 GMT

توزیع ۵۰۰۰ تخته پتو در مناطق زلزله زده سی سخت

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۰۶۶

توزیع ۵۰۰۰ تخته پتو در مناطق زلزله زده سی سخت

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد به همت ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد پنج هزار تخته پتو بین زلزله زدگان سی سخت و روستاهای این شهرستان توزیع شد.

"حسن حکمتیان" با اشاره به خدمات ستاد بازسازی عتبات عالیات در شهر زلزله زده سی سخت افزود: این ستاد در بحث تامین و توزیع بسته های معیشتی در روستاهای زلزله زده سی سخت نیز فعالیت می کند و تاکنون نیز ۱۳ هزار بسته معیشتی را توزیع کرده است و بخشی نیز در حال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایسنا، وی تصریح کرد: ستاد بازسازی عتبات عالیات کهگیلویه و بویراحمد نیز هر جایی که نیاز باشد در کنار مردم خواهد بود و به این همراهی با مردم افتخار می کند .
انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی شهرستانها كهگيلويه و بويراحمد عتبات عالیات زلزله سی سخت پتو سی سخت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۰۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: استان کهگیلویه و بویراحمد جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

جعفر میعادفر روز شنبه هشتم اردیبهشت ماه ۱۴۰۳ در بدو ورود به شهر یاسوج، از سمت محور یاسوج به شیراز، مورد استقبال رئیس‌، معاونین و مدیران دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه و بویراحمد قرار گرفت.وی هدف از سفر به استان کهگیلویه و بویراحمد را بازدید و بررسی خدمات اورژانس بیمارستانی در قسمت‌های مختلف، سایر بازدیدهای میدانی، بازدید از ساختمان مرکزی در حال ساخت و کمک جهت تسریع ساخت این بیمارستان عنوان کرد.

وی اظهارکرد: با توجه به گزارشاتی که از روند ساخت این بیمارستان به دست می‌رسد پیشرفت خیلی خوبی داشته است.

رئیس سازمان اورژانس هوایی کشور تاکید کرد: در بخش اورژانس هوایی نیز بازدیدهایی در یکی از شهرستان‌ها داریم. همین طور بررسی اینکه به چه شکلی می‌توان خدمات را در این استان توسعه داد از دیگر اهداف سفر به این استان است.

به گزارش ایسنا، میعادفر بیان کرد: بعد از نیازهای اولیه آمبولانسی در مناطق صعب العبور باید نسبت به تامین نیازهایی که مربوط به مناطق کوهستانی هستند اقدام کنیم البته در سال گذشته یک دستگاه آمبولانس به این دانشگاه علوم پزشکی تخصیص دادیم اما یک دستگاه آمبولانس کافی نیست و این استان جزو استان‌هایی است که باید آمبولانس‌هایی که مخصوص شرایط کوهستانی هستند برای آنها پیش بینی شود.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • لزوم پیش‌بینی آمبولانس‌های ویژه شرایط کوهستانی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • فعالیت ۲۹ موکب همدان در ایام اربعین در نجف و کربلا
  • روستای مهموئی سرآمد کشور در کمک به اعتاب مقدسه
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • اسلامشهر بیشترین نذورات برای عتبات عالیات در استان تهران را دارد
  • سنگ تمام مردم خراسان جنوبی برای بازسازی عتبات عالیات
  • نحوه مشارکت مردم اسلامشهر در بازسازی عتبات عالیات اطلاع رسانی شود
  • بررسی روند بازسازی زیرساختهای آب وفاضلاب مناطق زلزله زده خوی
  • اسلامشهر رتبه برتر مشارکت در بازسازی عتبات عالیات در استان
  • مشکلات باقیمانده مناطق زلزله‌زده خوی حل شوند