Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: تخلف و «سوء استفاده» از سهمیه واکسن پاکبانان به آذربایجان غربی هم رسیده و رئیس دانشگاه علوم پزشکی این موضوع را تائید کرد.
 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی امروز جمعه ۱۰ اردیبهشت ماه با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نوشت: «من در قرنطینه خانگی پیگیر سلامت و موفقیت واکسیناسیون هستم، در خوی به اسم پاکبانان سوء استفاده انجام شده که درخواست برخورد شدید توسط مسببین شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»
در یک ماه اخیر همزمان با آغاز طرح واکسیناسیون پاکبانان، خبرهایی از گوشه و کنار کشور مبنی بر سوء استفاده مسئولان از سهمیه واکسن پاکبانان منتشر شده اما ادعای امروز رئیس دانشگاه علوم پزشکی را می توان اولین مورد افشا شده در استان آذربایجان غربی دانست.
وزارت بهداشت پیش از این اعلام کرده بود با هرگونه تخلف در توزیع واکسن خارج از چارچوب سندملی واکسیناسیون برخورد قانونی خواهد کرد. برچسب ها: آذربایجان‌ غربی

منبع: خرداد

کلیدواژه: آذربایجان غربی رئیس دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان غربی سوء استفاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت

به گزارش همشهری آنلاین، ناصر عتباتی افزود: وفق دستورات قضایی صادره به اداره اطلاعات و هماهنگی های به عمل آمده و با انجام کار دقیق اطلاعاتی پنج نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت به اتهام اخذ رشوه دستگیر و تحت قرار بازپرس رسیدگی کننده قرار گرفتند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی گفت: دیروز هم یک نفر از اعضای شورای شهر به همراه رئیس یکی از ادارات تابعه شهرداری سردشت دستگیر شده بودند.

کد خبر 847905 منبع: فارس برچسب‌ها خبر ویژه استان آذربایجان غربی شورای شهر دستگیری

دیگر خبرها

  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • تحریم ورود واکسن توسط مدعیان آزادی و حقوق بشر/ مرجعیت علمی الویت وزارت علوم
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • جزئیات دستگیری ۵ نفر از اعضای شورای شهر سردشت
  • خواسته امروز آزادگان جهان، محو رژیم صهیونیستی از صحنه روزگار است
  • ۵ نفر دیگر از اعضای شورای شهر سردشت دستگیر شدند
  • حمایت دانشگاه علوم پزشکی آبادان از دانشجویان آمریکا و مردم غزه
  • تاکید رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان بر تلاش تجهیزات موجود و اتقاء کمی و کیفی ارائه خدمات
  • رشته دندانپزشکی کودکان در قم راه‌اندازی می‌شود