Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها-موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در استان خراسان جنوب از ابتدا تا هفدهم ی ماه مبارک رمضان تعداد ۱۵ هزار پرس غذای گرم و ۸۵۰ بسته سبد غذایی به ارزش  ۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال را بین نیازمندان جامعه هدف بهزیستی در استان توزیع کردند. - اخبار استانها -

معاون مشارکت‌های بهزیستی خراسان جنوبی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در  بیرجند  اظهار کرد: در راستای اجرای پویش ایران همدل که به همت مردم و خیران گرانقدر و کمک‌های به مؤسسات خیریه بهزیستی صورت گرفته است این میزان غذا توزیع شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حسن رحیمی با اشاره به اینکه از ابتدای ماه مبارک و با محوریت هفته اکرام که از میلاد امام حسن مجتبی شروع شده  افزود: مراکز و موسسات خیریه تحت نظارت بهزیستی در شهرستان‌های بیرجند، قاینات، زیرکوه، خوسف، بشرویه، سربیشه و درمیان تا هفدهم ماه مبارک تعداد 15 هزار پرس غذای گرم به ارزش 3 میلیارد و 300 میلیون ریال در بین جامعه هدف و نیازمندان همچنین کودکان مراکز شبه خانواده بهزیستی توزیع کردند.

وی ادامه داد:  همچنین تعداد 850 سبد غذایی شامل برنج، ماکارانی، رب، قند و گوشت مرغ و گوسفند را به ارزش تقریبی هر سبد 3 تا 5 میلیون ریال تهیه و بین معلولانِ نیازمند و زنان و کودکان بی سرپرست و بدسرپرست در مناطق حاشیه شهرها و روستایی و مناطق محروم مرزی توزیع شد.

رحیمی خاطرنشان کرد: کماکان ادارات بهزیستی و موسسات خیریه در شب‌های قدر و تا پایان ماه مبارک آمادگی دارند تا با دریافت کمک‌ها و مهربانی‌های مردم نوع دوست استان و خیران گرانقدر نذورات نقدی و غیر نقدی این عزیزان را دریافت و در کوتاهترین زمان ممکن به دست نیازمندان واقعی از جامعه هدف بهزیستی برسانند.خدمتی از جنس کریمانه‌های کریم اهل بیت؛ توزیع غذای گرم میان نیازمندان شیراز در سالروز ولادت امام حسن (ع)‌توزیع غذای گرم بین نیازمندان اردبیلیجهاد ادامه‌دار گروه‌های جهادی شیراز در «سی‌سخت»؛ توزیع غذای گرم میان زلزله‌زدگان

وی یادآور شد: همچنین شماره کارت مجازی مشارکت‌های مردمی بهزیستی در بانک مرکزی به شماره 6367957079939448 و شماره حساب 4180034541947696 همچنین کد #14* مربوط به کمپین ایران همدل جهت واریز مبلغ نقدی و مهربانی‌های شما عزیزان در ماه مهمانی خدا درنظر گرفته شده است.

انتهای پیام/257/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ماه مبارک غذای گرم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۱۷۶۶۹۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد

به گزارش قدس خراسان رضوی به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره)، رضا سلم آبادی در مراسم واگذاری ۳۳۸۶۳ واحد مسکونی به مددجویان در کل کشور که به صورت وبیناری با حضور رئیس جمهور برگزار شد، اظهار کرد: ۳۳ هزار و ۸۶۳ واحد مسکن مددجویی امروز در کشور افتتاح که از این تعداد، ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی مربوط به خراسان رضوی است.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی گفت: این واحدها از مجموع تفاهم نامه با سپاه و بنیاد علوی در شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت و روستاهای استان ساخته شده است.

وی افزود: برابر تفاهم انجام شده در سال ۱۴۰۱، طی دو سال تعداد ۶۰۰۰ واحد مسکن مددجویی در استان خراسان رضوی ساخته می‌شود.

سلم آبادی تصریح کرد: سال گذشته ۱۹۰۰ واحد مسکن مددجویی و امروز ۲۱۰۵ واحد مسکن تحویل مددجویان شد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی خراسان رضوی با بیان اینکه حدود ۲۰۰۰ واحد مسکن مددجویی بر اساس تفاهم نامه باید احداث و تحویل مددجویان شود، گفت: تلاش می‌شود این واحدها در زمستان سال جاری به بهره برداری برسد.

وی افزود: برای ساخت این واحدهای مسکونی بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان بلاعوض توسط کمیته امداد، ۵۰ میلیون تومان تسهیلات صندوق امداد ولایت و ۲۰۰ میلیون تومان تسهیلات بنیاد مسکن به مددجویان پرداخت شده است.

سلم آبادی تصریح کرد: برخی از این واحدها با مشارکت خیرین ساخته و تحویل مددجویان شده است.

دیگر خبرها

  • پرداخت ۳۵۷ میلیارد تومان کمک معیشت به مددجویان و نیازمندان ایلام
  • گلایه مددجویان بهزیستی از عدم تحویل کولر گازی
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • مشارکت مردمی در بهزیستی خراسان جنوبی ۱۱۶ درصد افزایش یافت
  • ۳۵ هزار واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی واگذار شد
  • اعطای تسهیلات 4 میلیاردی به کارفرمایان در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • زمان و مبلغ پرداخت مستمری مددجویان بهزیستی توسط سازمان هدفمندی یارانه‌ها
  • اعطای تسهیلات 40 میلیاردی به کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان + جزییات
  • افزایش ۸۲ درصدی توزیع بسته‌های معیشتی میان نیازمندان زنجانی 
  • کارفرمایان زنجانی در ازای به کارگیری معلولان تا ۴۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت می کنند