Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، گفت: کمک ۲۵۰ هزار دلاری که روز گذشته کنفدراسیون هاکی آسیا برای ساخت کمپ مسابقه ای و تمرینی و آکادمی بین المللی به ایران اختصاص داد، نشان از توان فنی و ارتباطات بین المللی خوب مسوولین ما دارد.

«مهدی علی‌نژاد»‌ در جلسه با «بهرام قدیمی» رییس فدراسیون هاکی، با اشاره قهرمانی تیم ملی هاکی داخل ایران در رقابت‌های آسیایی تایلند و صعود به قهرمانی جهان، اظهار داشت: متاسفانه بدلیل شیوع ویروس کرونا، برگزاری مسابقات جهانی در بلژیک با وقفه مواجه شد تا پازل موفقیت تیم ملی هاکی کامل نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امیدوارم این روند پیشرفت ادامه پیدا کند و هاکی ایران آبان ماه امسال با حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا بتواند ضمن دفاع از عنوان قهرمانی خود، در پیکارهای جهانی ۲۰۲۲ بلژیک هم نماینده شایسته ای برای ورزش کشورمان باشد.

معاون توسعه ورزش قهرمانی با اشاره به اینکه برای توسعه پایدار در هر رشته ورزشی، در کنار ظرفیت های سخت افزاری، توجه به روشهای نوین آموزشی یک نیاز ضروری است، گفت: در بحث مربیان و داوران، کمیت مهم نیست، باید به کیفیت توجه شود. آمار ارائه شده از سوی قدیمی رییس فدراسیون نشان می دهد که فدراسیون هاکی در بخش مربیان و داوران به سمت کیفیت در حرکت است و ساخت آکادمی بین المللی در تهران می تواند نقش کاتالیزور را ایفا کند.

در ادامه جلسه، قدیمی با اشاره به کمک ۲۵۰ هزار دلاری کنفدراسیون هاکی آسیا برای ساخت کمپ و اکادمی بین المللی در تهران گفت: با ساخت این کمپ و آکادمی، دست ما برای برگزاری مسابقات در یک فضای استاندارد، اردوهای آماده‌سازی تیم‌های ملی و کلاس‌های آموزشی باز است. انشاالله کلنگ ساخت آن در مجموعه ورزشی آزادی زده می شود و در ساخت و آماده سازی آن بدون فوت وقت پیش خواهیم رفت. کنفدراسیون آسیا از ما خواسته این کمپ در کمترین زمان به بهره براری برسد.

رییس فدراسیون هاکی گزارشی از برگزاری لیگ هاکی در سال ۹۹ گفت: با اینکه ویروس کرونا شرایط نامطلوبی را بوجود آورده، ولی فدراسیون با رعایت پروتکل های بهداشتی توانست لیگ زنان و لیگ برتر مردان را با بالاترین کیفیت در بُعد فنی و اجرایی برگزار کند.

قدیمی در ادامه گفت: برای توسعه هاکی، بعد از ۵۰ سال پروتکل همکاری با آموزش و پرورش را امضا کردیم، ضمن اینکه با شهرداری کلانشهرها نیز همکاری مان را آغاز کرده ایم. وی افزود: یکی از بخش هایی که در توسعه آن موفق بودیم، بخش زنان است که هم در بُعد داخلی و هم بین المللی پیشرفت محسوسی داشته است. برگزاری لیگ با حضور ۲۳ تیم و قرار گرفتن در رنکینگ آسیا بعد از ۱۰ سال نشانه های این پیشرفت است.

رییس فدراسیون هاکی ضمن قدردانی از وزرت ورزش بخصوص معاونت توسعه قهرمانی در توجه به رشته هایی همچون هاکی گفت: این نگاه حمایتی، باعث دلگرمی است./ ایرنا

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: فدراسیون هاکی رییس فدراسیون بین المللی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۴۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا

به گزارش "ورزش‌سه"، رقابت‌های جام ملت‌های آسیا به مرحله نیمه نهایی رسیده و جالب اینکه در بین 4 تیم راه یافته به مرحله نیمه نهایی خبری از ژاپن نیست و 3 تیم از منطقه آسیای مرکزی هستند تا تنها تایلند باشد که توانسته خودش را از منطقه جنوب شرقی آسیا به این مرحله برساند.

در این بین رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن کنایه‌ای هم به مهدی رئیس فدراسیون فوتبال ایران و حضورش در ریاست کمیته فوتسال آسیا را دلیل بر رشد این رشته در منطقه آسیای میانه توصیف کرده است. جالب اینکه رئیس فدراسیون فوتبال ژاپن در یک مصاحبه دیگر افغانستان که توانست در جام ملت‌های آسیا 2024 برای اولین مرتبه به این مسابقات راه پیدا کند و سپس اولین صعود خود را نیز با یک مربی ایرانی تجربه کرد، تیم دوم ایران خوانده است.

هر چه هست رشد فوتبال و فوتسال در منطقه آسیای مرکزی طی سال‌های اخیر ملموس بوده و پس از نتایجی که تیم‌هایی نظیر تاجیکستان در جام ملت‌های فوتبال آسیا کسب کردند، حالا حضور 3 تیم از منطقه کافا حسابی مورد توجه اهالی فوتبال در آسیا قرار گرفته و البته با حسادت کشورهای جنوب شرقی آسیا و در راس آنها ژاپن به عنوان جدی‌ترین رقیب ایران در فوتسال طی سال‌ها و دهه‌های اخیر نیز همراه شده است.

دیگر خبرها

  • جلسه فوتسال و فوتبال ساحلی AFC با ریاست مهدی تاج
  • هاکی روی یخ قهرمانی جوانان آسیا؛ پیروزی ایران مقابل کویت
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۷ اردیبهشت
  • پیروزی جوانان هاکی روی یخ ایران در قهرمانی آسیا
  • یک ایرانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • رضوانی عضو هیات رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • رضوانی عضو هیئت رئیسه ورزش‌های آبی جهان شد/ فتاحیان مدیر اجرایی آسیا باقی ماند
  • محسن رضوانی عضو هیات رییسه ورزش‌های آبی جهان شد
  • شکست تیم ملی هاکی روی یخ ایران در قهرمانی جوانان آسیا
  • تاج و کافا قدرت‌ اول فوتسال آسیا