Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی گفت: رقابت در انتهای جدول بسیار حساس است. از این رو خواهان یکسان سازی بازی‌های لیگ برتر برای همه تیم‌ ها مخصوصا تیم‌ های حکومت شدیم

ایزد سیف الله پور سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در خصوص برنامه جدید سازمان لیگ برای برگزاری دیدارهای لیگ برتر و حذف نساجی چی ها از جام حذفی صحبت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش طرفداری، ایزد سیف‌ الله‌ پور در مورد آخرین وضعیت تیم نساجی پس از حذف از جام حذفی به میزان گفت:

تمرینات را در تهران ادامه می‌دهیم و خود را برای حضور در لیگ برتر مقابل تیم مس آماده می‌کنیم. با کنار رفتن از جام حذفی تمرکز خود را کاملاً روی لیگ گذاشتیم. سرمربی ما تیم خوبی ساخته و از او حمایت می‌کنیم. باید بپذیریم قرعه سختی به تیم ما افتاد. با این حال در این جایی جدول باقی نمی‌مانیم و خود را بالا کشیده در لیگ برتر باقی می‌مانیم.

سیف الله پور ادامه داد:

بعد از دو بازی که مقابل سایپا و نفت مسجد سلیمان رقیبان اصلی‌ مان برگزار کردیم با تیم‌ های پرسپولیس و سپاهان که تیم‌های بسیار قدرتمند بوده برای قهرمانی مبارزه می‌کنند بازی کردیم. در مقابل هر دو رقیب قدرتمند خوب بازی کردیم و حق ما به هیچ وجه باخت نبود، اما به بازی خوب امتیاز نمی‌دهند. از این رو با وجود همه تلاشی که کردیم امتیاز از دست دادیم.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی به برنامه بازی‌ های لیگ برتر اشاره کرد و گفت:

به ملاقات سهیل مهدی رفتم در خصوص همسان سازی بازی کلیه تیم‌ های لیگ برتر با او صحبت کردم. درخواست ما این است تعداد بازی همه تیم‌های لیگ برتر یکسان شود. متذکر شد اگر قرار است تغییری در برنامه بازی‌ ها داده شود و تیم‌ های حکومتی برنامه دیگری را تجربه کنند، بازی‌ های ما نیز باید با همان برنامه تغییر کند. ما از خیلی قبل اعلام کردیم بازی‌ها باید به صورت یکنواخت برگزار شود. چرا که چند هفته پایانی لیگ بازی‌ها همزمان برگزار می‌شود، ولی در شرایطی که رقابتی انتهای جدول برای ما بسیار حساس است نمی‌شود بازی یک تیم از سایر بازی‌ها بیشتر یا کمتر باشد. امیدوارم ترتیب اثر داده شود تا همه بازی‌ها یکسان برگزار شود. او هم به ما اعلام کرد هیچ تغییری در برنامه بازی‌ها صورت نمی‌گیرد و طبق زمان مشخصات تیم‌ها بازی می‌کنند.

سیف‌ الله‌ پور با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه شهید وطنی تصریح کرد:

چند روز قبل با وجود اینکه مسئولان قول‌ هایی به ما داده بودند از ورزشگاه شهید وطنی دیدن کردم. شرایط چمن واقعاً نامناسب است از هر نوع چمنی در این ورزشگاه استفاده شده است که به هیچ عنوان با کیفیت نیست. با وجود اینکه به ما قول داده بودند این ورزشگاه آماده شود، ولی آنقدر وضعیت چمن نامناسب است و آن قدر گونه‌های مختلفی از چمن کاشته شده که هیچ قسمت از آن تراز نیست آنچه من دیدم با غلطک هم تراز شدنی نیست.

سیف الله پور با گلایه از وضعیت چمن این ورزشگاه ادامه داد:

در این چمن هر هفته بازیکن از دست می‌ دهیم. اخیراً مجتبی بیژن را از دست دادیم قبل از او ممشلی و مهدی نظری را از دست دادیم احسان قهاری هم در همین زمینه تمرین کرد و مصدوم شد. امیدوارم مسئولین قول‌های ندهند که نمی‌توانند به آن عمل کنند. این ورزشگاه به بازی‌های این فصل ما نمی‌رسد اگر به این شکل ادامه دهند ما مجبوریم ورزشگاه خود را تغییر دهیم، چون واقعا صدمه می‌بینیم و مهره‌ها یکی پس از دیگری از دست می‌روند.

سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی در مورد شکایت این باشگاه از محمود فکری گفت:

متاسفم برای کمیته استیناف که تاکنون رای شکایت ما از محمود فکری را صادر نکرده است. رای کمیته انضباطی را ۱۱ دی به کمیته استیناف تحویل دادیم و کمیته استیناف در همان تاریخ پرونده را به قاضی مربوطه ارجاع داد. از آن زمان تا کنون متاسفانه هنوز قاضی به این پرونده رسیدگی نکرده است. من نمی‌دانم چه ابهامی در این پرونده وجود دارد که بعد از چند ماه هنوز در مورد آن اقدامی صورت نگرفته است. امیدوارم هرچه زودتر برای این که شائبه به وجود نیاید و نگویند نفوذی صورت گرفته است هرچه زودتر به این موضوع رسیدگی کنند. در غیر این صورت چرا باید این پرونده بعد از چند ماه که در اختیار قاضی قرار گرفته هنوز مورد بررسی قرار نگیرد و رایی در خصوص آن صادر نشده باشد.

اخبار داغ 

ریحانه پارسا در آغوش مرد نامرئی! / کراش جدیدش کیست؟! + عکس محمد پنجعلی در طرفداری: روز خداحافظی من، استقلالی ها هم گریه می کردند! شکست الهلال، خیال ایران را راحت کرد؛ صعود تراکتور مبارک پرسپولیس - استقلال در تاجیکستان / استقلال میزبان الهلال شد تحریم شبکه های اجتماعی از سوی باشگاه های لیگ برتر انگلیس آغاز شد شوچنکو: تا 3 ماه پس از فینال استانبول، با جیغ و داد از خواب می پریدم

منبع: طرفداری

کلیدواژه: سرپرست مدیرعاملی باشگاه نساجی سیف الله پور لیگ برتر برنامه بازی بازی ها تیم ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۲۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد

به گزارش همشهری آنلاین، سازمان لیگ اعلام کرد، مسابقه دو تیم صنعت نفت آبادان – مس رفسنجان به جای روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت در در روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می‌شود.

کد خبر 847445 منبع: خبرورزشی برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • نگاهی به آمار رویارویی ۲ تیم استقلال و تراکتور
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • زمان پایان لیگ بیست و سوم مشخص شد + برنامه بازی ها
  • برنامه چهار هفته پایانی لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • رسمی؛ اعلام برنامه هفته های 27، 28، 29 و 30 لیگ برتر
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر/ ۱۱ خرداد پایان مسابقات
  • اعلام برنامه ۴ هفته پایانی لیگ برتر
  • زمان پایان لیگ برتر فوتبال اعلام شد
  • زمان یک مسابقه از هفته ۲۶ لیگ برتر تغییر کرد
  • ساعت پخش بازی منچستریونایتد و برنلی امروز شنبه ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳