Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-28@20:03:18 GMT

سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه منهدم شد

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۴۴۸

سه باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات در کرمانشاه منهدم شد

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار «یحیی الهی» روز شنبه در مراسم نمایش سلاح و مهمات کشف‌شده در ساختمان مرزبانی استان کرمانشاه افزود: در ۱۵ روز گذشته معاونت اطلاعات مرزبانی با استفاده از سیستم‌های فنی نوین و نیز همراهی مرزنشینان عزیز استان که چشمان بیدار مرزبانی هستند، این سه باند قاچاق سلاح و مهمات جنگی را در نوار مرزی شناسایی کرد و بر تحرکات آن‌ها سوار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او عنوان کرد: این باندها در پنج عملیات در ۲ منطقه ثلاث باباجانی و پاوه منهدم شدند و هشت نفر از اعضای اصلی آنها دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند و یک دستگاه خودرو متعلق به آنان هم توقیف شد.

به گفته او، اسلحه کلت و کلاشنیکف از جمله سلاح های جنگی کشف شده هستند.

دشمن با قاچاق اسلحه دنبال مختل کردن امنیت ماست

سردار الهی با بیان این‌که دشمن به ‌دنبال مختل کردن امنیت و احساس آن در جامعه ماست، اظهار کرد: یکی از اقدامات دشمنان در این ‌راستا قاچاق سلاح به داخل کشور است.

حضور معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار کرمانشاه در این مراسم

او خطاب به شهروندان کرمانشاهی گفت: فرزندان غیور شما در مرزبانی برای برقراری امنیت و حراست از این مرز و بوم از هیچ کوششی دریغ نمی‌کنند و در این راه جان خود را در طبق اخلاص گذاشته‌اند.

فرمانده مرزبانی استان از همه مرزنشینان استان تقدیر و تشکر کرد و افزود: این قشر عزیز با تمام اقداماتی که برای ارتقای امنیت در مرزهای کشور و استان انجام می‌شود به‌خوبی همکاری دارند و نقش آن‌ها در تمام موفقیت‌ها به‌خوبی دیده می‌شود.

امنیت جامعه مدیون تلاش مرزداران همیشه بیدار کشور است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه نیز در این مراسم، مرزبانی جمهوری اسلامی را یک نیروی مقتدر، آگاه و مجهز به تجهیزات مدرن دانست و گفت: ضدانقلاب و دشمنان ایران اسلامی مترصد استفاده از هر فرصتی از جمله وارد کردن سلاح به کشور و استان کرمانشاه هستند اما فرماندهی و مجموعه نیروهای مرزبانی استان با قدرت و قوت در مقابل آن‌ها ایستاده اند و اکنون هم شاهد متلاشی شدن چند باند بزرگ قاچاق سلاح و مهمات و نمایش ایثار و رشادت مرزبانی هستیم.

«حسین خوش‌اقبال» افزود: آرامش و امنیت امروز جامعه مدیون تلاش و کوشش مرزداران همیشه بیدار کشور و استان کرمانشاه است که امروز هم نمونه این تلاش‌ها را می‌بینیم.

او گفت: نتیجه تلاش‌های شبانه‌روزی عزیزان مرزبانی، آرامش و امنیت شهروندان ایرانی است.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت ۳۷۱ کیلومتر مرز مشترک با کشور عراق دارد.

برچسب‌ها سلاح گرم ثلاث باباجانی قاچاق کالای قاچاق مرزبانی ناجا امنیت پاوه کرمانشاه مرزبانی پروندهٔ خبری کارنامه دولت تدبیر در سینه ستبر ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سلاح گرم ثلاث باباجانی قاچاق سلاح گرم ثلاث باباجانی قاچاق کالای قاچاق مرزبانی ناجا امنیت پاوه کرمانشاه مرزبانی اخبار کنکور استان کرمانشاه سلاح و مهمات قاچاق سلاح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۴۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان

سردار ناصر فرشید گفت: به منظور مقابله همه جانبه با پدیده شوم و زیانبار قاچاق، ماموران پلیس امنیت اقتصادی استان در پی دریافت اخباری مبنی بر قاچاق فرآورده‌های نفتی موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: در این راستا برابر استعلامات اخذ شده مشخص شد مالکان ۵ دستگاه کامیون با تشکیل یک باند و صدور بارنامه‌های جعلی اقدام به قاچاق سوخت کرده اند که در ادامه ۵ متهم دستگیر و ضمن کشف ۲۵ هزارو ۴۰۰ لیتر سوخت قاچاق از مخفیگاه آنان، با تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند.

سردار فرشید در این راستا از شهروندان خواست در صورت اطلاع از هرگونه موردی در خصوص جرایم و مفاسد اقتصادی، مراتب را با شماره ۰۹۶۳۰۰ سامانه خبری پلیس امنیت اقتصادی در میان بگذارند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • انهدام باند قاچاق سوخت در کرمان
  • انهدام ۲ باند توزیع مواد مخدر و کشف ۱۶۳ کیلوگرم تریاک در کرمانشاه
  • تشدید مجازات قاچاق اسلحه و مهمات
  • اجرای عمليات پليس فتا عليه فروشندگان سلاح در اینترنت
  • جزئیات عملیات پلیس علیه فروش سلاح و مهمات
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • پلیس علیه تبلیغ‌کنندگان سلاح در فضای مجازی/ موارد مشکوک را به این شماره اطلاع دهید
  • آغاز عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح در فضای مجازی
  • عملیات ویژه پلیس علیه فروشندگان سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • آغاز طرح عملیات پلیس فتا برعلیه تبلیغ کنندگان فروش سلاح و مهمات