Web Analytics Made Easy - Statcounter

وحید قربانی با اشاره به اجرای ترویج مناسب سازی فضاهای عمومی و شهری برای تردد معلولین و جانبازان از تخصیص اعتبار برای مناسب سازی فضاهای عمومی در شهرهای پایلوت با جمعیت کمتر از پنجاه هزار نفر با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی خبر داد.

به گزارش برنا؛ وحید قربانی ، مدیرکل دفتر فنی و برنامه ریزی عمرانی وزارت کشور، گفت: در اجرای ترویج مناسب سازی فضاهای عمومی و شهری برای تردد معلولین و جانبازان معزز درکشور، بر اساس مفاد ماده ۵ قانون حمایت از حقوق معلولان (مصوب بیستم اسفندماه سال ۹۶ مجلس شورای اسلامی) حوزه معاونت عمران و توسعه امور شهری و روستائی اقدام به تخصیص اعتبار از محل اعتبارات ماده ۵۸ قانون الحاق (۲) برای امرمناسب سازی فضاهای عمومی در شهرهای پایلوت مناسب سازی با جمعیت کمتر از پنجاه هزارنفر کشور نموده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این راستا مجموعاً مبلغ هشتاد و دو میلیارد و پانصد میلیون ریال (۲۵۰ میلیون تومان برای هر شهر) تخصیص داده شده است، تا با نظارت فنی استانداریها هزینه گردد.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: جانبازان قانون معلولان مجلس جانبازان معلولین فضای عمومی تخصیص اعتبار مناسب سازی فضاهای عمومی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۳۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...

به گزارش همشهری‌آنلاین، محمدباقر قالیباف در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه) مجلس و در پاسخ به تذکر یکی از نمایندگان مبنی بر علت اجرایی نشدن متناسب سازی حقوق بازنشستگان، اظهار کرد: در پایان سال گذشته احکام و تبصره‌های بودجه ۱۴۰۳ به دولت ابلاغ شد و دولت برای تامین اعتبار از محل یک درصد ارزش افزوده برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان مجوز گرفت.

وی تاکید کرد: بر این اساس، دولت هیچ مشکل قانونی برای تامین اعتبار و پرداخت ندارد، اگر مشکلی در فروردین ماه در این زمینه بوده، قطعاً در اردیبهشت‌ ماه رفع شده و باید انجام شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: به بازنشستگان این اطمینان را می‌دهم که اراده دولت و مجلس شورای اسلامی بر اجرای متناسب سازی حقوق بازنشستگان است. دولت مجوز قانونی دارد و تامین اعتبار هم صورت گرفته است.

کد خبر 848328 منبع: مهر برچسب‌ها محمد باقر قالیباف حقوق و دستمزد بازنشستگی خبر ویژه

دیگر خبرها

  • قالیباف: اراده دولت و مجلس اجرای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان است
  • قالیباف: دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق اردیبهشت بازنشستگان | درباره همسان‌سازی حقوق اطمینان می دهم که ...
  • دولت هیچ مشکل قانونی برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان ندارد
  • بازنشستگان مطمئن باشند که «همسان‌سازی حقوق» آن‌ها انجام می‌شود
  • برای متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان تامین اعتبار شده است
  • وعده قالیباف درباره اجرای همسان‌سازی حقوق بازنشستگان
  • تخصیص ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار به ایمن‌سازی نقاط حادثه‌خیز
  • ضرورت ایجاد ساختار مناسب برای پیاده‌سازی علوم انسانی با جهان‌بینی الهی
  • بررسی روند مناسب سازی منازل سالمندان و معلولان اشنویه