Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@07:13:32 GMT

اجرای برنامه «دربهشت» توسط نهاد رهبری علوم پزشکی شهید بهشتی

تاریخ انتشار: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۱۷۶۶۸۷۲

اجرای برنامه «دربهشت» توسط نهاد رهبری علوم پزشکی شهید بهشتی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی با توجه به پاندمی کرونا مجموعه دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها پویشی قرآنی  با عنوان «#در_بهشت» را با کمک دانشجویان، اساتید، مدیران و همکاران دانشگاهی در ایام ماه مبارک رمضان برگزار می کند.

در این راستا نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نیز ضمن پیوستن به «پویش قرآنی #در_بهشت» به ارائه برنامه های خود در قالب های مختلف قرآنی در صفحه #هوای_بهشتی  همگام با محورهای این پویش ملی پرداخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی نیز از دانشگاهیان علوم پزشکی شهید بهشتی برای پیوستن به این پویش دعوت کرد.

متقاضیان برای شرکت در این پویش باید با انتخاب هشتک هوای بهشتی و هشتک دربهشت و ارسال اثر به شناسه های اعلام شده همراه با اطلاعات شخصی خود شامل (نام و نام خانوادگی، شماره همراه، استان، شهر، دانشگاه) اقدام کنند.

آثاری که استانداردهای فنی و نمایشی را نداشته یا خارج از موضوعات تعیین شده باشند، از بخش مسابقه حذف می ‌شوند.

محورهای این پویش ملی عبارتند از:

۱. مسابقه حفظ و مفاهیم آیات مبارکه قرآن کریم

۲. شرکت در دوره آموزش های مجازی

۳. مسابقه قرآنی ترجمه نمایشنامه ای «طنین وحی»

۴. مسابقه عهدنامه حضرت امیر علیه السلام خطاب به مالک اشتر «منشور حکومت علوی»

۵. رزمایش #مواسات _ ۱۴۰۰

۶. مسابقه رمان ، داستان و کتابخوانی

۷. تولیدات رسانه ای، صوتی و تصویری

۸. فعالیت های مکمل کلاس های معارف قابل توجه علاقمندان، ارسال اثر در جشنواره با ثبت نام در سایت و از طریق شبکه های اجتماعی جشنواره امکان پذیر است.

قالب های پیشنهادی دریافت آثار شامل «گرافیک تلخیص و معرفی کتاب، عکس، پوستر، عکس، نوشته، اینفوگرافیک و کاریکاتور»، «مکتوبات حوزه ادبیات: شعر، طنز، داستان و ... کتاب، یادداشت و گزارش های تحلیلی مصاحبه با اساتید و نخبگان پست در شبکه های اجتماعی، پیام رسان ها ارسال گزارش فعالیت های پویش»، «صوتی پادکست کتاب صوتی»، «رسانه ویدیویی موشن گرافی فیلم کوتاه و سخنرانی کوتاه TED مذهبی و... نماهنگ» است.

علاقمندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره پویش ملی در بهشت می توانند به سایت  این پویش به نشانی http://darbehesht.ecnahad.ir و یا سایت نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری به نشانی http://www.nahad.ir مراجعه کنند.

کد خبر 5201980

منبع: مهر

کلیدواژه: مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری مقام معظم رهبری فضای مجازی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه ها ماه رمضان ۱۴۰۰ دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی ویروس کرونا دانشگاه تربیت مدرس دانشگاه علوم پزشکی تهران آموزش مهارتی دوره دکتری دانشگاه علوم پزشکی ایران دانشگاه های ایران منصور غلامی دانشگاه پیام نور واکسیناسیون نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری علوم پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۸۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت

رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه‌های ماست، گفت: اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   به گزارش ایسنا، حجت‌الاسلام والمسلمین سید مصطفی رستمی در سی و یکمین آیین نکوداشت استاد برگزیده کشوری که امروز در سازمان پژوهش‌های علمی و صنعتی در حال برگزاری است با تبریک روز معلم با تاکید بر اینکه «وعده صادق» خروجی دانشگاه های ماست، اظهار کرد: روند اتفاقات بعد از عملیات وعده صادق ثابت کرد که اگر دانشگاه قوی و موشک قوی داشته باشیم؛ حتی اقتصاد هم تسلیم می‌شود.   وی در ادامه افزود: در شرایطی که نرخ دلار با هر خبری تغییر می‌کرد، به دلیل قوی بودن اقتصاد کشور، دلار هم تسلیم شد و افزایش نیافت.   رییس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها با بیان اینکه باور قطعی این است که که اگر بناست کشور حرکت رو به جلو داشته باشد، با تکریم استاد و دانشمند رقم می‌خورد، گفت: افتخارات امروز در کشور و بازدارندگی که ایحاد شده همه محصول تلاش دانشمندان ایران اسلامی است. کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • رئیس نهاد رهبری در دانشگاه‌: بعد از حمله به اسرائیل دلار تسلیم شد و افزایش نیافت
  • رئیس جدید دانشگاه علوم پزشکی هوشمند معرفی شد
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ + جدول
  • برگزاری هفدهمین جشنواره آموزشی شهید مطهری
  • مرکز رشد فناوری‌های بالینی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افتتاح شد