Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@01:01:05 GMT

قعرنشینی شرطه و قوه‌الجویه؛ ناامید کننده

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۳۰۶

قعرنشینی شرطه و قوه‌الجویه؛ ناامید کننده

وب سایت العربی الجدید به عملکرد همگروهی تراکتور پرداخت و حضور این تیم در لیگ قهرمانان آسیا را ناامید کننده نامید.

به گزارش "ورزش سه"، رقابت های لیگ قهرمانان آسیا برای تیم های عراقی خوش یمن نبود. الزوراء در دیدار پلی آف مقابل الوحده تن به شکست داد و حذف شد و نیروی هوایی به همراه الشرطه در گروه هایشان قعرنشین شدند و از دور رقابت ها کنار رفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


سایت العربی الجدید در مطلبی به حضور ناامید کننده نیروی هوایی در این رقابت ها پرداخت. این وب سایت نوشته است: نیروی هوایی عراق وداعی زودهنگام با رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در سال 2021 داشت. پس از آنکه این تیم نتوانست هیچ پیروزی ای در گروه دوم به دست بیاورد. آنها در این گروه با الشارجه امارات، پاختاکور ازبکستان و تراکتور ایران همگروه بود. تیم عراقی با دو امتیاز از دو تساوی برابر پاختاکور ازبکستان و تراکتور ایران در گروه B لیگ قهرمانان آسیا در رده چهارم قرار گرفت.


علی رغم شانس بالای تیم نیروی هوایی عراق جهت به دست آوردن سهمیه صعود به مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، اما شرایط این تیم پس از مصدومیت مهاجم اصلی این تیم یعنی ایمن حسین سخت شد و آنها نتوانستند درخشش لازم را داشته باشند.


ایمن حسین در اولین مسابقه نیروی هوایی مقابل الشارجه از ناحیه گونه صورت دچار شکستگی شد. همچنین مصائب پی در پی دیگری گریبان گیر نماینده عراق شد. از جمله مصدومیت بازیکنانی نظیر حسین جبار، کرار نبیل و احسان حداد اردنی و همچنین اخراج دو مهره کلیدی این تیم یعنی طارق همام و میثم جبار باعث شد کار نماینده عراق دشوار شود.


نیروی هوایی که پیش از این در سه دوره لیگ قهرمانان آسیا شرکت کرده بود، از مرحله گروهی صعود کرده بود ولی در این رقابت ها در قعر جدول جای گرفت و از صعود بازماند.


ایوب اودیشو سرمربی تیم نیروی هوایی عراق در مورد نتایج این تیم در لیگ قهرمانان آسیا اظهار نظر کرد و در نشست خبری گفت: ما فقط برای شرکت در این رقابت ها له اینجا نیامدیم، بلکه می خواستیم نتیجه هم بگیریم اما متأسفانه از آسیب دیدگی و خستگی رنج می بریم، همچنین از نظر روحی و جسمی به بازیکنان فشار زیادی وارد شد.


اودیشو در پایان گفت: ما از هر مسابقه ای که در اینجا بازی کردیم سود زیادی بردیم و بازگشت به لیگ قهرمانان پس از سالها غیبت خوب بود. امیدواریم دفعه بعد در لیگ قهرمانان آسیا اوضاع کاملاً متفاوت باشد.

عراق لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: عراق لیگ قهرمانان آسیا لیگ قهرمانان آسیا نیروی هوایی رقابت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان

نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا در شهر دبی با حضور تیم شهرداری گرگان برگزار می‌شود. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، دفتر آسیایی فدراسیون جهانی بسکتبال اعلام کرد باشگاه شباب الاهلی امارات، میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان آسیا از 20 تا 26 خرداد در شهر دبی خواهد بود.

آشنایی با گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی بسکتبال

هاگوب خاجیریان مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا با اعلام این خبر گفت: بسیار هیجان‌زده هستم که شهر دبی میزبان نخستین دوره لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا خواهد بود. از کشور امارات و باشگاه الاهلی برای برگزاری و ترتیب دادن این رویداد تاریخی تشکر می‌کنم.

مدیر اجرایی کنفدراسیون بسکتبال آسیا ادامه داد: این نوع از مسابقات در آسیا، سابقه‌ای طولانی دارد اما ما آن را در سال جاری با برندی جدید برگزار خواهیم کرد.

لیگ قهرمانان آسیا با حضور قهرمانان هشت کشور قاره کهن برگزار می‌شود که حضور پلیتا جایا از اندونزی و ماتریس مالزی در این مسابقات قطعی شده است. دو تیم فینالیست سوپرلیگ غرب آسیا (شهرداری گرگان و الریاضی لبنان) نیز در لیگ قهرمانان حضور خواهند داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ببینید | ویدیویی از بمباران چاسیو یار توسط نیروی هوایی روسیه
  • معصومه شکوری، ناظر داوری فینال لیگ قهرمانان زنان آسیا
  • گروه‌بندی فوتبال المپیک مشخص شد/ امباپه و مسی در پاریس؟
  • ژاوی: این فصل را به عنوان فصل اشتباهات فردی به یاد خواهیم آورد؛ بسیار ناامید و عصبانی هستم
  • هم‌گروهی تیم هندبال جوانان با کویت و چین
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا/ حریفان ایران مشخص شدند
  • هندبال قهرمانی جوانان آسیا؛ پسران ایران با کویت و چین هم گروه شدند
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین
  • هم‌گروهی تیم ملی هندبال پسران ایران با کویت و چین 
  • برگزاری لیگ قهرمانان بسکتبال آسیا با حضور شهرداری گرگان