Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-06@20:12:04 GMT

خدمات رسانی رایگان متروی تهران در شب‌های قدر

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۰۹۱

نایب رییس هیات مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه تمامی خطوط درون‌شهری متروی تهران در شب‌های قدر از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد رایگان خدمات رسانی می‌کنند.

خبرگزاری میزان_فرنوش نوبخت، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات شهروندان و عرض تسلیت به مناسبت فرارسیدن ایام سوگواری سالروز شهادت حضرت علي(ع) و لیالی قدر افزود: متروی تهران همواره سعی کرده است در مناسبت‌های ملی و مذهبی تسهیلات لازم را برای تردد شهروندان و مسافران فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا مراسم احیا در شب‌های نوزدهم، بیست‌ و یکم و بیست‌ و سوم ماه مبارک رمضان، برای تکریم شب‌زنده‌داران و تسهیل تردد آن‌ها به مساجد، حسینیه‌ها و اماکن مذهبی، متروی تهران در خطوط درون شهری تا ساعت ۲:۳۰ بامداد فعال خواهد بود.

بیشتر بخوانید:آخرین اخبار شهری را اینجا بخوانید

وي با بیان اینکه شركت بهره برداري متروي تهران در نخستین شب قدر در شامگاه شنبه (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰) خدمات‌رسانی ویژه خود را آغاز می‌کند، افزود: در این راستا سرویس‌دهی در خطوط یک، دو، سه، چهار، شش و هفت متروی تهران از ساعت ۲۳ تا ۲:۳۰ بامداد روز بعد يكشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه ۱۴۰۰، انجام خواهد شد. 
مدیرعامل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه در ادامه با اشاره به خدمات رسانی ویژه متروی تهران در سایر شب‌های قدر نیز گفت: همانند شب نوزدهم ماه مبارک رمضان، در شب هاي‌ قدر ۲۱ (دوشنبه ۱۳) و (چهارشنبه۱۵) اردیبهشت ماه ۱۴۰۰ همزمان با ۲۳ ماه مبارک رمضان سرویس دهی شبانه به صورت رایگان انجام می‌شود.
وي در پایان بیان کرد: متروی تهران در لیالی قدر در خط ۵ تهران (صادقیه) - کرج- گلشهر و بالعکس و ایستگاه‌های پایانه‌های یک و دو، چهار و شش فرودگاه مهرآباد و فرودگاه امام خمینی (ره) خدمات رسانی شبانه ندارد.

انتهای پیام/

برچسب ها: مترو تهران شهرداری تهران

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: مترو تهران شهرداری تهران متروی تهران خدمات رسانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۰۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ رئیس اداره اقتصاد درمان دانشگاه علوم پزشکی اراک گفت: براساس دستوالعمل ارائه خدمات ارائه خدمات رایگان به کودکان زیر هفت سال و ابلاغیه وزارت بهداشت در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت همه خدمات بستری و سرپایی کودکان زیر هفت سال در مراکز دولتی دانشگاهی و بیمارستان‌های دولتی موظف به ارائه کلیه خدمات بستری رایگان هستند.

دکتر طباطبایی افزود: وزیر بهداشت اسفند سال گذشته از خدمات درمانی رایگان برای کودکان زیر هفت سال خبرداد که این طرح در استان از اول اردیبهشت به طور کام در حال اجرا است.

او گفت: در اجرای این طرح بیمارستان‌های دولتی موظفند این خدمات را ارائه دهند و هیچ گونه دریافتی از از بیماران زیر هفت سال نداشته باشند.

به گفته طباطبایی دارندگان بیمه پایه مشمول این طرح هستند و چنانچه بیماری فاقد بیمه پایه باشد، می‌تواند با مراجعه به سازمان بیمه سلامت برای بیمه خود اقدام کند و از مزایای این طرح بهره‌مند شود.

والدین کودکان زیر هفت در صورت مشاهده تخلف در روند اجرای این طرح می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۹۰ وزارت بهداشت موضوع را در میان بگذارند. 

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • آغاز پویش ملی سلامت دهان و دندان کودک
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی و بهداشتی در لاران
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی سمنان
  • ببینید | قابل توجه زاکانی و دوستان؛ وضعیت خطرناک پله برقی متروی میدان ولیعصر تهران!
  • درمان رایگان کودک با داشتن بیمه پایه
  • ارائه خدمات رایگان پزشکی در قصر قند
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران/ سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟
  • سرقت ۱۰ میلیارد تومانی از متروی تهران / دزدی غیرقابل باور سارقان از مترو
  • یک دزدی ١٠ میلیاردی از متروی تهران | سارقان چه چیزهایی از مترو می‌دزدند؟