Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید مهدی سیدصالحی پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در مورد دیدار شب گذشته آبی پوشان مقابل الشرطه عراق در لیگ قهرمانان آسیا گفت: تفکرات فرهاد مجیدی برگ برنده استقلال مقابل الشرطه بود. استقلال بعد از دیدار با الدحیل، از لحاظ بدنی افت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی با الشرطه برای آبی پوشان، حکم مرگ و زندگی را داشت. استقلال در کار‌های ترکیبی عملکرد خوبی داشت. استقلال موقعیت‌های زیادی را روی دروازه الشرطه خلق کرد. پنالتی که دیاباته گل نکرد، باعث شد تا استرس بر استقلال حاکم شود.

او ادامه داد: سرمربی الشرطه سعی کرد بیشتر از بازیکنان عراقی استفاده کند. بازی برای الشرطه، حیثیتی بود. توپ و میدان بیشتر در اختیار این تیم عراقی بود. استقلال سعی داشت گل خود را حفظ کند. خط حمله الشرطه زهردار نبود. الشرطه سعی داشت با بازی مستقیم به استقلال ضربه بزند، اما در این امر موفق نبود. استقلال در خط دفاعی هوشمندانه عمل کرد. در دقایق پایانی مسابقه، استقلال با جون و دل بازی کرد. آبی پوشان شایستگی صعود به عنوان تیم اول را داشتند.

الهلال کمی دچار ضعف تاکتیکی شده است

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال در خصوص الهلال حریف شاگردان مجیدی در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا اظهار کرد: زود است در مورد الهلال صحبت کنیم. الهلال از لحاظ خط دفاع و هافبک، نسبت به سال‌های گذشته تحلیل رفته است. این تیم مقابل استقلال تاجیکستان و الاهلی شکست خورد. الهلال کمی دچار ضعف تاکتیکی شده است. استقلال نیاز به یک هافبک بازیساز دارد.

بیشتر بخوانید

مجیدی: به بازیکنانم افتخار می‌کنم/ قول می‌دهم غفوری جام را بالای سر ببرد

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ قهرمانان آسیا باشگاه استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم

سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازی فردای تیمش مقابل استقلال خوزستان را حساس توصیف کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از اصفهان، ژوزه مورایس در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و استقلال خوزستان اظهار داشت: خیلی خوشحالم که شما را پس از مدت‌ها می‌بینم و همانطور که می‌دانید اصفهان، نصف جهان! بازی فردا مقابل تیمی که برای بقا تلاش می‌کند، بسیار حساس خواهد بود. تیم در این شرایط معمولاً تلاش و انگیزه دو برابری دارد و ما برای پیروزی باید به‌خوبی تلاش کنیم.

پورموسوی: داور بازی با سپاهان شمالی است

ادامه دارد...

دیگر خبرها

  • ترکیب احتمالی استقلال برابر ذوب آهن
  • مورایس: بازی حساسی با استقلال خوزستان داریم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • ستاره گلزن استقلال در خطر محرومیت
  • نکونام: نگرانیم ولی به داوران اعتماد می‌کنیم
  • درخواست استقلال خوزستان برای تغییر داور بازی با سپاهان
  • سپاهان برای کسب سهمیه آسیا به مصاف استقلال خوزستان می‌رود
  • هفته بیست و ششم لیگ برتر| اهداف متفاوت پرسپولیس و نساجی/ حفظ صدرنشینی استقلال به شرط شکست ذوب‌آهن
  • نکونام قهرمانی استقلال را قطعی کرد (ویدیو)
  • سهم پرسپولیس از ۴ بازی ۶ امتیازی فقط ۳ امتیاز!